Tadej je bil vedno drugačen od drugih fantov v svoji vasi. Medtem ko so se ostali fantje zanimali za šport in dekleta, je on užival v igranju iger in ogledovanju modnih revij. Vedno je čutil, da ne spada med ostale fante, vendar tega ni znal razložiti.
Ko je odraščal, se je Tadej vedno bolj zavedal, da je gej. Čutil je, da bi bilo lažje, če bi svojo usmerjenost skrival pred svetom, zato se je začel obnašati homofobično in posmehljivo do LGBT skupnosti. Skrival se je za masko, da bi prikril svojo pravo identiteto in sebe prepričeval, da ni nič narobe z njim.
Nekega dne pa je srečal Lauro. Bila je prijazna in nasmejana, Tadej pa se je vanjo takoj zaljubil. Nista se poznala dolgo, vendar je bila vsaka minuta, ki sta jo preživela skupaj, čarobna. Laura je bila obsedena z modnimi revijami, kot Tadej, in oba sta se zelo dobro ujela.
Tadej se je bal povedati Lauro, da je gej, saj je vedel, da bi ga lahko zavrgla. Laura pa je začutila nekaj posebnega do Tadeja in upala, da bi ji lahko zaupal svoje skrivnosti. Čeprav je vedela, da je nekaj narobe, ni vedela, kaj.
En večer sta bila skupaj v Tadejevi sobi in igrata računalniške igre. Laura se je nagnila k Tadeju in ga poljubila. Tadej ni vedel, kako naj se odzove, saj je vedel, da ni iskren do nje. Zato se je obrnil stran in se pretvarjal, da spi.
Laura je bila zmedena in žalostna. Zjutraj se je Tadej opravičil in pojasnil, da čuti do nje prijateljska čustva, vendar se ne more odločiti za kaj več. Laura je čutila, da Tadej nekaj skriva, vendar ga ni mogla prepričati, da bi ji zaupal svojo skrivnost.
Nekaj tednov kasneje sta se Tadej in Jasmin srečala na zabavi. Bila sta prijatelja že od vrtca, vendar se že dolgo nista videla. Jasmin je bil vedno skrivnosten in neroden v družbi drugih, vendar se je zdel Tadeju bolj odprt in prijazen kot kdaj prej.
Ko sta sedela skupaj na klopi, je Jasmin Tadeju izpovedal svoja čustva. Tadej je bil šokiran, vendar je začutil, da se mu všeč, da je nekdo, ki ga razume in sprejema.
YOU ARE READING
Življenje izven omare
FanfictionIzredno romantična in ganljiva ljubezenska zgodba polna preobratov in zvez, za katere vsi vemo, da enostavno so (everybody know that he fucks you). disclaimer: ljudje in dogodki v tej zgodbi niso resnični. enjoy