Bu yol meşakatli o benim dünyam dedikleri altı üstü 3-4 günlük hevesleri bir insan vazgeçebilirmi aşık olmaktan sevmekten yada her hangi birisinden ne den hep sevdikleriniz bir başkasıylayken siz mutsussunuz ne den hep vazgeçişlerdesiniz hiç denedinizmi o nun sizin olmasını sadece size özel olduğunu adını hiç bilmediğiniz bir hisse kapılarak avucunuzun içinde tutarak baktığınız her gün kaybetme korkusuyla yaşadığınız biri ve her gün bi başkasının olduğunu bilmekle güne uyanmak sizce ne kadar zor olabilir ki ne kadar canınızı yaka bilir zaten yanmadımı yanacağı kadar acımadımı acıyacağı kadar siz onu zaten kaybetmişsiniz yada sadece siz öyle düşünüyorsunuz düşünmek istiyorsunuz peki sizce ne yapmalı vazgeçmelimi yoksa devammı etmeli hala birşeyler için çabamı göter meli ne dersiniz herşey bitti derken yeniden başlıyor olabilirmi fotoğraflarına bakarak onu sevdiğinizi söyleyemeyip bir başkasıyla olmasına razı gelmek ve her seferinde bu hüzünle yaşamak ne kadar acı verebilirki sizce ne kadar canınızı yakabilir...
Kabul edin hiç unutamadınız o nun yerini hiç bir zaman bir başkasıyla dolduramadınız gururunuzdan söyleyemediniz ne kaybettiniz farkındamısınız tabiki değilsiniz arkanıza dönüp ne kaybettiğinize hiç baktınızmı hiç düşündünüzmü hep bir gurur oldu arada ve siz bu gururunuzdan dolayı kaybettiniz o gururun önüne geçemediniz şimdi oturup geride bıraktığınızamı yanmalı yoksa gururunuza boyunmu eğmeli ?