ÖYKÜ:
Çok güzel bir sabahtı odama gelen güneş ışıklarlarıyla uyandım bugun taylanda son günümdü akşam türkiyeye gidecek çünkü artık okulum bitmişti 4senedir burda yaşadıgım için ailemi özlemiştim ve biran önce türkiyeye gitmek istiyordum.Akşam 19.00 uçagım kalkcaktı o zamana kadar arkadaşlarımla vedalaşacaktım.Odamı toplarken bir ses duydum bu gizemin sesiydi kahvaltı hazırlamış beni çagırıyordu o kadar birbirimize alışmıştıkki onunla ayrılmak istemiyordum ama onun ailesi burda yaşadıgı için burda kalmak zorundaydı bu düşüncelere dalmışken kapımın açılmasıyla düşüncelerin içerisinden çıkmamla bir oldu gelen gizemdi.
Hadi boncugum daha üstünü giyinmemişsin yarım saatten beri seni çagrıyorum burda napıyordun diyip beni kolumdan çekip mutfaga sürükledi.
Bu arada kendimi tanıtmadım size ben öykü 18 yaşımdayı üç hafta sonra 19 yaşıma girecem bir abim var küçük yaşta annemi kaybettim kazayla falan degil bilerek kaybettim babam anneme çok şiddet uygulardı biz engel olmaya çalışsak bizede uygulardı birgün babam çok içmiş şekilde eve geldi ve aradan zaman geçtikten sonra annemle kavga etmeye başladılar ondan sonra silak sesi duyup abimle aşagı indigimizde babam annemi silahla vurup öldürmüştü o gün hiç unutmuyorum ne zaman aklıma gelse aglıyorum. Tabi babam kaçtı o gün ve ondan sonra kimse bulamadı onu bizide dedem ve babaannem bakmaya başladı tam 6senedir beri ve halada bizim arkamızdalar tabi dedem holdinkleri var ve abimde orda çalışıyor.Dedem benimde başına geçmemi istiyor ama ben istemedigim için dedemle kavga ediyorum.
Gizemle güzelcene kahvaltımızı yapmıştık.Etrafı toplayıp arkadaşlarımla ve gizemin annesi babasıyla vedalaştım ve saat gelmişti ve ben uçaga binmiştim.
Dedemlere haber vermiştim ve güzelcene yerime yerleşmiştim yanıma bir çocuk gelip oturmuştu benimle aynı yaşlarımda esmere bir erkekti fazla incelemeye fırsat kalmadan bana dönüp ulaka ulakala konuşmaya başladı.
Noldu küçük hanımefendi gözünü benden alamıyorsun cazibememi kapıldın diyip gülmeye başladı.
Bende hiçte bile yakışıklı degilsin diyip düste çıkmaya başladım beni dinlemeyip kulaklıgını takıp gözlerini kapattı bende kendi tarafıma dönüp kitap okudaya başladım. Bir kaç saat sonra uykum gelip uyumuş kalmışım türkiyeye gelene kadar uyumuşum bir ses duymasıyla ilkilmiştim.
Bu ses yanımda oturan kişiden geliyordu. Bişey söylüyordu uyku sersimiyle ilk bir dakika dediklerini duymadım sonra kendime gelip dediklerini dinlemeye başladım.
Uykucu hanımefendi omzumdan kalkmayı düşünüyormusun acaba çokmu rahattı gelene kadar omzumda uyudun kalkarsan uçaktan inecem dedi.
Bir an panikle kaltım ve özür dilerim bilerek yapmadım dedim.
Oda sırıtarak belli belli bütün kızlar böyle diyor tabi böyle bir erkek gördün tabi yatarsın hemen dedi.
Bir an sinirlenerek senin gibi havalı erkeklerlerle işim olmaz diyerek eşyalarımı hemen toplayım çıkmaya çalıştım uçaktan.
Arkamdaki ses aynı kişiydi.
Hanımefendi adını deseydim lafları söyleyip neden kaçıyorsun dedi.
Bende ben kaçmıyorum böyle ukala erkeklere adımı falan söylemem dedim.
Arkamda gülme sesleri duydum ve konuşmaya başladı.
Kaç hanımefendi kaç ama eninde sonunda karşılaşacam ve adını ögrenecem dedi.
Bende çok beklersin diyip uçaktan indim.Uçaktan iner inmez gördüm manzarayla şaşırırmıştım.
Bir bölümün sonuna geldik inşallah begenmişsinizdir.
Eger bir hatam olduysa kusura bakmayın ilk defa yazmaya başladım
Sizce öykünün yanındaki çocuk kimdi
Uçaktan indigindeki gördügü manzara neydi...
Kendinize iyi bakın diger bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevgilim mafya mı?
Romantizmöykü 19 yaşında ve dedesi babaannesi yaşayan bir kız öykü küçük yaşta annesini babası öldürdügü için babasına kin besleyen bir kız oluyor ama bilmedigi ve dedesinin ve babaannesinin ve abisinin sakladıgı bişey var ve öykü bunları ögrenmeye çalışaca...