Her gün, her an
Eğer bunun gerçekleşeceğini bilseydim
Her anı daha iyi hatırlardım
Ne zaman olacak bilmiyorum
Ama eğer yüzünü bir daha görebilirsem
Gözlerine bakacağım
Ve seni ne kadar özlediğimi anlatacağım.Still With You
-
'Yeni fanteziler denemeye açık olan Taehyung, onun aksine değişikliklerden nefret eden Jungkook...'
-
Arka fonda yavaş bir ritimle çalan müziğe aheste aheste dans figürleriyle eşlik eden Taehyung, hemen yanında duran arkadaşının bir buçuk saate aşkın anlattığı şeyleri dinlemek yerine elinde tuttuğu kadehi ard arda kafaya dikmekle meşguldü. Damağına bulaşan mayhoş tat onu memnun edercesine tuhaf bir mırıldanmayla karışık gülüş bıraktı ortama. Siyah saçları terlediğinden dolayı tel tel ayrılmış bir kısmı da şakak kemiklerine doğru yapıştığından olsa gerek yanaklarına doğru akmıştı sıvı damlalar, buna rağmen ortamdaki en seksi kişi olmaya aday olabilirdi.
Kız-erkek fark etmeksizin kimsenin gözlerini alamadığı tek kişiydi. Baskın bir karakteri vardı ama buna rağmen yüzü, elleri, özellikle de Jungkook'u kendine hayran bırakan o kare gülüşü çok narindi.
'Bazı anlarda gözler, dilden daha etkilidir.'
Kimi insanlar bu laf kalıbına sığınarak konuşmayıp yalnızca Taehyung'un o muazzam aurasını süzerken kimileri bu kadar masumane bir düşünceyle hareket etmiyordu. Taehyung'un gözleri ise koca ortamda bir tek yanındaki çocukluk arkadaşını görüyordu. Taehyung, kaç bardak içerse içsin bir türlü tam anlamıyla sarhoş olamayan tiplerdendi. Kolay kolay kendinden geçmezdi, bünyesine haddinden fazla alkol girerse kendini gösteriyor, aklı bulanıklaşıyordu.
"Sanırım buraya gelmemiz bir hataydı," dedi Felix, elindeki bardağı elinde alelade bir tepsi tutan garsona verdiğinde. Memnuniyetsiz bakışlarla kısaca etrafını süzdü. Kendi üzerinde bir tek göz görememek onu daha da kızdırmıştı fakat içtiği ağır içkilerin etkisiyle tavırları tutarsızlaşmıştı. Taehyung da içmesine rağmen yine bu gece ona sahip çıkacak olan kişi oydu. "Baksana. Tüm gözler senin üzerinde ama senin de manitan var. Sokarım böyle işe!" Sonlara doğru sesi haddinden fazla yüksek çıktığında bir anlığına kendini dizginlemeye çalışmış ama başarılı olamadığını gördüğünde bedenini ortamdaki koltuklardan birine atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Record / Taekook ✓
FanfictionYeni fanteziler denemeye açık olan Taehyung, onun aksine değişikliklerden nefret eden Jungkook... Oneshot