•CHAPTER 1•
In my whole life, I've never dreamed to become rich. All I want is a simple life, a simple house, and living. I want a peaceful life.
Dali rako malipay sa gamay na butang kay mao na ang gina-tudlo sa akong parents. Dapat grateful ko kung unsay naa sa ako.
I'm Mariel Ebol. A 20-years-old. Legal age nako pero akong parents higpit gihapon kaayo labi na akong kuya. Police akong kuya ug siya ang gapa-iskwela nako since Senior Highschool pako.
Dili ko gusto na magsalig nalang pirmi kang kuya. Naa na siyay kaugalingong pamilya. Gusto sab nako sanayon akong kaugalingon nga wala ko sa akong parents. I want to be an independent woman, and gladly, nisugot akong kuya sa akong desisyon, pati nasab amoang parents.
I moved into Cagayan de Oro City para mag iskwela. I'm now a College student. I also looking for a part-time job, pero way nidawat sa akoa because I don't have experience in anything.
This is what I get for having strict parents. They didn't allow me to work since I turned 18 years old.
Many days had passed and I still looking for a job and got failed everyday. Naka-sulod nako sa University kung asa ma afford ra nako ang tuition fee.
I still have money here to pay for my expenses and needs. Nag abang pod kog boarding-house na duol ra sa University na akong sudlan.
Tungod sa ka boring diri nakahuna-huna ko nga bisitahon nako akong uyab. He lived here in Cagayan. 4 years na uyab nako. My family didn't know that I'm in a relationship with someone. Long-distance relationship mi. No calls, no video calls. Chat ragud ang pama-agi para magpa-tibay sa amoang relationship.
Naa ko diri sa lugar kung asa siya ga-puyo. Naa rako sa kilid nanilip sa ilang gate. He has a wealthy life. I never told him that I moved here at Cagayan because I want to surprise him.
Nakita nako na nigawas siya ug nisunod ang buros na babae. Iya kining gi alalayan pagawas sa ilang gate ug gi-kissan niya ang tiyan sa babae.
Is he cheating on me? Mao diayng cold kay siyag reply.
Nasakitan kog kalit. Nisulod sila sa iyang sakyanan.
Seriously? I lowered my standard for this?
[ FAST-FORWARD ]
Nagbaklay rako ron pauli sa boarding house. Nagabin-an pagud ko. Nawala pagud akong pitaka. Daghan man diay snatcher didto na lugar. Naa paguy cheater.
Malasa nako oy!
Medyo layo pa ang boarding house nako. Gutom na kaayo.
Nakahilak nalang kog kalit. Paita sab diay aning kinabuhia. Naki-sabay pod ang ulan sa akong mga luha. Basa na kaayo ko ron.
Nihunong ko sa Mcdo dapit ug nilingkod sa daplin kalsada. Tugnaw na kaayo.
Nahuna-hunaan nako tong nahitabo ganiha ug nakita nako. Nasayangan ko sa amoang relationship. Gitakwil lang niya ang 4 years. Pagka-waynada.
Tingala ko kay wala nay ulan na nipatak sa akong lawas pero makita nako sa layo na kusog pa kaayong bundak sa ulan.
Gilantaw nako ang ubos ug nakita nako ang colorful na sapatos. Mahalon na sapatos.
" You are wet. You'll get sick." sulti sa lalaki, with a gentle tone. Wako kalihok.
" Here, take this. Be safe." dungag niyang sulti ug gitunol sa akoa ang payong ug kwarta. 5k pagud.
Dili unta nako dawaton pero nilakaw na siya ug nisulod sa Mcdo.
Naka-hinoktok ko while ga lantaw sa iya palayo. Morag ga slow motion akong palibot.
Puro black iyang suot.
" Who are you? " hinay nakong sulti ug nawala na siya akong panan-aw.
-TO BE CONTINUED-