*ACE KENNETH’s POV
I stalked her on my Facebook account. She’s so adorable.
“ Hmm, that’s why she seems so familiar to me. Siya diay tong nakasabay nako sa bus.” I said while staring at her pictures.
[ FLASH BACKS]
“ Sir, na flatan ta.” My driver said.
“ Shit.” sulti nako na ikina-luspad sa akong driver.
I'm in hurry, and I have some meeting to attend.
Ninaog ko sa akong sakyanan ug gisultian nako siya na mag commute nalang ko para makaabot pako sa meeting.
Nipara kog Bus ug dali-dali na nisulod. Many people who stares at me, and my attire. Well, this isn’t the first time. Sanay nako nga daghan mag tutok nako.
“ Gosh, gwapo kaysiya ack!”
I smiled. I know I’m handsome.
Nakita nako nga naay isa ka babae nga natulog. Nitapad ko niya ug nakita nako nga nagtulo iyang laway.
Silly girl.
There’s no other vacant seat here, kaya no choice.
Nitutok ko sa nawong sa babae. She looks so cute bisan matulog. Kusog kaayo iyang hagok. Maygali wasiya naulaw.
I smirk.
I grab my pen ug gisulatan nako iyang color white na panyo. I’m sure she’ll be embarassed if she saw this.
Nitutok kog utro sa iyang nawong and the way mo hagok siya. Such a cutie.
[ END OF FLASHBACKS ]
Kagamay gud sa kalibutan kay maski diri, magkita gihapon mi. I guess what? I’m her boss. But I still not introduce myself to her. Maybe soon.
Gina-silip nako siya every time na mag work siya diri sa Mcdo. Mas giganahan ko na mag-stay diri office, like I usually don’t do before.
“ Tama ragud diay na gipasulod nimo siya, sir. Sipag kaayo ug pirmi abtik.” Ana sa manager. I nodded, a sign that I agree.
I look at our CCTV cam. Sa iya ra naka-focus ang akong attention all the time.
She’s always wearing her cutie smile whenever she’s talking with that customer.
But isn’t she’s too friendly? Tsk.
I’m jealous. She’s freaking me out.
Should I fired her? and just be my wife instead.
“ Damn this woman.” I groaned and ruined my hair.
*MARIEL’s POV
Another day, another kayod nasab. But today is my day-off. Manglaba ko ron sa akong mga sanina kay morag dugay nako wala ka laba.
Pila na ka days ko nag-trabaho sa Mcdo. Bag-o pa gali ko pero gipa-day off na dayun ko.
Mayrapod para makapag-shopping ko unya.
“ Unsa kahay ganap rong adlawa? ” pangutana nako sa akong kaugalingon.
Inani ko taga-adlaw. Ma curious ko kung unsay mahitabo.
Nagpa-music kog pang-karaan na music. Addict kaayo ko sa mga old songs, wakog labot kung weirdan ang uban tao.
Naay nakahagiip sa akong attention while ga laba ko. Nakita nako akong panyo nga naay nakasulat.
“ Ga tulo imong laway. Bad breathe, ahm but still cute.
— Mr. Stranger.”
Mao naka sulat sa panyo ug morag nalugwa akong mata.
“ Mr.? so lalaki?” ana nako ug naghuna-huna.
Kunus’a mani? Kinsay ga sulat ani? Wakoy labot kung naa koy bad breathe basta kay napungot ko nga gisulatan akong panyo.
Puti raba kaayo tas sulatan lang, dili ma tanggal ang gisulat.
“ mahibaw-an lang nako kinsa kang tawhana ka, tanggal gud na imong oten litse ka.” ana nako ug gikumot ang panyo.
To be continued...