*MARIEL's POV*
Magkatawa ko nga na curious sa nahitabo kang sir ganiha. Basi'g nasudlan tog masamang ispirito.
" WHERE'S ACE? JUST LET ME IN! " singgit sa babae ug nakuha niya tanan amoang attention.
Kinsa ni siya?
" Don't you know who I am? Well, my father own a famous hotel here. Maong pasudla ko sa iyang office." ana niya ug nanagko ang ginhawa sa akong mga kauban.
" kinsa na siya? " pangutana nako kang Alecia.
" Wako kabalo sa iyang ngalan kay bisan kinsa ramay babae mo anhi diri ug sulungon si boss." tubag ni Alecia ug nangyam-id ko.
Chix boy diay to amoang sir.
Nakita nako na nisulpot og kalit si sir. Naka-itom siya tanan ug attractive kaayo siya tanawon. Karon pako kabantay nga naay earrings si sir.
" Follow me." cold na tubag ni sir ug ni-lip bite tong babae ug nisunod kang sir.
Ayay. Sayo pa gali kaayo mag jerjer namo dira sa office. Hay nako.
Nagkatawa ko sa akong gihuna-huna ug gi imagine nako ilang position.
" Ay jusko, my virgin brains." sulti nako ug nikatawa.
* ACE KENNETH's POV*
" What do you want? " I asked Nicole.
My dad set me up with her. This is all your fault dad.
" You." she answered and bite her lip. Disgusting.
I smirked.
" me? or shoukd i say money? " I replied and give her an evil smile.
" This is yours." I said and give her my car's key.
" what do you mean? " she asked and put a big smile on it.
"it's yours, but..." putol nakong sulti.
" what? I'll do everything." she excitedly said.
Then great.
" Don't ever bother me or see me again. Got it?" I confidently said to her.
" Okay, fine." she agrees with our deal.
Gold digger. Tsk.
*MARIEL's POV*
" Acck, thank God. I have another car!" dungog nakong sulti atong babae nga ga lasong ganiha.
Lipay kaayo siya ug halosa iyang lubot makita na. Gamay kaayo iyang suot, jusko lurd.
Mana kog trabaho ug padung ko sa Mall ron. Lahi ragud ning syudad ba kay pila ra ka minutes kay naa naka sa Mall.
Mamalit rakog sanina ug unsa pa kay karaan na kaayo akong mga ubang sanina ug nangagisi na.
Feel nako naay ga sunod nako pero gibalewala ra nako.
Naa ko diri sa mga naay necklace. Nice kaayo pero expensive sab kaayo.
" What a coincidence." sulti sa akong tapad ug ako kinibg gilingi.
Nakasiga akong mata ug gitutokan siya.
" Familiar ka." sulti nako ug gi tutokan pa siya.
" Stop staring at me, haha. I'm Jeremiah." pagpaila niya ug ni smile.
Gwapo man diay kaayo siya. Karon pako kabantay. Labi nag sa duol, gwapo kaayo.
" katong bestfriend sa amoang boss? " pangutana nako ug ni tango siya.
" I'm Mariel. Nice meeting you, sir." pagpaila nako sa iyaa ug nikatawa siya.
Happy lagi ni siya.
" Please, don't call me sir, haha. Just call me jere." tubag niya. Buotan man diay kaayo ni siya.
" Hmn, you want that? Kanina pako kabantay na sige nimo nag tutokan." sulti niya. Kabalo sab diay siya mo bisaya.
" I guess it right. Hmm, I'll buy that necklace and i'll give that to you." ana niya ug gi refused nako.
Diko ganahan nga naay maghatag sa akoag inana.
" You are different." ana niya ug nagtagbo akong kilay.
" huh?" curious nakong tubag.
" hmn, never mind. Uhmn, you are cute." tubag niya.
Unsa daw?
Nag suro-suroy mi diri sa Mall ug nag chika sab. Dili siya mahutdan og chika. Tabian kaayo siya. First impression nako sa iyaa kay istrikto ug seryuso pero lahi. Siaw kaayo siya. Naa siyay sense of humor.
" Nice to meet you, again. So uhm we're friends now?" ana niya ug natulala ko.
Friends? Kami? For real?
" Friends? yes s-sure!" tubag nako ug nag-wave siya nako sign as a goodbye.
I can't believe na friends nako siya. Grabe, abot langit akong kalipay.
Nigawas nako sa mall ug karon pako kabantay na kusog kaayong ulan.
After hours, walay taxi or jeep nilabay or nihunong kay puno na ang pasahero.
Gutom na kaayo ug ngit-ngit nasab.
Nidungo ko sa daplin ug naghuna-huna kung unsay buhaton. Wapagud koy payong dala, shit.
*PEEP*
Dungog nakong preno sa sakyanan ug silaw kaayo kay ni-sakto sa akong mata ang suga sa sakyanan.
Nidagan paduol sa akoa ang sakyanan ug na shock ko pag abri sa bintana.
" Hop in." sulti niya. It's Ace Kenneth, akong boss.
Wala nakoy laing choice kay nikusog og ayo ang ulan.
Mosulod na unta ko sa backseat pero dili ma abri.
" Diri ka sa front seat." sulti niya ug morag naay nibara sa akong tutunlan.
No choice maong nisulod nalang ko.
Kilig, hadlok, kulba. Nag mix ang akong gibati ron.
Nganong pag inani ang mahitabo kay pirmi siya naa?
Nganong kusog kaayong beat sa akong dughan ron? Mora nag mabungkag akong lawas sa ka paspas sa beat sa akong dughan.
Aysh, I want to skip this part.
[ TO BE CONTINUED...]