*JEREMIAH’s POV
I realized that my heart beat so fast when I was talking with her earlier. I can’t stop thinking about how beautiful she smiles, and her personality.
Mariel is a nice girl. She’s perfectly my type.
*Kring-kring*
My phone rang and I answer it immediately.
It's eleven o’clock but someone is still calling on my phone.
“ What do you think you were doing, asshole? I told you to stay away from her. She’s mine.” Ace said with an angry tone.
I rolled my eyes.
“ She’s not yours yet. I still have a chance.” I responded and I can feel how frustrated he is.
“ Back off. You’re not going to win her, so stop doing this bullshit.” He added and that got me irritated.
“ Remember when you liked Nicole? But she chooses me over you. How am I not gonna win her? Did you forget it? ” I confidently said.
I heard he broke his things.
That was years ago. Ace liked Nicole. Nicole was our childhood friend and she studied abroad right now. Ace had feelings for Nicole but he got rejected and dumped. Nicole liked me, but I don’t like her at once. I only see her as my best friend.
That's why Ace doesn’t want to talk to me anymore. I want to explain to him everything, but it's too late.
And now, Mariel is the first girl I wanna be with. I don’t want to lose her.
“ You want her? Try to get her, if you can.” He uttered and off the call.
I gulped many times as I heard his last words. Mariel is not an easy girl. She’s different from other girls, but I’ll do everything just to make her mine.
*MARIEL’s POV*
Sayo kayko diri sa Mcdo ug daghan gihapon costumer. Hinuon, sikat man sab ning Mcdo. Mga kwartahan sab ang tao diri nga lugar.
Ganiha rako sig hiyod-hiyod kay sakit kaayo akong sampot ug likod tungod atong na digyas ko gabie.
Maygali wala pa si sir kay awkward kaayo.
“ You may sit there and rest for a while. I’ll handle this. ” sulti sa lalaki ug ako kining gilingi.
“ H-huh?” tubag nako ug natulala ko sa iyang nawong.
Buntag sayo pa kaayo pero gwapa gihapon kaayo si sir.
Ay no, no, no. self, wake up!
Gibitad ko niya padung sa lingkoranan ug gipalingkod.
“ Get some rest.” sulti niya na ikina-init sa akoang nawong.
“ Pero si— no buts, just do what I say.” pagputol niya sa akoang istorya.
Wakoy nahimo kundi sundon nalang siya.
Karon pako ka realize na caring diay ni si sir. Siya ning lalaki na way pake sa uban tao pero pag sa akoa kay pirmi siya naa.
Feel nako crush ko ni sir—ay nevermind. Assuming ra kayko maong dali rako masakitan.
Morag mapilit akong baba basta maka-atubang nako siya. Diko ka istoryag tarong. Jusko, dili nani maayo.
After an hour kay nagsugod nasab kog trabaho. Ganina ra nako sig libot akong pananan-aw pero wanako nakita si sir. Basig naa sa office.
“ Beshyy!!” tawag ni Gerald sa akoa. Katong amego nako na bayot.
Nidagan siya padung nako ug gi-hug ko niyabug gigakos pod nako siyag hugot. Na miss nako ning bayota. Pila na ka weeks ang nilabay pero karon pami nag kita. Daghan kaayog part time ning bayota ug daghan pod kaayo siyag costumer sa parlor. Wala nami time mag kita.
“ I miss you bayot.” ana nako ug nibuhi sa pagkagakos.
“ Mas na miss tika bayet.” sulti pod niya ug gigakos napod ko niya.
Samoka aning bayota.
Napilit kos akong gitindogan ug sa dihang nakita nako si Ace na lain kaayog tinan-awan sa amoa.
“ N-napa-ari ka?” utal nakong pangutana kang Gerald ug nibuhi sa gakos.
Tingala ko kay nawala si sir sa iyang gi tindogan ganiha.
Nganong nakulbaan ko nga waman koy gibuhat na mali. Wew.
“ Ay grabe ka. Syimpre para makita tika ug diri nasab ko mag kaon.” tubag niya ug gikindatan kos buang.
Gilibrehan nako siyag friend chicken, fries, burger ug cola. Grabeng banat og kaon sa boang.
“ Dzai, pa color og buhok ba. Libre nako.” ana niya.
Diman ko hilig anang color-color sa buhok oy pero kay libre man niya ay gora.
“ Bye, see you later.” ana ni Gerald ug nilakaw na palayo.
“ Where are you going after work? ” pangutana sa lalaki sa akong likod. Familiar kaayo iyang tingog ga dali-dali kog atubang sa iyaa.
“ Oy, jere! ” sulti nako ug nakig apir siya nako.
“ Hi, mariel. By the way, this is for you. Hope you’ll like it.” sulti niya ug gihatag sa akoa ang dako kaayong bulak.
Shit. Alergy kog flowers.
“ Para asa ni? ” pangutana nako ug hilaw na nikatawa siya.
“ Hmn, for our friendship. I’m so grateful that you became my friend—” wala pa siya nahuman og istorya ug nabalik nako sa iyaa ang bulak.
“ Sorry, jere. Alergy kog bulak.” sulti nako ug nabalaka siya.
“ Sorry, I didn’t know. ” tubag niya ug nitango rako.
“ Hmn, you free tonight? ” pangutana niya na ikina-ulbo sa akong kaspa.
“ Ahm—” motubag na unta ko pero gitawag ko ni Ace.
“ Mariel, come here. We have an important to talk about.” sulpot ni sir ug nisunod ko diritso.
Nakita nako na lain kaayog nilantawan si Ace ug Jeremiah sa usa’t usa.
What’s going on?
Nganong feel nako weird kaayo ning adlawa. The way they treat me ug pag care nilang duha sa akoa. Aysh, maboang nako sig overthink ani.
[To be continued...]