CONTINUATION OF CHAPTER 6

1 1 0
                                    

MARIEL’s POV

“ Ahm, what is it sir? ” pangutana nako ug naglingkod ra siya sa iyang lingkoranan.

First ko kasulod diri sa office niya. Nice kaayo ug limpyo kaayo.

Nakabantay ko nga naa siyay gikuha sa ilalom sa iyang lamesa ug iyang gibutang ang papel sa lamesa.

“ I want you to be my assistant and bodyguard.” seryosong sulti niya.

Ay wow? Assistant na, bodyguard pa!

Mora manig nakasuyop si sir.

“ Ay sir nganong ako? ” pangutana nako. Morag dili nako ni deserve ang inani nga trabaho.

“ and why not you?” tubag niya maong nakaginhawa kog dako.

“ Ay sir dili ko. " pagbalibad nako.

“ I’ll pay you—” sulti niya ug tingala ko naay nanawag sa akoang cellphone.

Nanawag si mama sa akoa. Maong gidali-dali nakog tubag basig importante.

“ Nak, uli sa ari. Na hospital imong papa. Gi atake napod siya." sulti ni mama sa pikas linya ug nikalit og pamugnaw akong kamot.

Mogawas na unta ko pero gihawiran ni Ace akong kamot.

“ What happened?” ana ni Ace. Kita pod nakobna nabalaka siya. Wala na nako siya pansina ug nibuhi kos iyang kamot.

Dali-dali kog gawas sa office ni sir ug nigawas sa Mcdo.

Dili lang ni karon gi atake si papa. Many times na. Nabalaka na kayko. Wala pay taxi naniagi.

“ Get in.” sulti ni Ace.

Naa naman diay siya sa akong atubangan. Dili nako mailhan kay bisan unsa ra nga sakyanan iyang gagamiton.

Ga dali-dali pod kog sulod ug gisulti sa iya kung asa nga hospital ang amoang adtuon.

Nangurog akong kamot. Wako kasabot sa akong gibati ron. Palangga kayko ni papa since day one. He's always there to defend and protect me.

“ Relax. ” sulti ni Ace ug gihawiran niya akong kamot gamit iyang isa ka kamot.

I just let him to hold my hands. Morag na kalma rako pag hawid niya sa akong kamot.

Pila ka oras ang nilabay ug naa mi ron sa hospital.

Ga dali-dali kog sulod ug giadtoan mismo ang room kung asa naa si papa. Nagsunod ra si Ace sa akoa.

Nakita nako si papa nga ga dextrose. Luspad kaayo siya.

Gigakos ko ditso ni mama. Klaro kaayo na gikan siya ga hilak.

Pila ka oras kay kami ra duha ang ga bantay ni Ace diri. Ipa-uli naman unta nako siya pero disiya mosugot.

Ganiha rako sig tutok ni papa. Unta makamata na siya.

“ Your father will be okay. Let’s pray and trust God.” sulti niya ug gitapik akong likod.

Nagsugod nag tulo akong luha. Basta naay mag comfort nako kay makahilak ko.

Nigawas ang doctor ug ana siya kailangan daw operahan si papa. It all cost 100k ang bayad sa operation. Wami kwarta na inana ka dako.

Maski si kuya galisod ron kay kaslonon napod siya.

“ Ako na bahala sa bayad. Have some rest there.” sulti ni Ace ug gitudlo niya ang lingkoranan.

Huh? Unsay siya nay bahala?

“ Ako nay bayad sa tanan. So, there’s no need to worry about it. ” ana niya na ikina-shock nako.

"WHO ARE YOU, MR. STRANGER?"                                                    Where stories live. Discover now