MARIEL’s POV.
Ganiha rami naabot diri ug sakto sab na daghan napod tao. Naa nay bisita nangabot ug mga relatives namo ug sa asawa ni kuya.
Na mangha kaayo sila sa design diri sa Venue. Sige kog lantawg mga video sauna about anang design ug kabalo si kuya. Supportive pod kaayo siya.
Naa nami sa simbahan ron ug hapit na nahuman. Isa ko sa mga bridesmaid ug ang akong pares kay si Angelo. Police sab na kauban ni kuya.
Chada kaayo tanawon na ikasal ang imong igsuon ba. Sauna ga dula pamig sticker, lastiko ug jolen pero karon, gikasal na ug naa nay anak.
Nahuman na ug nag kiss na silang kuya.Nahuna-hunaan nasab nako si Ace. Dili gud ko lubayan sa demonyo.
Nagsugod na silag picture-picture ug wapod ko papildi oy. Nice kaayo akoang dress, medyo naay pagka-expensive ba.
“ Gwapa kayka ka sa imong suot ug make-up.” pag-compliment ni Angelo sa akoa ug nag-wink siya.
Huh? Naunsa to siya.
“ Hoy, Angelo. Ayaw nag kerengkingi akong manghud ha.” pag-binuang ni kuya maong nasumbagan nako siya pero hinay ra.
Dako biya kaayo nig lawas si kuya basin isa ka sumbag niya sa akoa makatulog nako.
Naa nami sa Venue ron ug mag tiktok mi pagsulod. Syimpre, akoy una. Ulawon biya kaayo ko pero maygali pares nako si Angelo.
Grabe na namong sayawa ug nag-enjoy kaayo mi.
Paghuman kay nag hatag na silang mama ug papa sa ilang message kang kuya ug sa akong sister-in-law.
Pagkahuman kay ako nasab. Gikanchawan pagud ko sa akong kuya na mas ikinaulaw nako.
He’s a strict kuya pero grabe pod ka supportive.
Nahuman na ug mangaon nami ug sa dihang naay lalaki na niabot. Familiar kaayo siya.
“ I’m late.” sulti ni Ace.
What is he doing here?
“ Yes, you are. Come, have a sit. Enjoy.” dungog nakong sulti ni kuya ug gipalingkod niya si Ace.
Nagdali-dali kog tindog ug hinay na gibira si Ace sa kilid kung asa walay tao.
“ Nag unsa ka ari?” pangutana nako ug naglantaw sa kilid basin naay makakita.
“ Your brother invited me here.” tubag niya na ikina-sagpa nako sa akong agtang.
Kuya oy!
“ Why? Aren’t you happy that I’m here? ” pangutana sab niya.
“ Yes, maong lakaw na.” pag-abog nako ug nikatawa siya.
“ Well, I don’t care.” tubag pod niya ug nisulod sa Venue.
Wow.
Wakoy mahimo maong nibalik nalang pod ko sa sulod ug nagkaon.
Gilantaw nako siya ug sakto nga nagtagbo amoang panan-aw. Ganiha rani siya sig tutok sa akoa.
Mana kog kaon ug gipaadto ming tanan bridesmaid sa tunga para sal-on ang bulak.
Ana sila kung kinsay maka-salo sa bulak kay maoy sunod kaslon. Syimpre, nagpadaplin ko. Dipako gustog kaslon oy.
“ 1, 2, 3 go!” singgit ni ate.
Ambot morag ga slow-motion ang akong palibot. Wako kasabot sa akong gibati. Padulong sa akoa ang bulak ug no choice ako nalang gisalo.
Grabeng singgit sa mga tao. Halosa man gud bisita diri kay ka close nako, labi na ang mga kauban ni kuya.
Gilantaw nako si Ace ug ni smirk siya sa akoa. Nakulbaan kog kalit.
“ Ace, diri lang sa ka mo stay.” sulti ni kuya na ikinasiga sa akong mata
Nisugot sab si Ace. Nag wink si kuya sa akoa nga morag nanungog ug nilakaw silang duha. Wait? Unsay plano ani nila?
Mora kog matulala.
“ Mariel sis, adto daw didto kay mag kanta ka.” ana sa EMCEE ug niadto ko ditso sa tunga.
Every birthdays or occasions diri sa amoa kay ako pirmi ang ipakanta. Dili sa panghinambog pero maayo gud ko mokanta.
Gipili nako nga kantahon kay " A thousand years.” This is my favorite love song. Gusto sab nako ni kantahon pag kaslon nako puhon.
Gasugod nakog kanta ug feel na feel pod kaayo nako akoang pagkanta ug hangtod sa nahuman na. Namalakpak sila ug kabantay ko na gi-videohan ko ni Ace maong nidungo ko gamay ug nihawa na sa tunga.
Ace is that type of person who doesn’t like to hang out with other or makig-inom sa ubang tao. Pero karon nakita nako nga lahi siya. Sabay kaayo siya sa mga lalaki nga kauban ni kuya sa trabaho.
“ Little sis, nahubog na si Ace. Palihug kog atiman niya ug naa nay naka reserve na room didto.” sulti ni kuya ug nakakatol ko sa akong ulo.
Nakapamalikas kog wasa oras.
Wala nay tao diri nabilin ug alas dose nasab.
Ako siyang gi adtoan sa iyang table ug ako na untang hawiran pero giwakli niya akong kamot.
“ Don’t touch me, slut!” sulti na hinungdan na nakuratan ko.
Gihangad niya iyang nawong ug gitutokan ko. Pula kaayo iyang nawong ug lips. Putik.
“ You’re pretty.” sulti niya maong nikatawa ko pero hinay ra.
“ Then let’s date.” ana nako pro binuang ragud.
“ No, I’m taken.” diritso niyang tubag.
“ My wife is way prettier and cute, hehe.” dugang niyang sulti ug cute na nikatawa.
Wait? Naa na diay ni siyay uyab?
“ Who’s your girlfriend? ” curious nakong pangutana ug nilantaw siya nako.
“ Her name is Mariel Edol, she’s not my girlfriend, she’s my wife.” tubag niya ug dili nako mapugngan nga kiligon.
Inani diay ni mahubog ang mga lalaki? mag englisha man.
“ So, get lost. Don’t touch me.” dugang niya.
Ay bwesit. Unsaon mani nako. Kailangan na nako siya ihatod sa room ug ipahigda. Duol raman unta ang room ari.
“ I am Mariel Edol, your wife.” sulti nako and finally. Nitindog na siya’g kalit ug nakuratan ko.
Litsi maning lakiha.
“ Mahal, I’m not drunk hehe.” sulti niya ug nagpa-cute ug nigakos sa akoa.
Nibuhi siya sa gakos ug nilantaw sa akoang nawong ug hangtod sa nitutok sa akong lips.
Not again.
“ Can I kiss you? ” pangutana niya.
Wako kabalo sa akong e-tubag. Hangtod sa gikissan ko niyag kalit.
Niabot og 20 seconds amoang kiss ug nihunong siya. Infairness, humok gud kaayo siyag lips.
Nitutok siya sa akoa ug ni-smile. Iya napod unta kong kissan ug sa dihang gisukaan ko niya ug nilakaw na siya pasulod sa kwarto. Nag bye pa siya.
Dili maihap kung ikapila ko namalikas ron. Lamia tuk-on sa animal.
— To be continued...