*MARIEL’s POV.*
Nakamata ko sa ka silaw sa adlaw. Dugay kaayo ko nakatulog gabie kay giilisan nakog T-shirt si ace ug gitrapohan iyang lawas.
Lisod kaayo siya ilisan gabie. Ga tulo-tulo akong singot kay bug-at kaayo siya pero worth it man kay nakakita kog abs.
“ What the hell is happening to me? ” pangutana nako sa akong kaugalingon ug gitambonan nakog habol akong nawong.
Nikalit rag init akong aping. Nakita nako ang mga pandesal ni Ace ug gi ihap nako. Naa sa mga seven iyang abs. Grabeg work-out siguro atong tawhana.
Nibakod nako sa akong gihigdaan ug natingala ko naay pagkaon sa lamesa ug naay papel nga nakasulat.
Ako kining gibasa.
“ Meet me here.” basa nako sa sulat ug naay address nakabutang.
Ga dali-dali kog kaon ug nag-ilis. After a couple of minutes kay niadto ko sa kwarto na gikatulgan ni Ace ug wala na siya didto.
Nananghid ko nilang kuya ug sa akong parents na molakaw nako.
Naabtan kog pila ka oras ug nakaabot nako sa lugar na iyang gisulat. Nice kaayo ang mga balay diri. Feel nako balay ni sa mga artista. Mora siyag private place.
Gilibot nako akong panan-aw ug nakuha sa akong attention ang dako kaayo na balay. Dako kaayo siya ug unique kaayo.
“ You’re here.” sulti sa familiar na tingog ug ako kining gilingi.
Si ace man diay.
“ What happened last night?” pangutana niya.
“ Secret.” binuang nakong tubag.
“ you are really—aysh never mind.” sulti niya ug nisulod sa mansiyon.
Wala diay siya kahinumdom sa iyang gibuhat gabie?
Taysa nganong nisulod siya anang mansion?
“ What are you waiting for? Get inside.” sulti niya ug nagduha-duha kog sulod.
Don’t tell iya ning mansion?
“ imoa ning m-mansion? ” pangutana nako ug nitaas iyang kilay.
“ Isn’t obvious? Do i look poor?” tubag niya ug nisulimbad akong mata.
“ Hambog kaayo ang animal gisukaan raba ko gabie.” hinay nakong yaw-yaw.
“ What did you say?” pangutana niya, maong nakulbaan ko.
“ Ay wala sir, ana ko nice imong mansion.” sulti nako ug fake na ni-smile.
“ Of course.” sulti sab niya.
Hapit nako nalimtan na dato man diay kaayo ni siya.
Maygali wala na siya ni complain na gitawag nako siyag ‘sir’.
“Nganong gipaanhi ko nimo sir? ” pangutana nako ug niatubang siya sa akoa nga naka-evil smile.
Wait, basin naa siyay buhaton na dili maayo sa akoa. Just like movies.
Gi-coveran nako akong totoy dapit gamit kamit ug nikatawa siya.
“ Just kidding. Come here, I’ll show you something nice.” sulti niya ug gidala ko niya sa kitchen.
Nice kaayo. Ganahan nakog luto ron ug naanad nako since naa nako diri sa Cagayan. Namangha kaayo ko sa mga ding-ding ug sa design aning mansion. Halos naa na tanan.
“ Ikaw ra isa ga puyo diri sir? ” pangutana nako ug nilantaw ra siya sa ibabaw.
“ I’m not living here.” sulti niya ug gilingi ko niya.