CHAPTER 15

1 1 0
                                    

MARIEL’s POV.

Naa nako diri sa likod sa building kung asa walay laing tao.

“ What’s your relationship with Ace and his friends? ” pangutana sa ilang leader kunuhay. I stay silence.

Abi ko bag nindot ni nga University pero nganong naay bullies.

“ I’m asking you.” dugang niya ug giduolan ko nila.

Duol ra kaayo mi ron, hapit nami mag kiss. Char, ma tomboy man sab kog pinakalit. Gwapa raba siya.

“ Just straight to the point. I still have a class to attend.” sulti nako ug nag-lingi-ay silang tanan.

Gihawiran ko sa leader ug ni-smile siya maong na-curious na nuon ko.

“ You are our Queen now.” sulti niya ug nipalak-pak tong mga kauban niya.

Huh? Queen? Nakulangan man guro ni silag bulan.

“ Huh? What do you mean? Queen?” pangutana nako kay na wako kasabot.

Basin Queen of bullies iyang pasabot?

“ Yes. It’s not what you’re thinking. Yes, we were bullies before, but we already changed.” pag-explain niya.

Aw, abi kog mag-binugnuay nami. Mayrapod para diko makasab-an ni Ace. Siya rabay nag-pasulod sa akoa diri nga University. I should behave ug likayan ang away.

Pagkahuman ato kay nibalik nako sa room nga nakatulala. I can’t believe na ma friend to nako sila.

Buotan sila ug nag-sorry napod sila sa ilang mga na bully sauna. Nangayo pod kog pasaylo kay na kulatahan nako sila sauna.

Pinaka-shock pod nako kay bisaya sila. Kasagara man gud sa mgs istudyante diri kay mga half. Naay american ug mga artista.

“ Hi, can I sit next to you?” sulti sa babae ug ako kining gi lingi.

Gwapa kaayo siya, puti ug dato kaayog kutis.

“ Yes, sure.” tubag nako.

I want to know her name.

“ By the way. Let me introduce myself. I’m Kate Melencion.” pag-introduce niya sa iyang kaugalingon ug giabot niya iyang kamot.

Nitindog ko ug gi-atubang siya.

“ Hello, nice to meet you. I’m Mariel Edol.” pag-introduce sab nako ug nakig-shake hands sa iya.

Sakto sab na niabot ang amoang professor. Gipa-introduce mi niya sa atubang ug gisulti namo nganong kani nga kurso amoang gipili. Tagsa-,tagsa mi. Lagapak gud ang amoang english. Maygali bright ko, char.

Tabian kaayo si Kate, lingaw kaayo siya kaistorya.

Nag bell na ug ting-lunch na.

Niadto nako sa place kung asa mag lunch. Naa ra gihapon sulod sa University. Libre ra ang paniudto.

Wala nako nakadungan si Kate kay naa pa siyay adtoan.

“ Heyy! Here, here.” tawag sa babae ug niadto ko sa table nila.

Katong mga bullies sauna. Wala pako kabalo sa ilang mga ngalan.

“ Ako nay order sa imong lunch.” sulti niya ug nitindog siya.

Ako unta siyang gipugngan ug gisultian na ako ray mag order pero ni-insist siya.

“ Hello, I’m Rhea. Nice to meet you.” sulti ni Rhea ug ni-smile siya. Ni smile pod ko sa iyaa.

She looks cute kay mora siyag korean. Singkit iyang mata ug grabe ka puti.

“ I’m Glydel.” sulti sa medyo maldita ug nawong pero gwapa kaayo. Ni wave ko niya ug nag-wave pod siya sa akoa.

"WHO ARE YOU, MR. STRANGER?"                                                    Where stories live. Discover now