*MARIEL’s POV.
Niabot og pila ka minutes among kiss ug natauhan ko sa among gibuhat.
“ Hmn, s-stop.” ana nako ug gutuklod si Ace ug nilakaw ko palayo niya.
Nakadungog pako nga gitawag ko niya pero wala na nako siya pansina. Jusko, another kagagahan nasab akong nabuhat. Imbis para rani sa akong future husband akong kiss pero gapataka rakog kiss niya.
Nihunong kog baklay da hagdan ug gihawiran akong lips. Humot kaayo siyag lips na humot og strawberry.
“ Jusko maryusep.” sulti nako ug gigubot akong buhok. Bisan unsa ra akong kahuna-hunaan.
Nahunong kog baklay ug sa dihang naa koy nadunggan nga ni-shagit. Lalaki siya.
Na curious ko ug ako kining gilantaw kung naunsa siya. Nerd siya ug mas na shock ko sa gakulata sa iya.
Morag magtulo akong luha sa ilang gibuhat sa lalaki. Dili ko gusto na tan-awon ra nako siya nga gibugno siya maong nisulod ko ug giduolan siya.
“ Are you okay?” pangutana nako ug nangluspad siya. Nagdugo iyang simod.
“ What the hell are you doing here, babe?” pangutana ni Jerome.
Angay paba na e-pangutana? I can’t believe na nang-bully siya. Ka baga niyag nawong tawagon kog ‘babe’.
“ I will let him go if you stay here.” cold niyang sulti.
Maong gipadali nakog pagawas tong nerd na lalaki ug giatubang siya. Gi senyasan pod niya iyang kauban na mogawas.
“ What do you want?” pangutana nako ug gitutokan siya ug nikalit siyag duol sa akoa.
Gamay lihok nalang kay mag-tabo na amoang lips maong ni-atras ko gamay hinungdan nga ni katawa siya.
“ Why you’re being fearless? You don’t know who I am.” cold niyang sulti ug fake ko nga nikatawa.
“ That’s why I regret that I dated you. I dated you without knowing what kind of person you are. You cheater!” napungot pagud ko sa iya tungod atong gibuhat niya.
“ Instead of bullying someone, why don’t you take care of your pregnant girlfriend?” sulti nako.
I’m sure, kaanakon nato siya.
“ What? Girlfriend? Pregnant? I don’t get it.” pa-inosenteng tubag niya.
Aysus, deny pagud. Hays, I’m just wasting my time for this.
Mogawas na unta ko pero iya kong gi pugngan.
“ Give me your number.” sulti niya ug gi-atngan ko niya sa purtahan aning room.
“ Why should I? Pahawa sa akong atubangan.” tubag nako.
Dili ko inani mangistorya sa tao pero dili niya deserve na ayo-ayohon nako siya sa tanan sakit na iyang nabuhat sa akoa.
“ You blocked my social media account. You changed your number. Give me your number, and I won’t bother you again.” sulti niya ug morag na relax ko.
Ga dali-dali kog hatag sa akong number para dili nako niya samokon.
“ Good girl. Answer my call.” sulti niya ug nigawas na siya.
What? He said that he won’t bother me again? Yawa, bugoka sab nako.
Gitawag nako siya pero wala ko niya gipansinbug nagpa-as-if na wala naka dungog.
I really hate him.
[ 4 hour passed.]
“ Let’s go to the mall.” pang-hanggat ni Kate pero gi-refuse nako kay mag-study sako kay naay gipabuhat amoang prof. sa amoa.
“ Take care then.” sulti niya ug nag-wave ko niya.
Buotan kaayo siya. Formal kaayo siya manamit. Siguro kung lalaki ko siya akong pangasawahon.
Sila Feby pod kay nang-hanggat nga mag pa-party daw sila pero gi refuse nako kay diko ganahan na mahitabo nasab tong niagi nga hapit ko na-rape.
Daghan kaayo nahitabo ron. First, nakita nako akong ex. Second, nag-kiss ming Ace. Ambot unsat gama nako diring University.
Tingala ko kay naninggit ang mga babae diri sa amoang room ug nakita nako sila Ace, Jeremiah ug Kristoff.
Where’s Josh?
“ Let’s go.” pang-hanggat ni Ace.
Akoy tighatod nila padung sa ilang mansion. Usa ra silang tanan og balay.
“ Why are you guys always with her? She’s not even pretty.” sulti sa akong classmate.
Here we go again.
Tanan babae diri kay dili ganahan sa akoa, except ni Kate.
“ hmmn Mariel is way prettier than you.” ana ni Jeremiah.
“ Will you going to shut your mouth if I say I will kick you out of this University? ” tubag ni Ace.
Niagpas kog tindog ug nanghipos sa akong gamit ug gibitad siya pagawas ug nisunod silang Jeremiah ug Kristoff.
*JOSH POV.
I’m here at the Mall. I’ll buy some snacks, veggies, and drinks because we ran out of stock.
“ Ouch—” ana sa babae ug nakita nako nga natumba siya.
I was about to help her to stand but she push me away.
“ Watch where you going, idiot!” singka niya.
Did she just yell at me? What the fuck. First time.
“ You don’t know who I am?” I asked her with a confident tone.
Tanan tao diri kaila nako. Sikat kaya ko diri.
“ No. I have no time to know who you are.” She responds.
This girl is driving me crazy. I looked at her uniform. So, she’s studying at Fabria’s University. Hmm.
“ What are you looking at, huh? Do you want me to punch your face? ” she said and her eyes got bigger.
Cute, haha. She’s my type.
“ You can. But first, give me your number.” I said and she raised her eyebrows.
Wew, she’s not easy to get, huh.
“ You want my number?” she added and she step closer to me.
Psh, all girls can fall in love with me.
“ Then go to hell, you pervert!” she said and kicked my egg balls.
That girl.
“ You lil'shit. I’m going to find you. Mark my words.” I shouted but she was too far away.
Argh, it hurts a lot. I’m going to find you, I swear.
—To be continued—