*MARIEL’s POV.
Nanguli nami ug gihatod na nako sila Ace. Ga baklay rako padulong sa mansion kay duol raman sab ang mansion nilang Ace ug sa akong gipuy-an.
Wala nako gisulti sa iya ang about sa party kay sure ko dili siya mosugot nga moadto ko.
Ay, nganong man sang mananghid pako? Walay kami and this is my life, char. Syimpre mananghid dapat gud ko sa iya kay siya ang gapasulod nako sa University ug siya ang hinungdan nganong naila nako sila Feby ug uban nakong friends.
Pila palang gali ko ka days sa University pero daghan nakog friends, pero mas daghan gud ang dili ganahan sa akoa.
Nahunong kog kalit gate ug sa dihang na feel nako nga naay ga sunod sa akoa. Gibalewala nalang nako ug nisulod na sa balay.
Nag-problema ko sa akong suoton ron. Nanihapon ko daan ug nanilhig ug namu-bo sa talamnon.
“ Hays, unsa man akong suoton! ” shagit nako ug nagligid-ligid sa katre.
Sudsad og mag-pajama ko no? Mora kog boang didto.
Nahuna-hunaan nako tong gift nga gihatag ni Bayot atong 18th birthday nako. Wala pa nako gilantaw pero kabalo ko nga sexy gud to na sanina ug sakto gud diay ko. Ga dali-dali kog suot.
“ Naks, hulma kaayo akong totoy.” sulti nako ug gipislit akong totoy.
Pagka-waybuot gud nako ba. College naman unta.
Nagbutang kog liptint. No need na make-up, mao ra gihapon ang nawong, char!
Sexy kaayo siya na dress. Ambot oy, bahala na basta kay dili ko moinom ron. Makig-chika rako sa ila.
Nigawas nakobsa gate ug gi make sure nako nga walay naka-pansak na wire. Pero naka on ang lights para dili mailhan nga way tao ba.
Nag-para ko sa motor-rela para dali ra. Lingi kaayo si manong driver sa akoa. Shocks, bata pako kol!
Nakaabot nako sa bar nga gi sulti ni Feby sa akoa kung asa e-held ang party.
“ Ari ra manong.” sulti nako ug ninaog na ug mosulod na unta pero gitawag ko ni manong.
“ Ma’am...” bitin na sulti ni manong.
Aysus si manong. Alam na nakins yan. Dumadamovs si manong bisan tiguls na.
“ Manong, I’m not interested.” seryoso nakong sulti ug naka-katol siya sa iyang ulo.
I’m too young, manong.
“ Ma’am? Unsay pasabot nimo?” pangutana niya.
Hay nako. You can’t fool me, manong.
Akong gi flip akong buhok para cool tanawon. Gusto ko mokatawag ayo sa akong gibuhat ron pero syimpre joke rani tanan.
Kay Ace parin uuwi.
“ Ma’am, imong bayad ganiha rako ga hulat.” istriktong sulti niya na ikina-undang nakog ginhawa.
Piste ulawa.
Ga dali-dali kog kuha og kwarta sa akong sling bag ug gitunol nako ang plete.
“ Gwapa ug sexy raba unta pero naay hangin sa ulo.” dungog nakong sulti ni manong ug gipabulhot niya ang iyang motor-rela.
“ Manong, joke ra to. Ayg paninuod.” sulti nako ug nag peace sign bahalag wa siya kakita.
Hays, nakulangan ra guro ko sa tulog. Piste lamia mo singgit sa kaulaw. Lamia ilubong akong kaugalingon sa yuta tungod sa kaulaw. Hays samoka gud na stress akong totoy.
—To be continued-