* MARIEL's POV.
P.E namo ron ug nag practice ramig volleyball kay naay kalingawan diri sa University this coming Friday. Dili man unta ko moapil pero gipa-sign ug gipa-apil ko sa akong classmate kay kulang sila.
Hilig nako ang volleyball ug kabalo pod kaayo ko unsaon pagdula.
Padulong nako sa locker ron ug tayming pag-abri nako kay naay mga vandalism.
" Crazy bitch." mao na ang nakasulat ug daghan pa.
Gikuha nako ang akoang uniform ug basa na kini. Morag katuloun ang akong luha pero gi pugngan ra nako.
" They should know their place before they do this to you." sulti sa lalaki sa akong likod ug ako kining gilingi.
It's Jerome. 1st-year college si Jerome, pareha mi. While si Ace, Jermiah, Josh ug Kristof kay 3rd-year college na.
Naa siyay gikuha sabiyang locker.
" Here, wear this." sulti niya ug gitunol niya sa akoa ang sanina niya.
Basa na akong P.E nako nga sanina ron tungod sa kasingot ug no choice akong gidawat kini.
" Salamat, e-uli ra nako ni ugma" sulti nako ug niadto sa CR ug nag-ilis ug gilabhan ang akong uniform.
After a minutes kay nigawas nako ug niadto sa classroom.
Lantaw kaayo sila sa akoa ug wala ra nako sila gipansin ug niadto sa akong lingkoranan. Molingkod na unta ko pero hugaw kaayo lingkoranan, napuno sa Juice ug icing sa cake.
" Did you just wear Jerome's P.E uniform? i'm so impressed, Mariel. First si ace and now Jerome. Just wow." sulti niya.
Nganong butngan niyag malisya.
" Oops, I thought it was a trash can." sulti ni Rowena ug iya kong gilabayan og papel nangatawa sila.
" Unsa akong gibuhat na sayop sa imoa? Nganong inani ka? " pangutana nako sa iyaa.
Dugay nagud ko kabantay niya na naa siyay kapungot sa akoa. Dili lang siya, pati na ang uban diri. Si Kate ra akong masaligan diri. Pero wala pa siya diri ron.
" You should know your place, bitch. How could Ace date someone like you? Is he out of his mind? Like, ew. I thought he has a high standard but ended up liking a cheap like you." panginsulto niya sa akoa.
Lami kaayo siya karatehon pero gipugngan ra nako akong kaugalingon.
" Well, face the consequences, Mariel. Sorry, but I have to do this." sulti niya ug giyab-an ko niya'g juice nga bugnaw kaayo.
Nangumo ko ug nagpugong. Nahurot na akong pasensya sa iya. I was about to kick her pero natingala ko kay naay nisagpa sa iya.
" Oops, I slipped my hand." sulti ni Kate ug giduolan ko niya. Siya'y nisagpa kang rowena.
" Are you okay? " pangutana niya sa akoa ug nitango rako.
" Did you just slap me? Girls, get ready." sulti ni rowena ug ni-action ang iyang mga alipores.
Motindog na unta ko pero gipug-ngan ko ni Kate.
" I'll handle this. Just relax." kalmang sulti niya ug gibugkusan niya iyang buhok.
Cool kaayo siya tanawon.
Nisugod na ang usa ug napatumba ni Kate. Maayo kaayo mangarate si Kate ug sanay na kaayo siya. Hangtod sa nahurot na niya ang alipores ni rowena.
Nakita nako nga nangurog si rowena ug tayming sab na niabot silang Jeremiah, Josh, Kristof ug Ace.
" Hey, how dare you to hit my babe." sulti ni Josh ug iyang gihawiran ang duha ka kamot ni rowena.