CHAPTER 25

1 1 0
                                    

*MARIEL’s POV.

Niginhawa kog lahum kay naa nay ga preno na sakyanan sa gawas. I’m sure si Ace na.

Grabeng ngisi ni bayot ron ug ginasungog ko niya.

“ Sunda akong gisulti ganiha ha.” ana niya.

Naghatag siyag tips sa akoa unsaon pagpa-heart-heart sa mata ni pag makita ko niya ron.

Naghinay-hinay kog gawas sa purtahan ug nisunod sab si bayot. Nakita nako nga nigawas si Ace sa iyang sakyanan ug yawa, gwapo kaayo siya sa iyang suot.

Nahinumdoman nako ang gihatag na tips ni bayot sa akoa. Gi flip nako akong buhok ug ni-smile og dako.

Padulong ko sa iya ron ug nag-hinay-hinay kog baklay, nag slow motion kunuhay ug sakto nga naa nako sa iyang atubangan kay nag-pa-as-if ko nga natumba ug napasandig ko sa iyang lami na dughan.

Ka borikat gud nako oy.

Naghinay-hinay kog angat sa akong ulo ug gilingi siya ug ni-smile kog dako apil bugan nako ni smile.

Mora siyag nakuratan. Omg, ni-effect ang tips ni bayot. Maong nag wink ko ni bayot.

Giduol niya iyang nawong sa akoa.

“ You have something on your teeth.” sulti niya ug naputol akong kaigat.

Something? Unsa daw?

Dali-dali kog kuha sa akong buak na cellphone ug gi-open nako akong camera.

“ Shit.” sulti nako ug nitalikod sa iya ug gitanggal ang kiki sa akong ngipon.

Pisteng yawa. Nadunggan nako nga nikatawa si bayot ug ako siyang gisipatan.

“ Wait? Who the hell is this jerk?” pangutana niya ug iya na untang kwelyuhan si bayot ug ako siyang gi pugngan.

“ Wow omg. Protective kaayo imomg lalabs bayot.” pina-igat na sulti ni bayot ug natulala si Ace.

“ He is gay? ” pangutana ni Ace ug ni tango ko ug gipasulod na nako siya sa sakyanan.

“ Bayot kadto akong gisulti sa imo.” sulti ni gerald bayot with action nga ga kiss.

Yawa gud ning bayota.

Nag wave nako ni gerald kay naa padaw siyay hapiton diha sa kilid basig baby boy napod niya. Gipa-andar na ni Ace iyang sakyanan ug hilom kaayo mi.

Naulaw gihapon ko sa nahitabo ganiha, piste ngano man sang gibuhat to nako.

“ You look more stunning on your dress.” ana niya.

Shems, mas ni gwapo siya sa iyang suot.

Nilingi siya kadyot sa akoa ug mora siyag nakuratan.

“ Did you put some make-up? ” pangutana niya ug ni tubag kog ‘yes’.

“ Woah, i can’t believe it. Nag effort gud diay ka ha, so that means naa gud diay kong dakong pag-asa sa imoa.” sulti niya ug nikatawa ko gamay.

Finally, nag bisaya nagud siya. Morag mag dugo akong utok basta sige siyag english.

“ We are arrived.” ana niya uh gilantaw nako ang lugar.

Hapit mi naabtan og iss ka oras diri. Nice kaayo siya, daghan og lights. Morag mahal kaayo.

“ wait? ari ta mokaon?” pangutana nako.

Mahal man kaayo diri. Sikat kaayo ni nga kan-anan. 30 dollar ang isa ka food. Nag research ko ani nga kan-anan sauna.

“ Oum, dili ka diri? Asa man ta? ” pangutana niya ug naa koy nahuna-hunaan. Gipa-andar niya ang sakyanna ug gisulti nako kung asa mi magkaon.

Street food is the key. Daghan baligya nga street food ron labi na kay gabie.

“ Ari ra.” sulti nako ug naa nami diri sa street foodan. Daghan kaayo tao.

“ Let’s go.” ana niya ug nigawas na siya ug iyang gi abrihan ang purtahan diri sa side nako.

Gipanglingi mi sa mga tao diri. Nalimtan nako nga sikat man diay ni si Ace. Mao to, daghan nag pa picture niya ug giapil sab ko kay abi nilag artista ko.

Nimal gud ni.

Pila mi ka oras diri ug manag pa-picture. Nagkaon nami’g chicken skin. Natingala ko kay wala ni reklamo si Ace ug paspas kaayo iyang kaon.

Magkatawa ko nga maghuna-huna nga dili siya arte sa inani nga kan-anan. Nalamian kaayo siya sa chicken skin ug ana siya nga first time daw siya naka-kaon ani.

Naa mi diri sa dako nga morag tindahan. Nag inom mig beer. Abi nakog formal amoang first date pero siaw man diay kaayo ni. Mas ganahan kog inani na date kaysa anang romantic kaayo.

“ This date is kinda different and funny at the same time, but as long as you’re happy, i’m happy nasab.” ana niya ug ni smile.

Namula na iyang nawong.
Hubog naman tingali ning tawhana.

Bisan unsa ra iyang topic. It’s about physics, nyate mani siya oy.

“ I thought you already have a boyfriend. That day you were at McDo and you were talking to someone on your phone. You said ‘ baby.’ I was hopeless that time and i was jealous.” ana niya.

Mora kog nag loading ug na realize ra nako kinsa iyanh pasabot na katawag nako. Akong pag-umangkon man to.

Taymsa, so nakagusto nandiay siya nako katong ga trabaho pako sa McDo?

“ Na love at first sight ko nimo atong naa ta sa bus ug kabalo ka? nitulo imong laway ato. Haha, you were sleeping ug gisulatan nako imong panyo ato, haha.” dungah niyang sulti with actions.

P-piste? Sa bus? So siya sab diay tong ga sulat sa akong panyo?

“ Didto palang nag heart-heart na akong mata sa imoa.” dugang pa niya ug iyang gi budlat iyang mata.

Lamia kaayo ikatawag kusog.

“ ug katong time nga naa kay gitabangan. imo silang gi punch and kick their faces and I was like, oh that’s my girl.” sulti niya ug morag proud pa siya ug nakatulog siyag kalit.

Nagsugod nasag loading akong utok.

Sa mall ba to? He was also there? Gagi, so siya sab gahatag atong gift nga naay boxing gloves?

Naila ko niya sa bus ug naila nako siya sa McDo. Basin gatamaka rani siyag istorya. Grabe, pirmi diay mi ga tabo bisan sa kaluag sa earth.

Gidala nako siya sa sakyanan. Ako siyang gipas-an na morag princess. Aysus, mayg di kusgan.

Ako untang kuhaan ang yabe sa iyang bulsa per nahunong kog kalit ug nitutok sa iyang nawong.

Nganong gwapo gihapon kaysiya bisan matug. Sanaol favorite ni God.

Gikuha na nako ang yabi ug akong gipabulhot ang sakyanan padulong sa akong gipuy-an. Gabie na ug wala pod ko kabalo sa tinood na balay ni Ace, makng diri nalang sa siya.

Gipatulog nakl siya sa akong higdaanan ug akong gitrapohan iyang nawong, gihubo ang sapatos ug medyas.

Gilantaw nako siya nga lami kaayo iyang katulog.

Nagbuklad ko sa diri sa sofa sa akong kwarto ug nihigda na. Dili ko motapad niya uy.

Nag ngisi ko nga gahuna-huna sa iyang gipanulti ganiha. So all this time ginasundan ko niya. I don’t know what to react pero not gonna lie, gikilig ko.

Gitiklop nako akong mata ug nakapagpilaw kadyot ug sa dihang naay ni kiss sa akong aping ug nitapad akoa diri sa sofa.

Sa iyang perfume palang kaila nako. Ga lisod kog lihok ug ginhawa sa akong position ron.

Iya kong gigakos sa likod and he said,

“ Let me hug you like this for a while. Don’t worry, I won’t do something bad.” sulti niya with his husky voice.

—TO BE CONTINUED—

"WHO ARE YOU, MR. STRANGER?"                                                    Donde viven las historias. Descúbrelo ahora