CHAPTER 29

1 1 0
                                    

MARIEL’S POV.

Sayo ko niadto sa school kay excited na kaayo ko para unya. Daghan ni greet sa akoag good morning nga istudyante diri ug nag greet pod ko sa ila pabalik.

Sauna wala gud nipansin sa akoa pero karon kay himansinon kaayo sila. Daghan na nakaila sa akoa tungod atong dula kagahapon. Sus, easy raman kayto sa akoa, char.

Hinay kaayong oras. Basta gud excited kayka kay mag hinay pod ang oras. Litse gud.

Hangtod sa hapon na ug nahuman na ang klase. Ganiha rako wala kabantay ni Ace. Bisan ganiha buntag, udto ug karon. Wala nako siya nakita.

I miss him. Aysh, asa naman to siya oy.

Nakita nako sila Jeremiah, Kristof ug Josh. Maong ga dali-dali kog adto sa ila ug gipangutana sila kung asa si Ace.

“ Ace was absent. I thought he told you.” ana ni Kristof.

Absent? Nganong wako niya gisultian na moabsent siya. Ay basig busy ra kaayo siya.

Tingala ko kay naay nigunit sa akong kamot ug ako kining gilingi.

“ Mariel, let’s go to the plaza.” ana ni Jerome ug iya  na unta kong birahon pero gipugngan siya ni Jeremiah.

“ What are you doing? ” pangutana ni Jeremiah ug lain kaayo ilang tinan-awan sa usa’t usa.

“ I already got Ace’s permission.” tubag ni Jeroe ug ni-atras na si Jeremiah.

Ha? Permission?

“ Be safe then.” ana ni Jeremiah ug hinay na gibira ko ni Jerome.

Nakuratan sab silang Josh ug Kristof.

Naa mi diri sa plaza ron ug sakto sab na gabie na. Daghan kaayo mga tao, maygali naa mi space ari.

Wala nako kabati og awkward ron. Mora ramig friends gud ug morag nalimtan namo amoang past. Chika gamay, katawa dinagko. Pila na ka oras kay naa nay fireworks.

Buotan man diay siya ug friendly. Tas sabay sab.

“ Mariel, about  what happened in our past. I want to say sorry.” sulti niya ug naminaw rako.

Daghan kaayo stars sa langit.

“ It’s okay.” tubag nako ug niginhawa siyag lahom.

Actually nalimtan nagud nako ug napasaylo na nako siya.

“ I really don’t understand why you broke up with me. I mean, you justlocked me in your social media accounts and I can't call you either.” sulti niya ug nag pitok-pitok akong mata.

Wala siya kabalo sa iyang gibuhat? Gi ango-ango man guro ni siya. Eh, kato iyang anak ug asawa?

Taysa, nganong naa ni siya diri? Dapat tabangan niyag bantay iyang asawa sa ilang anak.

“ Diba naa nakay anak ug asawa? ” pangutana nako ug natuk-an siya sa iyang gi-inom na tubig.

“ What do you mean? I don’t have a kid or wife. What the fuck are you saying, mariel?” tubag niya ug napilit ko sa akong gilingkoran.

“ I saw you last time. You were with your new girlfriend at that time and she’s pregnant. Gikissan pa gali nimo iyang tiyan.” ana nako ug mora siyag nag loading og naghuna-huna.

Nilantaw siyag kalit sa akoa ug lain kaayo iyang tinan-awan.

“ So you broke up with me because of that? What the hell, Mariel. That was my sister.” tubag niya ug mora kog natuk-an sa akong laway.

S-sister ampota?

“ Mao diay. You should have asked me first. Continue pa unta atong love story ron.” ana niya ug nilantaw sa langit nga daghan og stars.

"WHO ARE YOU, MR. STRANGER?"                                                    Where stories live. Discover now