CHAPTER 31

2 1 0
                                    

*MARIEL’s POV.

“ Gosh, what did you guys do to her?”
“ Is she still alive? ”
“ Don’t overreact. It just sleep spray.”
“ I don’t care. Make sure she will wake up.”

Dungog nakong gipang-yawit ug gipiyong ra nako akong mata. Yawa kinsa maning mgs panahaka ni. Basin naa nako sa langit tas mga anghel ning ga istorya?

“ This is your idea to take her here to boracay, Kuya.” dungog nakong sulti sa babae. Morag nadunggan na nako iyang tingog sauna.

Pero unsa daw? Boracay? Naa ko sa boracay? Omg, my dream place.

Dali-dali kog buka sa akong mata ug nibakod ug nakuratan silang tanan pero mas nakuratan ko sa akong mga nakita.

Silang Ace, Jere, Jerome, Josh, Kristof, Nicole, Kate, Feby ug isa ka babae. Wait, pamilyar siya. Morag nakita na nako siya.

Yes, sakto. Iyang suot ug buhok, siya tong babae na nakita nako sa mansion ni Ace. Pero yawa? Nag unsa ko diri?

“ Ate, Mariel. Finally, you’re awake.” sulti atong babae ug niduol sa akoa.

Pamilyar iyang nawong. Wait, morag nakita nagud nako siya.

“ Ate mariel, it’s me, Marina. You helped me before when someone bullied me at the Mall.” pag explain ug nisiga akong mata pagka realize nako nga siya man diay to.

Katong gibun-og inland Feby sauna. Gilantaw nako si Feby nga dili makapuyo sa iyang gitindogan ug ga lingi-lingi bisan asa. Nilantaw si Feby sa ako ug nag peace sign.

“ It wasn’t my fault. It was Hera’s fault. She was obsessed with Ace but Ace rejected her and we bullied Marina. I’m sorry of what I did. But Ace already settle it. She won’t hurt you anymore.” pag explain niya kang Marina ug ni-smile ra si Marina.

Unsa daw? Gi settle ni Ace? Mao diayng nawala nato siya.

“ What? You bullied her? ” pangutana ni kristof ug lain kaayo iyang nilantawan kang Feby.

“ Come on. It was not my intention to hurt her, and I was scared of hera.” ana ni Feby ug nangayog pasaylo kang Marina.

“ It’s okay. I’m fine now, so don’t worry.” sulti ni Marine ug niginhawag lahom si Kristof.

Omayghad. I smell something ehem.

Gilantaw nako si Ace nga morag pareha mig gihuna-huna. Lain kaayo iyang nilantawan kang Kristof ug niiwas og lantaw si Kristof kang Ace.

“ Taymsa. Nganong naa ko diri? Asa ni nga lugar?” pangutana nako ug nihilom silang tanan.

“ It was my kuya ace ideas.”  tubag ni Marina.

Wait what? Kuya? So..igsuon sila?

“ She’s my sister. Marina Fabria.” sulti ni Ace ug morag ni bagting akong dalunggan.

Ah,  tama akong instincts ron nga igsuon sila.

“ I came back at the mansion because I left something important and I sneaked your conversation with dad. I told kuya ace about it, and kuya ace was in rush to book a flight and take us here in boracay and we are also going to spend days here because kuya jerome will go to abroad next week.” taas na sulti ni Marina ug natulala ko.

Gagi. Gilantaw nako si Ace na klaro kaayo sa iyang mata nga nabalaka siya sa akoa.

“ Wait, Nicole. What the hell are you doing here? ” ana ni Feby ug gitaasan niyag kilay si Nicole.

“ Pake mo.” tubag ni Nicole na mas ikinaulit ni Feby.

“ She’s with me.” tubag sab ni Jere na ikinanga-nga namong tanan.

Sa pagkahibalo nako, dili ganahan si Jere kang Nicole pero karon, gikilig ko sa ila. Nilantaw si Jere sa akoa ug dali-dali kog dungo. Yawa gud.

“ Aren’t you guys here to spend time with me. Come on. Let’s enjoy.” ana ni Jerome ug ningisi sa akoa. rag abno.

Himala nitingog.

“ Pero wow ha, kailangan gud kidnapon ko para ani.” ana nako.

“ I’m scared that you don’t want to be here so I planned to do that.” tubag ni Ace ug nikatawa siya.

“ I love boracay.” tubag sab nako ug ni-smile sa iya na ikinangiwi nilang tanan.

Mga bitir gud. Gilantaw nako si Nicole nga morag gikan ga hilak. karon pako kabantay. Hala naunsa ni siya?

“ Guys. Daghan kaayo baligya there. Let’s go there later.” pang-hanggat ni Josh ug kauban niya si Kate. Gikan guro ni sila nag suroy-suroy.

Sexy kaayog gisuot si Kate. Ga bikini siya. Bagay kaayo sa iya.

“ Ate mariel. Wear this.”  ana ni Marina ug gitunol niya sa akoa ang two piece na swim suit.

Yawa ra. Diko ganahan og inana. Pero diko ka refuse sa iya, maulaw ko mobalibad maong no choicd akong gidawat ug gisuot nako.

Color red siya. Nice kaayo siya. Hulma kaayo akong lami na lawas, char!

“ Woah, it looks good on you." Pag compliment ni Marina ug ni smile ko sa iya.

Nagsuot pod siyag two-piece color purple.

“ Woah, bestie.” ana ni kate ug gilantaw ko niya. Mangha kaayo siya, wow ha.

“ Queen, everything you wears is just so hot.” ana pod ni Feby.

Nag suot pod siyag swim suit color pink.

“ You look good.” ana ni Nicole ug ni-smile siya sa akoa. Pure smiles. Nilakaw na siya ug niadto siya kang Jere.

“ Wow, okay na diay mo? ” ana ni Feby ug gitudlo niya si Nicole nga nakig-istorya kang jere.

Nakuratan ko sa gisulti ni Nicole ganiha. Nanggawas na silang Feby, Kate ug Marine ug tuara. Grabeng tutok nila.

Gilantaw nako si Ace diri sa bintana. Ga lantaw ra siya sa dagat. Nag shade siya tas short ra. Kita kaayo iyang abs. Nimal ning tawhana, akk ra dapat makakita ana. Char, igata nako oy.

Niginhawa kog lahom before nigawas kay digud ko sanay na mag swimsuit. In short, first time nako mag swimsuit.

Nigawas nako ug tutok kaayo sila sa akoa.

“ Woahh.” ana nilang tanan except ni Josh nga kang Kate ra ga lantaw.

Awie, kani moy real man.

“ Gosh, it’s so hot.”
“ Yeah, i agree.” ana ni kristof ug Jerome ug awkward kaayo sila na nidagan padung sa dagat ug nisalom.

Nisunod pod silang Marina ug Feby.

Mosunod na unta ko pero naay nikalit og pugong sa akoa ug gitunolan ko niyag dakong sanina.

“ Wear this, or else i might do something that you’ll never forget for the rest of your life.” sulti ni Ace.

“ Like what? ” panunlog nako sa iya ug nitutok ra siya sa sakoa.

Iyang gitanggal iysng shades. Gagu gwapoha aning animala oy.

“ Like what couple does.” ana niya ug nag lip bite.

Bastos ning tawhana.

“ You mean..what? you jerk. Patyon tika bastos ka.”  ana nako ug nidagan siya ug gilakag nako siya.

Paspas kaayo siya modagan pero nasapon gihapon nako ug naligid ming duha sa balas.

Punyawa, sakita sa akong lawas.

Nikatawa ra siya ug nakitawa sab ko.

“ I was kidding. I’ll never do that. I'll wait, buhaton ra nako na paghuman natog kasal.” ana niya ug nitindog siya ug iya pod kong gitabangan og patindog ug niadto siya ilang Jere nga busy og sugba sa carne.

Wala pa gali kami pero grabe kaayo siya makahatag og assurance. I never expect nga inani siya. Morag dili pa siguro moabot ang 15 days, sugton na nako siya. Deserve niya sugton. Unta kung moabot ang panahon na magkami na, unta dili siya mag bag-o.

— TO BE CONTINUED—

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 19, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

"WHO ARE YOU, MR. STRANGER?"                                                    Donde viven las historias. Descúbrelo ahora