„to nevím vyřeš si to nějak” zasmála jsem se. Dominik jenom zakňučel.
„kotě?” řekl Dominik když jsme se dívali na film „ano?” otočila jsem se na něho „víš že tě miluju?” usmál se „fakt? A proto ses vyspal s jinou?” uchechtla jsem se a bodlo mě u srdce když si vzpomenu na ten pohled „no ale ona mě zdrogovala, dala mi něco do pití! Věř mi!” začal být zoufalý „miluju tě” vypadlo ze mě, Dominikovi se rozzářily oči a vrhnul se na moje rty.
Dominikův pohled
Začal jsem ji líbat. Sundal jsem jí triko a začal jí jemně hladit po břiše. Zachvěla se pokaždé co jsem se jí dotknul. Přisál jsem se na její krk „Dominiku” vzdychla když jsem ji jemně kousnul. Přesunul jsem se na její rty a rukou jsem ji začal hladit mezi nohama. Strčila mi ruku do vlasů a jemně mě začala tahat. Jedním pohybem jsem jí strhl kalhotky a strčil jsem do ní dva prstyPohled Ell
V břiše se mi rozletělo několik motýlů. Dominik začal zrychlovat a já se neubránila vzdychůn. „líbí se ti to?” zeptal se. Byla jsem tak paralyzovaná že jsem nedokázala odpovědět a jenom jsem zakývala hlavou. To se asi Dominikovi nelíbilo „celou větou to chci slyšet” řekl a ještě víc zrychlil „ano Dominiku líbí se mi to” klepal se mi hlas i tělo vzrušením. Prsty ze mě vytáhl, já jsem mu sundala boxerky a začala jsem mu dělat dobře. Snažil se zadržet vzdychy ale moc mu to nešlo. Přestala jsem a Dominik si mě hodil pod sebe, poté do mě vnikl.Bylo to krásný. Ležíme vedle sebe udýchaní a spocení. „přestěhuješ se zpátky?” zeptal se mě Dominik nejistě „kdo řekl že jsem ti odpustila?” řekla jsem sebevědomě „mám ti to připomenout, dobře. Ach, jo, Dominiku, přidej, ještě, ahhh” napodoboval můj hlas „blbečku” praštila jsem ho do ramene, on se na mě ublíženě podíval a dělal že brečí „ale notak neplakej Dominičku” začala jsem na něho šišlat, probodl mě pohledem. „jdu do sprchy” řekla jsem „můžu s tebou?” poprosil mě „nemůžeš” usmála jsem se vlezla do koupelny a zamčela jsem si dveře, radši.
Máme tu další část 🤭
Doufám že se líbí 🐬❤️
Budu ráda za každou hvězdu ⭐
Váš Toustík 👀❤️
ČTEŠ
Miluju tě Dominiku //FF Nik Tendo//
Historia Corta„Raz, dva, tři, čtyři, pět, šest, sedm číslo bytu ve kterým jsem poznal tvoji dceru" u posledního slova se mi prolomil hlas, zase jsem si na ni vzpomněl „kurva já to prostě nedám!" zařval jsem na Radka kterej mi pomáhal nahrávat a svezl se se slzama...