Hyun POV
Razele soarelui pătrund prin fereastra geamului trezindu-ma. Ma dau jos din pat și un miros de mâncare îmbietoare imi intra în nari.
Ma duc spre bucatarie si o văd pe doamna Kim împreună cu Tae. Tocmai punea mâncarea pe masa.
-Buna dimineata draga mea!
-Buna dimineata doamna Kim!
-Hai vino si mănâncă după pregătește-te. Mergem să-ți alegi o rochie de mireasa. Mama ta va veni și ea cu noi.
Rămân blocată pentru câteva secunde apoi ma așez la masa începând să mănânc.
După masa ma duc și imi fac un dus apoi îmbrăcânduma într-o pereche de blugi albaștrii, un top negru iar pe deasupra un cardigan alb. În picioare mi-am luat o pereche de botine, iar părul mi l-am ondulat putin.
Cobor jos unde se afla Tae și doamna Kim, iar acum și mama. Fac o plecăciune apoi pleacăm, Tae rămând singur acasă.
Ne urcam în mașina doamnei Kim si pornim spre magazinele cu rochii de mireasa.
După muulte ore în care nu am gasit nimic pe placul meu și a celor 2 femei eram cât pe ce sa ma dau bătut.
Până când o rochie ne-a captat atenția la toate 3.
O rochie superba. Tip sirena, cu un decolteu ce îți scoate pieptul în evidență, cu spatele gol. Partea de sus era acoperită cu pietricele, în jos fiind dintr-o dantela superba. Voalul acesteia era lung.
După ce o probez și toate 3 suntem de acord ca este rochia perfecta o cumpărăm.
Ajungând acasă îl găsim pe Tae pe canapea uitându-se la un film și mâncând ramen.
-Oh! Ați venit!! Vreau sa vad rochia!
-Nu, nu, nu! Mirele nu are voie să vadă rochia până în ziua nunți! spune mama lui.
Tae face un botic de cățel și se pune înapoi pe canapea.
Cele două femei se aseaza și ele pe canapea, eu rămânând exact în același loc gândindu-mă la reacția lui Tae hyung când va vedea rochia.
Ma duc spre bucatarie pentru a face niște cafele. Asezam canile pe o tava când două mâini imi înconjoară talia. Își lasa capul în direcția urechii mele.
-Abia astept sa te vad in rochie de mireasa. șoptește după care imi lasa un sărut pe ureche, muscandumi lobul.
Simt cum sângele imi urca până în obraji aceștia căpătând o culoare roșiatică.
I-au tava cu cele 4 cafele și le duc în sufragerie. Fiecare i-a câte o cana, multumindumi.
După ce mai vorbim chestii despre nunta și după ce cele 2 femei mi-au spus să nu-i arat rochia lui Tae hyung, acestea se pornesc spre casele lor.
După ce pleacă Tae vine și ma i-a în brațe bazându-și capul în scorbura gâtului meu.
-Nu-ți voi arata rochia. spun râzând.
-Mbine... spune trist trandinduse pe canapea.
Ma așez lângă el, acesta începând să ma priveasca. Se apropie de mine punându-și o mână pe obrazul meu drept. Ochii i se îndreaptă spre buzele mele, apropiindu-se din ce in ce mai mult de ele, până le atinge cu ale lui.
Începe să-și miște buzele ușor, eu repetându-i gestul. Zambeste peste buzele mele când vede ca i-am răspuns.
Imi prinde buza de jos între dinți muscando ușor. Își introduce limba în lăcașul meu, invitându-mi limba la un duel.
CITEȘTI
CASATORIE ARANJATA /K.TH/
Fiksi PenggemarÎn care Hyun și Taehyung sunt obligați să se căsătorească. CĂSĂTORIE ARANJATĂ/K.TH/-vol 1 DARK LOVE-vol 2 #44-fanfiction(20 feb. 2023) #1-btsfanfiction(3 apr. 2023) #1-kimtaehyung(4 apr. 2023) #21-fanfiction(27 iun. 2023)