Episode-32

1.2K 145 66
                                    

Felixten:

Jisungla AVM'de geziyordum. Ona nasıl miyeonu öldürdüm diyeceğimi düşünüyordum. Vereceği tepkiden çok korkuyordum. Ama bir anda cesaretimi toplayıp bir anda söyledim.

F: jisung ehe ben Bi bok yedim. 👉👈

J: Alışkınım kankam sen söyle naptın?

F: Miyeonu öldürdüm. 🙃

J: NE?! CİDDİ MİSİN?

F: Bak sakin o-

J: AMK İŞTE BENİM KANKAM! GURUR DUYUYORUM SENİNLE! O SÜRTÜĞÜ BEN ÖLDÜRCEKTİM YOKSA!

F: İŞTE BENİM BESTİEM YAH SEVİYORUM LAN SENİ!

J: BENDEE SENİİİ!

Ona sarıldım ve birlikte D&R'a girdik. Yaoi varmı diye bakarken 2 kişi daha gördük. Biri tanıdı- Wooyoung mu o!
Acaba yanındaki kim? Oldukça tuhaf bakıyordu Ona, aşık gibi?

Wooyoung'dan korkmuyordum çünkü bana bir zararı dokunmamıştı.

F: Hey! Wooyoung!

W: Ah felix! Naber.

S: Bu kim sevgilim?

W: Bu felix! Felix Bu San benim sevgilim.

F: Merhaba! Memnun oldum.

S: Bende memnun oldum! Çok tatlısın yah!

F: Sende çok tatlısın hyung!

J:Merhaba bende jisung.

S: memnun olduk. Senin yanakların ne kadar tatlı!

Jisungun yanaklarını sıkmaya başlamıştı. Jisung ise gülmekle meşguldü. Onlara birlikte yürümeyi teklif ettim. Birlikte AVM'nin içinde yürüyorduk. Hertür mağazaya girmiştik. WooSan ikilisi gerçekten çok tatlı ve komik bir ikiliydi. Kısa sürede kaynaşmıştık.

AVM'de gezmek bizi yormuştu. O yüzden halka açık olan koltuklara oturmuştuk. Tuvalet için kalkacağımı söyledim.

İhtiyacımı giderince lavabodan çıkmak üzereydim. Ama ayak seslerinden 2 vampiri girdiğini anladım.

(Bu ficde her vampir birbirini duyabilir ama isterlerse kimse onları duyamaz)

Kendimi olabildiğince sessiz kalmaya zorladım. onların beni duymasını istemiyordum çünkü beni arıyorlardı.

Y: Nerede bu velet! Az önce buraya girdiğini gördüm.

Z: Bilmiyorum ama patron ağzımıza sıçacak!

Y: fazla dikkat çekmemeliyiz. Sessizce çıkalım burdan.

Z: Peki...

Sesler kesilince kilidi açtım. Etrafa bakınırken bir el ağzımı kapattı bu wooyoung'dan başkası değildi.

W: felix ses çıkarmamaya çalış. Onlar hala uzaklaşmadı.

Kafamı salladım o da elini çekti. Onlar benden ne istiyorlardı?

W: tamam şimdi sana söyleyeceklerimi dikkatle dinle... Aşk hayatınla normalde ilgilenmem.. ama felix sen her halükarda Lily'nin çocuğusun.

F: Veliahtlıktan atıldı-

W: Bu birşeyi değiştirmez! Sen kraliçenin çocuğusun! Sorumlulukların var. Kral olamazsın ama prensin. Felix... kanın 8 km öteden kokuyor! Laboratuvarda senin için ilaç hazırlayacağım. Yoksa...

F: Peki onlar neden beni istiyorlardı kanımı mı? Yeter amk! Gerçekten!

W: Hayır.. sadece kanını değil. Boynunda olan taşın adı "océano" o taş gerçekten değerli kimsenin sahip olmaması gerekli dikkat etmen ve aşk hayatını bırakman gerek. Şuan hyunjine tripli olduğunu biliyorum. Ama tribin zamanı değil.

Vampire Love  - HyunLix -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin