Пролог

24 1 1
                                    


- Ох, милий, вона прекрасна!

Твоя мама подивилася на здивоване обличчя чоловіка. Потім знов звернула увагу на крихітний згорток в його руках. Там була ти, крихітна і вразлива, з переляканим обличчям. Тоді ти вперше побачила світ за межами її утроби.

Ти була вся в шрамах і без лівої руки.

Вона перевела погляд з того місця, де повинна була бути твоя рука, на очі твого тата.

- Ні, я не знаю, чи могло це статися через її споріднену душу.

- Швидше за все це вона і є, - прошепотіла мама. - Вона тільки народилася. Що за життя її чекає, якщо у неї вже немає руки через половинку? Якщо у її судженого так багато шрамів?

- Люба, - відповів він, погладивши волосся дружини. - Як від нас, так і від тих, кого вона зустріне. Шрами не означають відсутність любові, вони говорять про важке життя. Не звинувачуй дитину за те, що з нею сталося.

- Яка людина може заподіяти біль дитині? Її суджений не стариган, адже так? Що за чудовисько... - промовила мама, оглядаючи шрами. Її чоловік поклав руку їй на плече і ніжно погладив.

- Ми впораємося, всі разом. Коли ми знайдемо його, ми переконаємося, що він...

Його обірвав крик твоєї мами і гучний плач, що вирвався з маленьких легенів. У твоєму правому плечі з'явилася діра, і кров хлинула назовні. Медсестра схопилася і забравши тебе, помчала до відділення інтенсивної терапії. Все, що могли робити твої батьки - це молитися.

***

- Як він?

- Вони підлатали його плече. Він навіть не здригнувся, коли йому витягали кулю. Я не думаю, що нам доведеться його ще лікувати, перш ніж знову заморожувати.

- Добре. Тримайте його в свідомості до тих пір, доки не загоїться рана. Вона не повинна перешкодити йому на наступній місії.

- Так, сер.

Пірс дивився через одностороннє скло на солдата. Він сидів прямо на оглядовому столі з забинтованим плечем, дивлячись прямо перед собою. З урахуванням всіх обставин, ця місія пройшла порівняно гладко. Остання була катастрофою. Цього разу їм потрібно почекати кілька днів, поки кульове поранення загоїться, і він зможе повернутися в ув'язнення. Сьогоднішній день був успішним.

***

Наступного разу, коли без попередження з'явилася рана, тобі було три роки, але це був далеко не останній такий випадок. Кожні кілька років відбувався черговий "інцидент" (так твоя мама стала їх називати); іноді це була одна невелика рана, а іноді ти опинялася в машині швидкої допомоги, стікаючи кров'ю від двадцяти ножових поранень. З року в рік твої батьки відвідують всі можливі курси з надання першої допомоги, при цьому запасаючись усім медичним приладдям. Медсестра і вчителі в твоїй школі були в курсі того, що може статися. У твоїй свідомості це була просто частина життя.

Час від часу ти задавалася питанням про свою половинку і про те, через що він повинен був пройти, щоб з нею таке траплялося. Бували випадки, коли ти відчувала розгубленість або страх без видимої причини, але було це не часто. У тебе накопичилося багато питань до цієї людини.

Тільки в одному ти була впевнена, коли б ти не знайшла свою половинку, ти даси йому зрозуміти, що любиш його без всяких умов і застережень.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Feb 19, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Без умов, без застереженьWhere stories live. Discover now