je o mě?

358 16 1
                                    

Vylezla jsem ze sprchy oblečená a upravená. Dominik ležel na posteli a ani si nevšiml že jsem vešla „Domi?” lekl se proto sebou cukl „hm?” odpověděl mi a pousmál se „sedm..je o mě?” zeptala jsem se nejistě, jen kývl „něco se děje?” řekla jsem ustaraně protože vypadal utrápeně „nic se neděje” sedla jsem si za ním a pohladila ho po ruce, usmál se. Lehla jsem si mu na hruď a moje prsty putovaly do jeho bílých vlasů „miluju tě Dominiku” šeptla jsem a nehtem jsem mu obkreslovala jsem mu pavučinu na krku „já tebe” dal mi pusu do vlasů. Společně jsme tak usnuli.

Ráno jsem se vzbudila. Dominik už byl vzhůru a díval se do mobilu. „dobré ráno” usmál se „dobré” dala jsem mu pusu „hele něco se dosralo skrz nový album, budu muset zachvilku do studia” řekl Dominik sklesle „jasně v pohodě” usmála jsem se. Šla jsem se převléct a udělat si nějaký ten make-up, oblékla jsem se a šla si udělat něco k snídani. Udělala jsem vajíčka s toustem i pro Dominika. Donesla jsem mu to do obýváku kde seděl a furt něco řešil na telefonu „děkuju lásko” řekl mi a podíval se tím nejroztomilejším obličej.

„do večera buď zpátky” řekla jsem Dominikovi když odcházel směr studio „neboj” dal mi pusu to se prohloubilo v líbání „už fakt musím” zasmál se Dominik „papa” řekla jsem a zavřela jsem dveře a šla jsem napsat Tině jestli by nedojela. Potřebuju jí to všechno povyprávět.

„...no a jsme zas spolu” dořekla jsem celý příběh a Tina na mě čumněla s otevřenou pusou „to si jako děláš piču?! Jak to mohl udělat?” zeptala se naštvaně „nemám tucha”.

Momentálně je 22:00 Tina už je dávno pryč ale Dominik ještě nedošel. Rozhodla jsem se zavolat bráchovi. „no Jakube?” řekla jsem „ahoj zlatíčko co potřebuješ” ozvalo se z telefonu „není u vás ve studiu Dominik? Říkal že prý se něco posralo skrz album a že bude do večera doma” řekla jsem zoufale „cože? Nic kolem alba špatně není, vše jde podle plánu a Dominik tady dneska ani nebyl” řekl Jakub zmateně, takže Dominik lhal? Jen jsem to típla. Dělá si prdel?!

Zlatíčka máme tu další část 😧
Co myslíte že Dominik zas udělal?🥲
Doufám že se vám to líbí 🐬❤️
Budu ráda za každou hvězdu ⭐
Váš Toustík 👀❤️

Miluju tě Dominiku //FF Nik Tendo//Kde žijí příběhy. Začni objevovat