*Dead*
- Texas?
- Texas!
- Ó hol a pokolban vagy... TEXAAAS!?
Sötét volt, már a fegyverek torkolattűze sem világított semmit így nem láttam mást csak pár testet a földön. Akkor kezdett el futni felém valaki... végre.
- Megvagy. - suttogtam miközben szorosan a karjaimba zártam az ujjaim pedig eltűntek burgundi tincsei között. Valami nedveset éreztem így riadtan toltam el magamtól és néztem végig magamon. - Basszameg... ez a te véred?
- Ne-nem... Jersey... az ő vére... meg-meglőtték. - remegett a hangja és hallottam hogy mindjárt sír.
Nyomtam egy puszit a homlokára hogy megnyugtassam.
- Tudod hol van Wisconsin?
- Talán... éppen... őt keresem... gondolom Memphissel van.
- Ő is? - sápadok le teljesen
- Nem. Őt csak megszúrták, rendben lesz. Megyek előkerítem őket. - bújik ki az ölelésemből és elrohan én pedig elindulok arra amerről jött.
Nem tart sokáig meglelnem a földön fekvő társunk.
- Jersey! Jersey... hey... hallasz engem te majom? - térdelek mellé a könnyeimmel küzdve - Nem basszameg... nem halhatsz meg... kurvára nem halhatsz meg. Nem így... nem most. JERSEY! - üvöltöm el magam kétségbeesetten az öklöm pedig a szőke falfehér arca mellett csapódik a földbe. Az kövecses talaj azonnal felszaggatja a bőrt a bütykeimen de nem érdekel.
Megint léptetek hallok ezért hátra fordulok, három alak fut felénk, az enyhe csillagfényben csak a hajukat látom. Burgundi... Texas. Fekete... Memphis. És... és lila... Wisconsin.
Ahogy odaérnek azonnal félreállok hogy odaférjenek.
- Hozd a kocsit, most. - int nekem Wisconsin mire azonnal az erdő szélén álló kicsit leharcolt Jeep felé indulok és negyed óra múlva már úton vagyunk a városon kívülre.
- Nevada szerint tiszták utak. - szólal meg mellettem Texas
- Ennek örülök. - mormogom, jelen pillanatban nem érdekel
- Legyél már pozitívabb. - szól előre Wisconsin aki a hátsó ülésen próbálja életben tartani Jerseyt.
- Minek... nézz rá... meg fog halni... megint elmegy valaki mert nem... nem tudom rendesen végezni a munkám. AÚ! MEMPHIS! Most majdnem mondtam valamit. - Memphis a tetőablakban ül, bakancsait a fejtámlákon támasztva ebből sejthető hogy fejberúgott ezzel a maga bunkó módján közölve hogy hülyeséget beszélek.
- Dead. - elég halkan hallom de azért lehet érteni - Jól csinálod... tudom hogy mélyen érintett California...
- NEM! NEM! FOGD BE... NEM!
Nem bírom tovább... elerednek a könnyeim. Ahogy visszaérünk azonnal az emeleti szobámba rohanok, bezárom az ajtót és mint mindig ha kiborulok kinyitom az ablakot és a kezembe veszem California képét.
- S-sajnálom... annyira sajnálom hogy csalódást okoztam. Nem tudtalak megvédeni... és őt sem... ahogy Jerseyt és a többieket sem az elmúlt hetekben. - zokogva kuporodok az ablak alá... a könnyeim záporoznak a képre.
Az elmúlt fél évben nyolc embert vesztettünk, ilyen eddig sosem történt. Nem vagyok alkalmas.
- Annyira sajnálom hogy csalódást okoztam.
YOU ARE READING
Lion Eyes | California Legacy
RandomMit kezd Dead az örökséggel amit California-tól kapott és ki az a Texas, Jersey, Memphis, Wisconsin és Nevada?