"În sfârșit pot dormi liniștit!" Suspină tânărul în timp ce se întinde în pat. Acesta tocmai ce a ajuns acasă după o zi obositoare și tot ceea ce își dorește este să doarmă. Nu pentru a se odihni ci pentru a-l visa. Pe cine? Asta se întreabă și el.
În fiecare seară îl visează, nu știe cine este și nici numele nu i-l cunoaște, doar chipul necunoscutului este tot cea ce știe momentan. Și poate spune cu toată încrederea că acesta arăta precum un înger. Avea părul castaniu, fapt ce îi evidențiază tenul deschis. Ochii îi erau, de asemenea, negrii și mari, care sclipeau de fiecare dată când vorbea. Buzele îi erau roșiatice, cea de sus fiind mai voluminoasă în comparație cu cea de jos. Dacă ar fi posibil, și cuvântul "frumos" ar fi o persoană, atunci cu siguranță ar fi fost acest necunoscut.
Până și vocea lui era încântătoare, precum o melodie pentru urechile tânărului. Cu toate acestea sigura metodă prin care îl poate întâlni este atunci când visează.
Astfel, Jisung se întinde în pat, își închide ochii, și trece încet în lumea viselor, locul unde este cel mai fericit.
"Jisung, deschide ochii" Se poate auzi o voce. Tânărul face așa cum îi este spus, vocea fiindu-i cunoscută.
"Te-ai întors!""Normal că m-am întors. Mereu o fac" Îi răspunde tânărul. "Și mereu o voi face"
"Știu. Mi-ai promis. Îți aduci aminte?"
"Ți-am promis?" Întreabă Jisung confuz. Nu își aduce aminte de o astfel de promisiune.
"Da, mi-ai promis. Nu în viața asta, dar ai făcut-o. Ai spus ca îmi vei fi mereu alături, că nu mă vei părăsi. De asemenea, și eu, ți-am promis la fel." Îi explică acesta
"Deci noi ne cunoaștem în realitate?" Îl consultă Jisung.
"Nu, dar în curând ne vom întâlni." Răspunde în timp ce îi sărută încet mâna.
Momentan cei doi tinerii se aflau într-un câmp cu mii de flori diferite. Băiatul este întins jos în timp ce capul lui Jisung se află așezat în poala acestuia. Totul părea minunat, cu totul desprins din realitate. Însă până la urmă tânărului chiar nu îi păsa unde se află atât timp cât băiatul misterios se afla lângă el. De fiecare dată când aceștia se întâlneau se aflau într-un loc frumos, parcă rupt din tărâmurile adesea descrise în basmele fantastice.
Jisung nu își dorea să se despartă de băiat, să se trezească, însă în final, totul era doar un vis. Locul acesta îi era adevărata casă, așa considera Jisung. Dacă ar putea să rămână aici, Jisung nici nu s-ar gândi de două ori, răspunsul mereu va fi da.
"Este timpul să te trezești definitiv." Îl avertizează tânărul "Să nu-ți fie dor de mine"
"Cum adică? Ce vrei să spui cu asta? Ma voi întoarce." Spune Jisung
"Oh Jisung... dar nu ai cum să te întorci, este ultima dată." Și cu acestea spuse băiatul îi sărută buzele lui Jisung după care dispare în aer.
Jisung deschide încet ochii, acesta simte cum râuri de lacrimi îi curg încet pe față. Nedumerit, se pune într-o poziție de șezut și își șterge încet lacrimile care par a nu se mai opri.
"Ultima dată? Dar am promis...mi-a promis..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
540 de cuvineÎn sfârșit am reușit și eu să postez o carte nouă. Sper că vă va plăcea aceasta nouă lucrare și de asemenea îmi doresc să lăsați comentarii. Vreau să știu ce părere aveți.
CITEȘTI
Dream of you
FanfictionVisând în fiecare seară aceeași persoană, Jisung nu se așteapta ca ceva mai ciudat de atât să se întâmple. Asta până când acea persoană decide să dispară din visele lui și să apară în realitate.