chapter twenty six: the untouched snake

465 41 14
                                    

Bir süre sonra Scott yanlarına gelirken arabadan inmişlerdi. Scott yürüyerek tepeye yaklaşırken konuşmaya başladı. "Madem Jackson kanima olduğunu hatırlamıyor o zaman Danny'nin tabletini çaldığını da hatırlamayacaktır." Allison birkaç saniye sessiz kaldıktan sonra düşünmeyi bırakırken konuştu. "Ya başkası aldıysa?" "Ya başkası ona aldırdıysa?" Rosa diğer ihtimali sunarken bu sefer Stiles konuştu.

"Ama birisi neden onu korusun ki?" "Basit mantık o da işin içinde olduğu için. Derek'inde seninde söylediğin gibi onun bir efendi ya da dost ne dersen işte ona ihtiyacı var. Yani ikisi de birbirini koruyor." Rosa konuşurken Scott kafasının karışıklığı devam ederek sordu. "Tamam, buraya kadar her şey tamam ama neden katilleri öldürmeye çalışıyor? Bunu hala bilmiyoruz." "Sizi bilmem ama ben son zamanlarda kimseyi öldürmedim."

Stiles omuz silkerek söylerken Scott konuştu. "Evet sen kimseyi öldürmedin hiçbirimiz yapmadık. O da zaten bizi öldürmeye çalışmıyordu. Hatırlasana Allison Isaac'in bodrumundayken yanımızdan geçip gitmişti." Allison kafasını sallarken onayladı. "Evet sadece koşup geçmişti." Scott devam etti. "Seni de öyle Stiles, tamirhane de seni öldürmedi değil mi?"

Stiles kafasını sallarken konuştu. "Ama havuzdayken Derek, Rosa ve beni öldürmeye çalıştı." "Belki de sadece sizi havuzun içinde tutmaya çalışıyordu?" "Ama ben havuzun içinde değildim." Rosa, Scott'a söylerken Scott cevap verdi. "Ama sana zarar vermedi değil mi? Başında dikilmesine rağmen seni öldürmedi."

Rosa sonunda mantıklı gelirken yine konuştu. "Tamam bizi öldürmeye çalışmadığını anladık yani şimdi ne yapacağız bize dokunmayan yılan bin yıl yaşasın falan mı?"

***

Birkaç saat sonra sonunda hava kararırken Stiles, Lydia'yı kontrol etmek için yanlarından ayrılmıştı ve üç gençte Allison'ın arabasındaydı. Scott ile Allison ön koltukta bir şey söylemeden sessizce birbirlerine bakarken Rosa eğilerek öndeki iki koltuğa yaslandı ve konuştu. "Beni üçüncü tekerlekmişim gibi hissettiriyorsunuz. Muhtemelen öyleyim değil mi? Normalde sizi yalnız falan bırakırdım şu iğrenç öpüşme seansları için ama biliyorsunuz bukalemun adam çok sinir bozucu bu yüzden buradayım. Yani bakışmayı kesin!"

Rosa yersiz bir enerji ile konuşurken Allison kafasını hafifçe çevirerek ona bakmış ve gülümsemişti. "Ayrıca acıktım. İkinizden birisi gidip yiyecek bir şeyler alabilir mi? Dünden beri hiçbir şey yemiyorum." "Nasıl her zaman yemek düşünebiliyorsun?" Scott ona dönerek konuşurken Rosa kaşlarını kaldırmıştı. "Nasıl her zaman Allison'ı öpmeyi düşünebiliyorsun?" "Oh-" Allison şaşkınlıkla kıkırdarken aniden arabanın camının tıklatılması ile o tarafa döndüler.

"Çocuklar buraya baksanız iyi olabilir." Stiles onlara camın dışından söylerken kaşlarını çatmışlardı. Hızlıca arabadan indikten sonra Stiles'ı takip ederlerken Jackson'ın bulunması gereken ama şuan kapısı açık ve boş olan kamyoneti gördüklerinde neyden bahsettiğini anlamışlardı. "Ne yapacağız?" Stiles onlara sorarken Allison başını elleri arasına almıştı.

Rosa onun yanına adımlarken elini rahatlatıcı bir şekilde omzuna koydu ve kızın konuşmasını izledi. "Bunu yapamayız babamlara söylememiz gerek biz sadece bir avuç genciz Scott." Stiles kızın arkasından kafasını sallamıştı. "Babama da söylemem lazım." "Onu buna nasıl inandıracaksın?" Allison bu sefer Stiles'a dönerken sormuştu. Scott arkası dönük durmayı bırakırken gözlerinin sarı bir şekilde parlamasına izin verdi ve konuştu. "Bana inanacaktır."

***

"Rosa."

Kızıl kız, adamın kendisine seslenişini duyduğunda durup önünde olduğu araca yaslanırken konuştu. "Ne zamandan beri Rosa oldum?" Derek omuz silkerken cevap verdi. "Sence?" Rosa gözlerini devirirken kısa bir süreliğine etraflarına baktı ve boş yol ile göz göze gelirken sordu. "Ne istiyorsun Derek?"

"Kanimanın kim olduğunu biliyor musun? Eğer onun kim olduğunu biliyor ve saklıyorsan-" Rosa hızla onun sözünü kesti. "Ne yaparsın? Peter'ın Laura'yı öldürdüğü gibi sende beni mi öldürürsün?" Kız iğneleyeci bir şekilde konuşurken Derek gözlerini devirdi ve kollarını birbirine bağlayarak cevap verdi. "Şuan sadece abartıyorsun böyle bir şeyi yapmayacağımı biliyorsun ve bunu buraya getiren de sensin. Şimdi dürüstçe onun kim olduğunu bilip bilmediğini söyle."

"Aynı soyadı paylaşıyor olmamız sana hiçbir şey söylemem gerektiği anlamına gelmiyor. Ayrıca bunu saçma sapan bir raddeye getiren de ben değilim ve bilgin olsun diye de söylüyorum onun kim olduğunu bizde bilmiyoruz." Rosa konuşmasını bitirirken arkasını dönüp kapıyı açmak için hamle yaparken Derek uzanarak kapıyı tekrar kapattı ve konuştu. "Bir kurtadam olduğumu biliyorsun değil mi? Ne zaman yalan söyleyip söylemediğini anlayabiliyorum."

Rosa sinirle gözlerini devirirken tekrar adama döndü ve cevap verdi. "Sinirlerimi bozuyorsun şimdi o elini ben çekmeden çek ve beni rahat bırak. O kadar öğrenmek istiyorsan da minik yavrularına ajanlık yapmasını söylersin!" Rosa daha sonra adamı omzundan iterek uzaklaştırmaya çalışırken yerinden bir santim bile kıpırdamaması ile gözlerini devirirerek bıkkın bir nefes bıraktı.

"Bilmiyorum işte amına koyayım rahat bırak!"
"Hala abin olduğumun farkında mısın?!" Derek tek kaşını kaldırarak konuşurken kız yüzünü buruşturdu. "Yavru köpeklerini üzerimize salarken de bunu hatırlıyor muydun?" Adam gözlerini devirirken cevap verdi. "Gerçekten mi? Her şeyi kendi tarafına çekmen gerekiyor mu? Orada sana zarar vermeye çalışmıyorlardı bile. Kimi koruyorsun onu bile bilmiyorum."

"Zaten veremezlerdi de merak etme. Senin betalarının merhametine kalmadım, ayrıca kimseyi de korumuyorum tarafsızlık diye bir şeyin farkında mısın?" "Ne yaparsan yap Rosa." Derek sonunda bıkkın bir nefes bırakırken elini arabanın kapısından çekerek geriye çekildi ve kızın ona sinir bozucu bir bakış atarak arabaya binmesine izin verdi.

Kız arabaya bindikten sonra kapıyı çarparken çalıştırdığında kendi kendine mırıldanıyordu. "Gerizekalı, si-" Kız kapıya gelen fazla sert olmayan ama uyarıcı tonda gelen bir çarpma sesi ile kafasını kaldırırken kendisine sinirli bir bakış veren adamı görmüştü. Arabayı çalıştırıp uzaklaşmadan önce hızlı bir dil çıkarış verirken gaza basarak yanından geçti.

*****
2.sezondan o kadar sıkıldım ki hızlıca bitirip sezon 3e geçmek istiyorum 10 gündür falanda başka bölüm yazamadım da atamadım da ama butun yazamama sucumu matt'e atarak kendimi rahatlatıyorum ŞQMXWĞXMEĞXMS

seer | teen wolf [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin