Perspectiva lui Angel
Nu-mi vine sa cred ca Lia chiar ma inteles ma uit la ea cum aseaza acele floricele la fel de firave ca ea.
- Semeni cu mama ta. se uita la mine cu acei ochii de un albastru ca marea
- Mulțumesc Lia ca esti aici.
- Vino pune si tu macar o floare. ma prinde de mana si simt ca viata mea prinde culoare
Ma aplec langa ea si începem sa asezam florile pe mormant. Ma simt atat de linistit in preajma ei.
Perspectiva Liei
Este un om bun doar ca nu este inteles, lam judecat gresit si asta ma doare cel mai tare. Am asezat toate floricelele pe mormânt iar dintr-o privire fugara imi dau seama ca Angel plange si o face fara a se feri. Ma apropi de cruce si ma sprijin de ea.
- Eu sunt Lia si dupa cum stiti sunt nora dumneavoastră. Poate ca nu am devenit in cel mai frumos mod sotia fiului dumneavoastră dar știu sigur ca este un om minunat cu o inima de aur. Jur ca voi avea grija de el toata viea mea! Stiu ca ma auziti de aceea va voi spune mama, mama mea sia pierdut dreptul de mult sa o numesc asa. Ma vandut doar pentru niste bani amărâții, putea sa fie vai de mine daca era alt bărbat inafara de Angel dar iei nu ia pasat ca strainul la care ma vinde ca ar putea să-și bata joc de mine sau sa ma omoare. imi dau frau liber lacrimilor. Asa ca mama si tata odihnitiva in pace.
Ma ridic de jos si merg langa Angel ce varsa randuri si randuri de lacrimi. Il strang de mana iar apoi il trag intro îmbrățișare de urs.
- Totul va fi bine Angel . Totul va fi bine.
- Mulțumesc Lia. Haide sa mergem. il urmez pana la masina in care ne urcam cu ezitare
In drum spre casa il vad pe Angel ca devine dinou acel om de pana acum. Acel zid care pana acum cateva ore a cazut acum a fost construit din nou si mie teama sa nu fie mult mai puternic ca pana acum.
- Angel!
- Da spune.
- Ai reusit sa vorbesti cu Alice?
- Nu o sun acum.
- Mulțumesc.
Conversație telefonica (Angel)
- Alo Alice?
- Da Angel sa întâmplat ceva?
- Ai putea veni maine la mine? As vrea sa cunosti pe cineva.
- Sigur dupa ce se trezește Iris venim.
- Iti multumesc pup și ai grija de tine.
Conversație telefonica încheiata
Si uite asa mi-am dat seama cu cine vorbea Angel de dimineata. Nu era vreouna din fufele lui era sora sa.
- Lia am ajuns..
- Doamne nici nu mi-am dat seama.
Odata ajunsi acasa totul se schimba Angel este rece si distant. Sunt mai bine de 2 ore de cand nu am mai dat ochii unu cu altul si chear ma doare sa il vad asa. Fac cateva paste si imi iau inima in dinti pentru a merge la el. Bat usor in usa si astept un raspuns.
- Intra. apas clanta si in fata mea apare el si pare deranjat
- Imi pare rau ca te-am deranjat. Vroiam doar să-ți zic ca masa e gata. ma intorc sa ies din camera dar sunt oprita de mana sa
- Lia imi pare rau. ma cuprinde, se simte atat de bine
- Nu iti cere scuze.
- Lia doare si doare rau. si uite asa plange dinou si plange tare
- Stiu Angel știu. il iau de mana si il asez pe pat langa mine
CITEȘTI
VIATA INCEPE CU TINE
Roman d'amourEa este Lia o fată simplă, muncitoare si cu un suflet de aur El este Angel un baiat bun dar viața l-a făcut să devină o stâncă fără sentimente. Atunci când destinul ii va obliga sa se cunoască , viața amândurora va fi schimbată complet atunci când...