Těšili jste se?
Přede mnou stál Dream. Vypadal hrozně a zevnitř domu se další rána a jekot. Dream se na mě trochu vyděšeně podíval a pak se pomalu zeptal
D:a-ahoj Georgi, děje se něco, co tady děláš?
G: j-já jenom jsem ti chtěl donést úkoly, co se děje, jsi vpohodě?Přistoupil jsem blíž a prohlížel si jeho obličej, který měl přes oko krvavou ránu. Hned jsem si ze zad sundal tašku a vyndal z ní kapesníky. Pak jsem vyndal láhev s vodou a kapesník namočil.
G:můžu?
D: a-asi.?
G: teď to bude trochu pálitPřiložil jsem mu namočený kapesník na ráno a on trochu sikl. Jeho obličej byl z blízka překrásný.opatrně jsem mu z tváře setřel krev a dal mu nato už suchý kapesník a naznačil jsem mu ať si ho na ráně přidrží. Po chvilce ticha jsem promluvil.
G: pojď ke mně, máme doma lékárničku a můžu ti to lépe ošetřit
D: to asi nebude nutné
G: ale bude tak pohniDream kývl hlavou a šel za mnou. Po cestě bylo docela trapné ticho a to mi vadilo.
G: co se vůbec děje? Dneska jsi nebyl ve škole a teď tohle?
D: až budem u tebe vysvětlím ti to.
G: dobřeAspoň že nic nechce tajit jako to má ve zvyku. Doma naštěstí táta nebyl a tak jsem Dream zavedl rovnou do mého pokoje, řekl jsem mu hať se posadí na postel že za chvilku jsem zpátky s lékárničkou.
G: už jsem tady
Nakapal jsem si na vatu trochu desinfekce a přiložit to na ránu. Dreamovi se to moc nelíbilo ale nechal mě. Když jsem mu desinfikoval oblast blízko oku řekl jsem mu ať ho zavře aby ho to nepálilo zbytečně moc. Musel jsem se i v této situaci pousmát, nad tím jak Dream vypadá. Začíná se mi líbit čím dál víc teda co? Kurva vzpamatuj se, zaprvé ho neznáš ani měsíc a za druhé Dream je jasnej straight týpek, bůhví jestli ještě nemá holku. A k tomu není ani tak hezkej.
D: Georgi?
G: n-no? Promiň zamyslel jsem se
D: ne jenom že to dost pálí, jak tu desinfekci máš na jednom místě asi půl minuty
G: omg jo promiň,promiň
D: *zasměje se* vpohodě
G: tady máš budeš pirát
D: *vybouchne smíchy*Uwu
ČTEŠ
Jsem tu s tebou// Dnf ff <3
Fiksi PenggemarČti a uvidíš, varování špatná čeština! Nějaké smut scény. Snad se ti to bude líbit