9.

140 14 5
                                    

Doufám že jste se těšili jinak, tohle píšu ve škole lol

Mezi tím co se dream pomalu válel na zemi smíchy, já jsem se smál s ním. Jeho smích byl nakažlivý a k tomu sám o sobě vtipný. Když jsme se dosmáli, zvážnil jsem.
Jak k té jizvě tedy přišel a co ten hluk?

G: Dreame? 
D: ani Georgi?
G: řekl jsi že mi doma vysvětlíš odkud máš tu jizvu a co to bylo za rány.

Dreamovi z obličeje upadl úsměv,úplně. Jiskřičky v jeho očích pohasly a vypadalo to jako kdyby měl spíše brečet.

G: Dreame..jsi vpohodě?
D: jo jo jo jasně že jsem
G: tak co se stalo?
D: no..táta je opilec a mamka je taky ožralka, celý den nedělají nic jiného než se se hádají a vzhledem k tomu že jsou to  oba dva alkoholici to často skončí sklem na zemi a krví.

V ten moment mi ho bylo neuvěřitelně líto. Vyděl jsem že Dream má zase slzy na krajíčku a tak jsem přemohl všechny rozpaky a obejmul ho. On to nečekal ale po chvíli mě objal nazpět. V jeho objetí mi bylo příjemně a bezpečně, tak jako mi nikdy u nikoho nebylo. Z objetí se mi nechtělo ale po chvilce jsem se odtáhl.

G: budeš tady se mnou?
D: kdybych mohl byl bych vděčný, vracet se tam nechci
G: jasně, pojď, nechceš si něco zahrát?
D: moc rád

Nakonec jsme skončily u hraní bedwars. Byla zábava a a Dreamem jsme pořád vyhrávali.
Pak už ale nadešel večer a to znamenalo že Dream musí domů. Rozhodl jsem se ho doprovodit. Dream vypadal nervózně,ale asi bych taky byl taky po tom co se dneska stalo.

Po cestě jsme si povídali a já si ty chvíle moc užíval. I přesto že procházka to byla krátká, byla velmi příjemná a jemný vítr vlající ve vlasech atmosféru ještě zlepšoval. Když jsem došli k Dreamovi že uvnitř se ozývalo něco trochu jiného...
S Dreamem jsem chytli záchvat smíchu a rozhodli se že možná bude lepší když se ještě projdeme.
Když jsme odcházeli dál od Dreamovi baráku za námi bylo slyšet jenom hekání...

Super konec že?

Jsem tu s tebou// Dnf ff <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat