Taehyung sabırsızca iç geçirdi. Oturduğu sandalyeden kalkmış, sağa sola gidip geliyordu. Artık bakmak istemiyordu. Sabahtan beri aynı sahnedelerdi ve saatlerdir İu ile Jungkook'un öpüşme sahnesini görmek zorunda kalmıştı. Kıskanç biri olmamasına rağmen 3 saattir aynı sahnede sevgilisini defalarca başka bir erkekle öpüşürken görmekten rahatsız olmuştu.
"Neden hala aynı sahnedeyiz. Alt tarafı bi öpüşme, neden bu kadar uzun sürdü ki"
Yönetmen bıkmışlıkla karışık sinirle Tae'ye döndü: "İzleyicilere aşkı,tutkuyu,şehveti göstermeliyiz. En iyi görüntüleri sunmalıyız onlara." Ardından kameramanlara döndü.
"Evet. Tekrardan başlıyoruz arkadaşlar."
Tae sinirle Minho'ya döndü."Getir, 9. kahvemi getir. Daha devam edeceğiz gibi." ve tekrar katlanabilir sandalyesine oturdu.
"Sen de iyice hizmetçin belledin beni. Getirmiyorum lan kahve mahve."
"Ne lan bu atarın. Gören de senin sevgilin saatlerdir biriyle öpüşüyor sanacak. Daha fazla sinir etmeden getir kahvemi."
"Bir de kıskanç değilim diye geziyor ortada"
"Bişey mi dedin Lee ?"
"Hiiiç. Getiriyorum kahveni. Sen de otur sevgilinin Kook'la öpüşmesini seyret."
Tae duyduklarına sinir olmuş olacak ki sandalyesinden yavaşça kalkıcakken Minho'nun iki eliyle onu omzundan tutup sandalyesine geri oturtmasıyla sandalyeye göçmesi bir oldu.Normalde bu öpüşme sahnesi daha sonra olacaktı fakat yönetmen reytinglerin düşmesini bahane ederek çok istediği öpüşme sahnesini öne almıştı. Birbirinden nefret eden ikilinin aniden öpüşme sahnesi insanların ilgisini çeker düşüncesiyle (bahanesi mi demeliydim?) yapacağını yapmıştı.
Tae sinirle sağ ayağını sallarken tekrar İu ve Jungkook'a odaklandı. Sahne Jungkook ile İu'nun bir mafyanın adamlarından kaçmalarıydı. Çeteden kaçmaya çalışırken ara bir sokağa giren ikiliden Jungkook, yüzleri belli olmasın diye İu'nun dudaklarına yapışıyor, salak çete üyeleriyse öpüşen ikilinin İu ve Jungkook olabileceğini düşünemiyorlardı.
Bu çok saçmaydı!
En başından Tae her şeyi planlamışken salak yönetmen yüzünden tüm senaryo alt üst olmuştu. Kendi aptal zevkleri yüzünden başrollerin first kissini boşa harcamıştı. Tae sinirle ikliyi izlerken telefonundan gelen mesajla irkildi.
Boşa yaşayanlar
~Jin:Naber Tae? Çekimler pek istediğin gibi gitmiyormuş sanırım :d
Taehyung:
O SİKTİĞİMİN YÖNETMENİN ZEVKİNE SOKİYİMYoongi: Sakin ol amk
Minho:Olm
Keske burada olsaydınızzz
Her öpüştüklerinde Tae'ni yüz ifadesi daha da kötü hal alıyo amk
PUHAHAHAHAHTaehyung: Bir an önce bitsin şu
siktigimin sahnesi amkJin:
Kanka
O kadar muck mucktan sonra
Mezardaki büyük büyük dedem bile
Jungkook'a aşık olurTaehyung: Jin şimdi seni bi sikerim
40 gün 40 gece inlersin
OcJin:Sana vericeksem okeyim kankaa:)
Minho: Yavsaga bak amina
Nihayet sahne bitmişti. Sürekli oturmaktan beli ağrıyan Tae gerindi. Yavaş yavaş toplanan ekibin yanından ayrılıp karavanların olduğu yere yöneldi.
İu'nun yanına gitti. Yorulduğu her halinden belli olan sevgilisine " Bu akşam yemeğe çıkmak ister misin?" dedi. Sonra gözleri dudaklarına ilişti. Öpüşmekten pembeleşen dudaklar onu sinir ediyordu. O sevgilisinin dudaklarına dalmışken sevgilisi sorduğu soruya yanıt verdi." Daha sonra çıkalım Tae. Çok yorgunum eve gidince duş alıp uyuyacağım."
Tae bu duruma üzülse de dudaklarına sahte bir gülücük kondurdu."Sen nasıl istersen sevgilim."
Selamlarrr aşkolarrrr
Bu benim ilk ficim.
Umarım hoşunuza giderrr.
Eksik bulduğunuz ya da eklemek istediğiniz bir şey varsaa belirtinnn.
I purple youuu<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Behind The Scenes | Taekook
FanfictionTexting+Düz yazı Yan shipler: Minsung Yoonmin Hyunlix Namjin Yan shipleri çok sık göreceğimizi sanmıyorum ama lütfen shiplerime saygılı olun. Farklı kişileri shipliyor olabiliriz ama bu okumayacağınız anlamına gelmez.