DİKKAT: Fazla yanlış içerik,
başlamadan önce
iki kere düşünun,
sıkıcıda olabilir.- he's not perfect,
but he's all i want.
Sigaramdan derin bir nefes çektim içime, derin düşünceler içerisindeyim şu son zamanlarda... Ne yapacağımı bilemiyor, sürekli sigara içip düşüncelere dalmış şekilde fark ediyorum kendimi."Naruto-kun" tam düşüncelere dalmışken arkamdan gelen sesle irkildim, hemen sigaramı söndürüp Hinata'ya döndüm arkamdan bana yorgun gözlerle yaklaşıyordu yanıma gelip elinde ki şalı omuzlarıma bıraktı ve başını omzuma yasladı "saat çok geç, ne yapıyorsun burda tek başında?"
Onu rahatsız etmeyecek şekilde omuzlarımı silkeledim "uyku tutmadı sadece" derin bir nefes aldı, bir şeylerden rahatsız olduğu çok belliydi "şey... bu aralar, çok düşünceli ve dalgınsın o yüzden reddedicektim ama Sakura çok ısrar edince... sorarım dedim..." kaşlarımı çattım söyleyecek miydi artık? "Ne dedi?" Söylemeyeceğini anlayınca derin bir nefes sonunda sordum.
"İçmeye çağırıyorlar, Borutyla Saradayı bir geceliğine annemlere bırakabiliriz hem onlara da birlikte olmayı seviyorlar, diğerleri de olacakmış." gülümseyip elimi Hinata'nın saçlarında gezdirdim "Tabii ki olur, hatta çok güzel olur. Ne zaman?" Gülümseyip başını kaldırdı, gülen yüzünü acı çekmemi istermiş gibi gözlerime sundu.
"Yarın" başımı salladım "olur, haber ver sen." Yanağımdan öpüp ayağa kalktı "saat 2 Naruto-kun lütfen sende yat artık yarın Sakurayla konuşurum." Yüzünü görebilmek için başımı kaldırdım gülen yüzünu görünce bende gülumsedim "geliyorum birazdan, geç sen." Başını sallayıp içeri girdi bense son bir sigara daha yaktım, telefonumun ekran kilidini açtım galeride gizli bölümüne girdim görmeye alışık olduğum görüntüyle gülümseyip iç çektim.
Sasuke...
Sigaramdan derin bir nefes çekip gülümsedim
-
Oh yine sonu boka saracak bir kurgu.
Kesssin devam edemiycem.
BU ARADA ANLASILMADI GALIBA NARUTODA SASKEDE EVLI BU YUZDEN RAHATSIZ ICERIK UYARISI YAOTIM BIRAZ IGRENCLESICEGE BENZIYO CUNKU AMA YINE DE YAZMAK ISTEDIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
to love I narusasu
FanfictionDİKKAT: Fazlasıyla yanlış içerik. Biz hatayı en başında yaptık.