ilk opus

22 4 0
                                    


oncelikle ben her kitabimi tassak gecmek icin yaziyorum lutfen ciddiye almayin tesekkurler
                  canerin anlatimi ile
alarmimin lanet sesiyle kalktim dislerimi yuzumu fircalamak icin aynaya baktim bir iki sivilcemi patlattim ve cok yakisikliyim ya dedim.

formami giydim yemek yedim ve okula dogru gitmeye basladim.

okula gidiyorken bir kiz grubu gordum arkamdan
"pst yakisikli!" diye bagirdilar
cool, erkeksi, seksi ve atesli bi sekilde arkami donup. Etkileyici ses tonumla konustum.
"Bana mi diyorsunuz? :)" diyip capkin bi sekilde sirittim.
"Senden baska yakisikli goremiyorum." dedi kumral bi kiz.
"Bende senden baska guzel goremiyorum."  diyip goz kirptim. Kiz yanima geldi, instagramini aldim.
Bu arada boyle seylere alismaniz gerekiyor. Ben boyleyim, okulda taninirim. Okulda cikmadigim kiz kalmadi. Capkinim :)

                          OKULDA

Sonunda okula vardim sinifa girdim, ve herkes bana bakti tabii ki. Yakisikliyim:)
Zorbalik yaptigim cocuk bana biraz fazla bakti?
"Noldu eren? Asik mi oldun yoksa?" diyerek dalga gectim.
"Caner kapa ceneni!" diyerek yukseldi
"Eren hayirdir amina koyayim? Neyine guvenip havalaniyorsun? Senin gibileri ayni anda doverim. En sevdigim mal oldugun icin bisey yapmayacagim, simdilik. Adam ol!"
Siniftakiler bize odaklanmisti. Eren sinirlendi,
"Karsimda ki adam mi amina koyayim?" dedi.
"Bizim kufur etmeyen, agzini acmaya korkan erene nolmus boyle? Iyice dili uzadi bunun amina koyucam simdi!" dedim dalga gecerek
"Caner kes sesini ugrasamam seninle!" dedi
Ben onun sirasina iki elimi dayamistim, ayagi kalkti. Parmagini kaldirdi
"Caner son kez uyariyorum kes sesini! Sikerim agzini yuzunu!" dedi.
Bir kiz iceri kosarak girdi, ve bana carpti

Erenin ustune dustum, hay anani sikiyim!
dudaklarimiz bulustu, o kadar kisiyle opustum o kadar kisiyle bu ani yasadim. Fakat hic biri boyle hissetirmemisti garip bi sekilde.

Eren karsilik verdi? opusmeye basladik siniftakiler bizi izliyordu ama hic umrumuzda degildi. Opusuyorduk sadece deli gibi opusuyorduk.
Elini gotume koydu ellemeye basladi. Ellerimi saclarinin arasina gecirdim, sonra arkamda bisey hissettim bir cocuk bana arkadan dayiyordu.

Hemen erenin guzel dudaklarini biraktim, arkama dondum biri gotume dayiyordu.
"Napiyorsun sen amina koyayim?!" dedim

"Caner sana cok asigim lutfen seviselim."dedi. Bu keremdi, ilk askim.

ilk askim ve ikinci askim gruplu yapiyorduk kerimlerin evine gitmistik.
Kerim onden, eren arkadan cok guzeldi... umarim her zaman boyle olur
ben sevgilim ve sevgilim hep boyle devam ettik her gun farkli farkli pozisyonlar, farkli fantaziler. Olene kadar mutlu mesut yasadik..

eren ve yasakli aski canerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin