yine bekliyorum kaldırımda üzerime aldığım hırkaya lanet ederek bekliyorum hemde.Hava çok sıcak ve ben uzun bir hırka giymişim. Çok saçma ; hadi itiraf edin biraz safım , yok yook baya safım.'Çıkarsana hırkanı' dediğinizi duyar gibiyim . Ama maalesef çıkaramıyorum; Tekerlekli sandalyeye mahkum birisiyim çıkarmaya çalışsam kesin yere yapışım .Kader.Caddeye baktım da arabalar vızır vızır.3 saattir yeşil ışığı bekliyorum.Okula geç kalmama çabası bendekide işte.7.sınıf öğrenciyim ben okuka geç kalsam azarlanırım kesin.Haahhahaha liseye falan gittiğimi sandınız değil mi ? yok be canım bildiğin 7.Tekerlekli sandalyeye mahkumum.Canımdan çok sevdiğim babam ve bi abim var.Annemi sakat kaldığım kazada kaybettim.Her gün kalkar abimin yardımıyla hazırlanıp okula giderim.Hayatımda eğlence denen şey yok. O sırada yanıma bşri geldi ayakkabılarından erkkek olduğunu anlamıştım kafamı kaldırıp ona bakıyım dedimki kaldırır kaldırmaz indirmem bir oldu.Çünkü benim yaşlarımda bir çocuktu ve bana bakıyordu.Bana.BANA.B A N A .Kesin acıyordur diye geçirdim içimden sonrada 'Bana acıma' diye mırıldandım.Tabiiki bunu duymadığına bahse girerdimki 'Acımıyorum ki' dedi. Nasıl duymuş-bidakka acımıyormu mu ? Kafamı kaldırıp ona baktım gülümseyip elini uzattı ve 'Ben Kaan Arkadaş olmak ister misin?'dedi.İlk arkadaşım;vaayy çok cixs bi kelimeymiş ARKADAŞ. Bende elimi uzattım ve tebessüm ederek 'ceyda' dedim.
O sırada yayalara yeşil ışık yandı ve 'Seni geçirmemi ister misin?' diye sordu .
Kafamı sallamakla yetindim arkama geçip sandalyeyi sürmeye başladı.'Biliyo musun ilk arkadaşımsın' dedim.'Bunu bana takdim ettiğiniz için teşekkürler bayan.'dedi. Bende sesli biçimde gülerek 'rica ederim bayım.' dedim. Bana yarın bu saatte burada bulunmam gerektiğini belirten bir cümle kurup kendi okuluna doğru gitti.Bende okula doğru ilerledim.Okula vardığımda Seher ablanın yardımıyla sınıfa gittik.sırama geçip oturdum.
Itibaren sesiyle kalemi biraktım.Son ders olduğu için çantamı topladım.Bir kaç dkk sonra Seher abla geldi ve okuldan çıktık.Eve geldiğimde mutfağın ve salonun ışığı yanıydu.Anlaşılan yine Begüm ablam gelmişti.Begüm ablam teyzemin kızı bazen bize gelir ve enfes yemekler yapar.'Ne yani sizin mutfağa bir tek Begüm ablanmı giriyor ' dediğinizi duyar gibiyim.Hayır.Abim bu saatte evde olmaz genelde .Babam ise yemek yapıyorsa salonun ışığını boş yere yakmazdı.Anahtarı çıkarıp binaya girdim.Asansöre binip 4. ' ye bastım.İnip kapıyı çaldım.Kapıyı açan kişiyi gördüğümde ağzım açık kalmıştı.
(umutlanmayın hemen)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
& TEKERLEKLİ SANDALYE &
Non-FictionTANITIM = Bir sandalye ; tekerleklerinde yaşam dönen. Dostluk,umut,gurur,özlem,her şeyle birlikle ilerleyen bi sandalye , TEKERLEKLİ .. Ve ona mahkum masum genç bir kız.Dünya güzeli,sakat. Ne kadar güzeldir yaşamı ? Koşup oynayamamak nasıldır ? Kö...