.Ella'nın annesi Esra hanım 3 aylık hamiledir.Ella bu minik kardeşini çok merak eder.ve akşam olunca ella başlar söylenmeye başladı: -AA nerde kaldı bu bebek napıyor o sıkıcı yerde kesin sıkıcı yerde yaşadığı için sıkıcı olur kesin bu dedi. babası ekrem bey: -öyle söyleme ella belki çok eğlenceli olur dedi ella ise tekrar cevapladı: -ben bilirim baba ben bilirim die söylendi onlar baba kız sohbet etmeye bayılırlardı ve annesi bi çığlık atmazmı!: -aaaaaaaaaaaaaaaaa çocukkkkk geliyooooo ayoooooool.diye çığlık attı ekrem bey telaştan küçücük çocuk ellaya: -kızımm ellaa ambulansıı arasana diye söyledii ella hiç babasını takmadan umursamadan telefonu alıp direk babasına uzattı babası telefonu alıp ambulansı aradı ve ambulans gelip esra hanımı aldı ve ekrem bey ile ambulans yola çıktı o aradda ella evde sıkılıp oturdu ve film izledi gidip dolaptan cips kola çekirdek çikolatalar çıkardı ve tv yi açıp güzel bir keyf yaptı ve şunu söyledi: -bu bebek bana yaradı haa :D inşallah iyi bişey çıkar dedi.esra hanım ise ıkınmaktaydı doktor hanım ise: -Ikının Ikının Sakin Olun Ikının Ikının dedi ekrem bey ise: -aşkkımm doktorun dediğini yapp Ikın Ikın hayatım Ikın dedi esra hanım sinirli bi şekilde: -Ben ıkınıyorum ekrem sanki sen doğuruyosun haa ben ıkınıyorum zaten dedi ekrem bey ise: -peki özür dilerim aşkım die ekledi ve en sonunda küçük prenses dünyaya geldi esra hanım ve ekrem bey bir oh çekti ekrem bey ise: -Oh be sonunda geldin bıdık dedi esra hanım: -sonunda yha sanki ben hamile diğildimde ekrem hamileydi :D durmadan telaşlanıyordu herneyse dedi doktor hanıma sordu esra hanım :doktor hanım nezaman evime dönebilirim dedi? doktor hanım ise: -Hemen şimdi dönebilirsiniz bi sıkıntı olmaz dedi ekrem bey ve esra hanım evin dağıldığından çok emindi küçük ella evde son ses müzik açıp şarkı dinliyordu o ara ev çok ama çok dağılmıştı ve çok kötüydü ella yerlere cips ve çekirdek kabuğu döküp halıya ise kola dökmüştü ev çok pis olmuştu esra hanıma çok büyük bir iş çıkmıştı daha bebeğe bile bakıcaktı ve esra hanım ile ekrem bey arabayla eve döndüklerinde zile bastılar(dindong dindong) ella kapıyı açtı ve esra hanım yine çığlık attı: -aaaaaaaaaaaaaaaaa ella bu evin hali neee 2 dakka boş bıraktık naptın tüm sakladığım abur cuburlarıda bulmuşsunn dedi ella hemen cevapladı: -2 dakka dediğin 2 saat olmasın ayrıca ben acıktım ve sadece biraz evi pislettim noolmuş dedi ve babam maç izlediğinde pisletiyo anne şimdi banamı patladın diyip ve bebeği umursamadan odasına gitti zaten gece olmuştu dedi annesi bebeğide yeni beşiğine koydular annesi uyudu ekrem bey evi temizleyip bir duş aldı sonra o 'da yatağına girdi ve uyudularr...