"שון אני יודע שקשה לך עם מחר... אבל אולי בכול זאת תיקח את הכדור למקרה חירום...?" ג'ייק שאל אותי "לא אני כבר אמרתי לך זה לא מה שיהיה הכול בסדר הפעם " אמרתי לו וניסיתי להרגיע אותו למרות שאני הייתי צריך להרגיע גם את עצמי אני לא הייתי מוכן למחר אף פעם לא הייתי מוכן ליום הזה בשנה... ואני מדבר על היום הולדת שלי , יום שכול אחד רק מחכה לו שהוא יגיע כי זה יום מיוחד רק שלו בשנה שכול היום מוקדש לו וזה יום שמלא בשימחה אצלם אבל לא אצלי , אני שונא את התאריך יום הולדת שלי אני שונא את זה שאני נולדדתי ולא זה לא בגלל מחשבוח אובדניות זה בגלל שביום שבו אני נולדתי אמא שלי מתה בזמן הלידה שלי .
"אוקיי ... אבל אני לא עוזב אותך מחר" ג'ייק קבע ואני רק הינהנתי בהסכמה "אני יכול לישון איתך היום ?" שאלתי אותו , אני לא רוצה להשאר לבד "כן ברור שכן" ג'ייק אמר לי , המשכנו לדבר טיפה .
ג'ייק נרדם כבר ואני עוד לא נרדמתי אני עדיין חושב על מחר...אולי לקחת כדור למקרה חירום ..? למרות שאני לא רוצה לקחת אותו.. אני גם מבין את הדאגה של ג'ייק כשהוא הציא לי לקחת את הכדור נגד דיכאון ... אני כמעט התאבדדתי ביום הולדת שלי לפני שנתיים אם ג'ייק לא היה בא ועוצר אותי אני כבר לא הייתי פה... זה גם הסיבה שאנחנו גרים ביחד ... ולפני שאתם תשאלו למה רציתי להתאבד אז אני יסביר... תמיד הציקו לי בבית ספר... פעם ירדו עליי פעם פתחו קבוצות עליי אבל זה לא הסיבה העיקרית... הסיבה העיקרת זה בגלל האקס שלי ולפני שתחשבו שאני איזה אקס משוגע שמאיים על חיו בשביל שהבן זוג יאהב אותי זאת לא הסיטואציה...הוא אמר לי שהוא אוהב אותי אבל הוא רק ניצל אותי להתמזמזיות ונשיקות ... הוא לא באמת אהב אותי הוא אהב את הגוף שלי ... אחרי שאני הבנתי מה שהוא עשה כול הזמן נפרדנו חשבתי שנשאיר את זה מאחור ולא ניצור קשר יותר אחד עם השני אבל מסתבר שטעיתי ... אחרי חצי שנה של חוסר תיקשורת ביינינו הוא פשוט התחיל לצחוק על כול דבר קטן שאני עושה ... הוא סיפר לחברים שלו את כול הדברים האישים שאני סיפרתי לו וכולם עשו מזה צחוק....זה מה שמצחיק ....? לרדת על אנשים ועל הדברים האישים שלהם....? לפתוח קבוצות להפיץ את התמונות שלהם ....? לצחוק עלייהם אפילן באמצע שיעור והמורה לא עושהעם זה כלום כי אני אוויר לא באמת היה אכפת למישהו ממני אני תמיד ידעתי את זה ... אבל כשזה בא ממישהו שאתה אהבת וסמכת ...? זה שובר לך את הלב עוד יותר ופוגע בך עמוק יותר.
הוא אולי לא יבין עד כמה שזה פוגע בי ואת כול הפעמים שבכיתי בלילות רק בגלל ה"בדיחות" שלו ... מילים יכולים לפגוע ... אבל הם יותר פוגעים כשזה מאנשים שאתה אוהב ....הם פוגעות יותר ... ההרגשה זה כיאלו מכניסים לי לאט לאט סכין ללב , מוציאים אותו ומחזירים אותו לאט לאט בשביל שתסבול יותר ותרגיש יותר את הכאב הורג אותך מבפנים ...לאט לאט עם המחשבות האלה אני נרדמתי ."שון..תתעורר כבר אחד עשרה" ג'ייק העיר אותי בעדינות "אני מעדיף לא להתעורר ליום הזה שהוא יעבור יותר מהר" אמרתי לו בקול עייף וכמעט נרדם תוך כדי דיבור "אני יודע .. אבל קום ... אני הכנתי ארוחת בוקר ואחרי זה אנחנו נצא לקניון להערים לך את המצב רוח טיפה אני יודע שלעשות קניות זה עוזר לך" הוא אמר לי ואני רק הינהנתי קמתי מהמיטה והלכתי לשטוף פנים , לצחצח שיניים ולהחליף בגדים. אחרי שאני הייתי מוכן הלכתי לכיוון המטבח ששם ישב ג'ייק עם כוס קפה ביד והתכתב עם מישהו תוך כדי .
YOU ARE READING
The Boss (BoyxBoy)
Romance"אתה לא יכול לעשות את זה" "אני כן יכול , אתה שלי , הגוף שלך שייך לי ואני יעשה כול מה שאני רוצה עם דברים ששיכים לי" . . . .