Capitolul 5

2 0 0
                                    

Alicia și - a privit lumea cu mândrie și dragoste.
Dar din păcate oamenii au devenit necredincioși și au început să nu mai dea ascultare zeilor.
Așa că, Alicia a trimis-o pe Tamar să îi pedepsească.
Râuri de sânge au curs din mâinile divine ale zeiței. Oamenii au încercat să fugă, dar zeița era de nestăpânit.

Alicia a realizat ce a făcut, ia rugat pe zei să o oprească pe zeița mânioasă.
Fabian, slăbit de tot sângele ce s-a scurs pe pământ, la rugat pe prietenul său cel mai bun, Joseph, să încerce el să o oprească.

În mijlocul măcelului, întruchiparea păcii s-a aruncat în genunchi în fața ei. Un gest banal, ce a calmat apele.

Zeița cu părul, fața și armura plină de sânge s-a uitat la zeul îmbrăcat elegant, ce a ales să își murdărească pantalonii și să se umilească pentru a aduce pacea.
Din buzunarul său a scos o floare de un negru abisal. S-a ridicat și a pus-o în părul cu stele al zeiței.

- Are aceași culoare  ca și părul tău. Spune în timp ce își plimbă degetele peste pletele ei.

Deși este mică de statură și intimidantă, zeul s-a îndrăgostit de ea. Deși flămândă după război și moarte, a cucerit inima zeului pașnic.

Seară de seară îi lăsa cadouri în fața curții ei. Toată lumea a văzut cât de amorezat este zeul păcii de zeița războiului. Doar Tamar nu știa nimic.

Când Tamar se plimba cu carul, acesta o privea din depărtare. O privea de pe stânca ce statea și supraveghea. Îi privea pletele înstelate, ochii sălbatici, frumusețea ei unică . O privea cu o iubire de omul ar păli dacă ar încerca să se gândească la așa ceva.

O iubea atât de mult încât s-a sacrificat pentru ea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 08, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Reîncarnare zeului păcii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum