İLK BAŞLANGIÇ

3.1K 11 0
                                    

Evet,evet daha hızlı yalamak istiyorum koklamak istiyorum.içime çekmek istiyorum o guzel kokuyu. biramdaki son damlaları da hocamın ayaklarına döktüm ve yaladım hafif sahroştum ve pantolonumu indirmeye başladım yavaş yavaş öperek yukarılara çıkıyordum...
Bir ay öncesine yani tezimin başlangıç kısmına dönelim.
Ben Can piskoloji son sınıf öğrencisiyim şuan dersteyim ve tezimin ne olacağı hakkinda kağıda birşeyler yazıp siliyorum bir anda hocanın dersimiz bitmiştir sesini duydum ve içimden bir rahatlama geldi hemen sıradan kalktım dışarı çıktım izmirde okuyorum o yuzden hemen arkadaşım Burağa  karşıyakaya gidip gezelim dedim hangi bara gideceğimizi karar verip gittik. Ellerimizde iki bira ve bu tez işini ne yapacağız be bilader konu bulmak lazım benim kafamdan fetişizm geçmişti ama aklımı kendime saklamıştım. Telefonum çalmıştı arayan sevgilimdi bir ilişkim vardı bir hafta önce ona ilişki sırasında ayaklarına yakınlaştığımda ne yapıyorsun diyip ona herşeyi anlatmıştım ve o günden sonra konuşmamıştık.
Açtım telefonu efendim dedim hemen şu cümleyi kurdu yine burakla içiyor musun? Evet dedim ve telefonu yüzüme kapattı anlayışsız ve insanların sevdikleri şeyleri yapmamasını isteyen bir sevgilim vardı biramdan bir yudum alıp şunu dedim herşeyin bir sonu vardır.

Tez Yazarken Bir Fetiş HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin