4.6 Belirsizliğe Mahkum Olan✤

192 20 10
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 21.02.2023 (22:07)

Bölüm Şarkısı: Adoucit La Mélodie · Arianna Savall

İyi Okumalar!

Lussamus Krallığı - Omae

Bartan- Yaş:47

Kukla, kukla, kukla!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kukla, kukla, kukla!

Kendimi şu an bu şekilde  hissediyordum. Her şeyi zorunluluktan yapıyordum. Yapmak istiyor musun  diye soran yoktu. Sormuyorlardı çünkü yapmak istiyordum. Zorunluluktan  yapıyordum ama istiyordum. Yapmazsam olacaklar korkunçtu. Bu zamana  kadar verdiğim tüm savaşın boşa olması olacaktı. Bunu istemiyordum. Ben  her şeyin iyi olmasını istiyordum.  Her şeyin iyi olmasını istemem,  kukla olduğum gerçeğini değiştirmiyordu. En azından kukla olmayı  istemek, bir şeydi. Bunu istemeseydim ne olacaktı, değil mi? Hiçbir şeyi  değiştiremeyeceğimi bilerek hayata karşı boş yumruklar atıp dururdum.  En sonunda hayatın tek bir tokadıyla yere serilirdim, toprağı yutardım.

Avucuma  bakıp sıktım. Ben kendi gücümün farkında olan bir adamdım. Her daim  farkındaydım diyerek yalan söylemeyeceğim. Bir zamanlar bu güce sırtımı  dönmeyi istemiştim. Bana huzur vermeyeceğini düşündüğüm içindi. Fakat  kaçtığım güce sığınmamak, beni büyük bir yıkıma uğratmıştı. O güce  sığınmaksa beni zirveye çıkarmıştı. Zirvede olmak, güzeldi. Ben  yenilmezim diye haykırası geliyordu insanın. Bugüne kadar öyle her daim  yapacağımı sanırdım ama bugün yapamayacağımı hissetmiştim. Kaveh'in sürmeli gözlerine bakınca ben yenilmezim diyemeyeceğimi anlamıştım.

Şaka  gibi, değil mi? Her daim rüyalarımda o adamın beni öldürdüğünü gördüm.  Her seferinde ona karşı koyamıyor, beni öldürmesine engel olamıyordum.  Tamam, bu rüyalar işbirliğine girdiğimiz o andan bu yana kesilmişti ama  korkuma engel olmak, namümkündü. Büyük bir ülke kurmuş, güçlü bir kral  olmuştum ve her şeyi bu Saevthaslı adama mı kaybedecektim? Bana  yakışmayan bir son gibi geliyordu. Buna kuruntu diyebilirlerdi,  umursamıyordum. Benim yerimde kim olsa aynı hissi taşırdı. Omuz omuza  savaşacak olsak bile içten içe kılıcı bana dönecek mi diye sorgulardı.  Buna engel olmanın yolunun olmadığını bilmekse acıyı gizlice veriyordu.

Venira  rahatladım demesiyle ona baktım. Rahatlamışa benziyordu. Gerilmesi içni  birçok neden vardı. Yıllar sonra doğduğu topraklara gelmişti, burada  nasıl karşılanacağını bilmiyordu. Hayatında en nefret ettiği kadınla  karşılaşmıştı. Kısacası Lussamus Venira için sınavdı. Onların  karşılamasından sonra odamıza çekilmiş, dinleniyorduk. Kısa bir banyodan  sonra yatağımızda uzanıyorduk.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin