one

12 2 2
                                    

Selam,ben Alina. 17 yaşındayım ve bugün 4 senedir hayalini kurduğum yere gidiyorum. SİDNEY ! Eheheh hemde en yakın arkadaşımla, Şevval'le. Annem ve babam ayrılar, bende genellikle annemle kalıyorum haftasonlarında babamda. Aslında biraz utangacımdır ,azcık (!)sinirli ve bazen istediģimde şeker gibi, tatliş tatliş, kibar, iyi aile çocuğuyum.Ortaya karışık söylemişler işte bizimkiler.

       *@^@(@*#($*(#&#(#&*$*♤

-Anne,Allah için kaç yaşına geldim. Niye geliyosun ki benimle ? Hem babam da geliyo bence seni aldattıktan sonra birdaha yüzüne bile bakmamalısın.
-Aleyna ağzına bi çakıcam görcen gününü. Kaç sene oldu banane o gerizekalı babandan !?!?
-Ay anne aman sende bee.
               >   Havaalanı  <
-Kızım kendine dikkat et oralarda. Ben evi ayarladım eşyaları falan her şeyi yerinde. Paranız da var. Eğer biterse paranız ara beni tamam mı ?
-Tamam baba.
Annem de ağzında böyle bişeyler geveledi. (Onun konuşması fazla uzun yazmaya üşendim. Ve bu arada - alina + şevval )
~Kız Alina. Dikkat edin bak oralarda gerizekalı Şevval'e de sahip çık. 2 salak gibi oralarda dolaşmayın aklınızı başınıza alın!
Kıkırdayıp cevap verdim:
-Tamam Belkıs Teyze ben ona sahip çıkarım
+  Ya anne bu benden salak bide bana diyon ya.
Sonunda uçağın anonsu yapıldı da annemlerden ayrıldık. Uçağın kapısından çıkarken annemle Belkıs teyzenin ağlamasını gördüm.
-Kanka biz Bizans'ın koltuklarına gitcez gel bu tarafa.
+Geliyorum zaten mal.Bide Bizans diyo ya

Sonunda koltuklara oturmuştuk. Ben hemen yastığımı aldım boynumun altında koydum şevvalde aynısını  yaptı. Uçak kalkmıştı. Sırf uçakta uyuyabilmek için hem bütün  gece uyumadım hemde uyku ilaçları aldım yanıma. Akıllı kızın hali başka oluyo işte.ehehe
Uyandığımda hostesi çağrıp yemek için  bişeyler istedim. Şevval ayısı uyuyodu hala. Acaba ućak düşüyo kız diye şaka mı yapsam diye düşündüm de. Bu salağa anırırken herkes rahatsız olur diye vazgeçtim . Lan 8 saat uyumuşum. Ben böyle düşünürken hostes gelmişti bi iki şey aldıktan sonra teşekkür  edip  gönderdim. Ay kendimi önemli hissettim ayol. Aldıklarımı ağzıma tıktıktan sonra kulaklığımı çıkarıp müzik açtım.

Uçak 2 saat rötar yapmıştı. Ve gerçekten ikimizde çok sinirli ve gergindik. Tabi Şevval  daha sakindi.
-Kanka sen bavulları al ben bi kahve alıp gelicem hemen. Sende ister misin?
+Evet. Banada al yoksa başım çatlıycak.
-Tamam
Havaalında ki kafeteryaya gidip 2 tane kahve sipariş  ettim. Tabi uzun bi kuyruğu bekleyerek. 2-3 dakika sonra kahvelerimizi veriğinde parayı verdim. Ve Şevo'nun yanına yürümeye başladım.

Bavulları almış  beni bekliyomuş oda. Elinden benim olan 2 bavulu alıp tekerleklerinden sürüklemeye başladım. Tam köşeyi  döndüğümüz sırada dev gibi esmer bi çocukla karşılaştım.  Ve beni birden ateş bastı yanmaya başladım. Gerçekten yanıyodum çünkü salak üstüme kahvesini dökmüştü ve yere yapışmıştım.
-Lan amk salağı gerizekalı  önüne baksana pezevenk yandım lan
Tabi ben türkće küfür ettiģim için bana anlamaz gözlerle bakıyodu. Şevval'de kıkırdıyodu. Beyin özürlü işte. Yanındada 3 tane daha çocuk  vardı. Ve hepsi  sarışın ve dev gibiydi. Belki de ben biraz kısa olduğum için uzun gelmişlerdi gözüme. Ben yanıyorum diye bağıramaya başladım bu sefer ve şaka yapmadığimı anladılar. Çocuk bavullarını bırakıp yanıma geldi kaldırmaya çalışırken bırak be salak diye ingilizce  söyledim  bu sefer. Sonra ayağa kalkıp çocuğun üzerinede kendi kahvemi döktüm. Oooh çok iyi oldu. Sonra çocuk yandım diyip koşmaya başladığında ben kıyafetlerimi üstümden uzak tutarak kahkaha atmaya başladım. Yenin ederim acayip komikti. Sonra bende yanığı biraz daha hissedince Şevvale bavulları al koş ben tuvalete gidiyorun dedim ve depar atmaya başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin