" කවුද ඔතන...."
මගේ වචන පිටවෙන්නේ නෑ..උගුර ඇතුලේ යමක් හිරවෙලා වගේ. තවමත් ඒ කෙනා හීනියට අඩනවා.
" ක්...ක...කවුද....."
මම ආයාසයෙන් වචන එකතු කලා.ටිකක් වෙලා ඉකිබිදපු ඒ කෙනා නැවත හිමින් හිමින් අඩිය තිබ්බේ මගේ පැත්තට....
" එන්න එපා....එ....එන්න එ...එපා...."
මම කෑගැහුවා.ඒත් හඩ පිටවුනේ නෑ.
ඒත් එක්කමයි අර කලින් ආපු ගද ලග ලගම එන්න ගත්තේ. ජිනුත් කට කපලා නිදි.ලෝකේ පෙරලුනත් එයා දන්නේ නෑ.ඒ හෙවනැල්ල මනුස්සයෙක්ගේ....ඒකාන්තයි ඒක.අත් කකුල් හෙලවෙන විදිය පැහැදිලිව පේනවා.
ඒ හෙවනැල්ල ටිකෙන් ටික මගේකකුල් ලගට ආවා.මට පේනවා ටික ටික නෙට් එක ඉස්සෙන වග....මම ගැහෙන හදවතින් ඒ දිහා බලන් හිටියා...මගේ කකුල් දෙක ලගම බිම ඒ හෙවනැල්ල නැවතිලා.දැන් දැන් අනතුරක් වෙයි කියලා හිතපු මම කෑගහන්න හැදුවා.වචන පිටකරන්න බෑ.බැරිම තැන ජින්ගේ උරහිස් වලින් අල්ලලා හෙලෙව්වා උපරිම වෙර දාලා." මොකෝ සදලි..."
එයා ඇස් පොඩි කර කර ඇදේ වාඩි වුනේ.
" අ...අ...අතන...."
මම ඉකියක් එක්ක එයාට කතාකලේ අපේ ඉස්සරහාට අත දික් කරලා.
" සදලි මොකෝ මේ තමුසේ කලබල වෙලා...."
ජින් එහෙම කියලා ටක්ගාලා ටේබල් ලෑම්ප් එක දැම්මා.
" දෙයියනේ සදලි මොකෝ මේ...."
එයා කියුවේ මගේ මූණ දෝතට අරගෙන.මම තාමත් ඉස්සරහා බලන් ඉන්නේ.මගේ සර්වාංගයටම දාඩිය දාලා වෙව්ලනවා මාව.
" මොකක්ද ඒ එන ලේ ගද.අර කලින් ආපු ගද නේද මේ ගේ ඇතුලෙන් එන්නේ..."
ජින් නහයත් අකුලගෙන එහෙම කියුවෙ.එයා නැගිටලා යන්න හැදුවේ.
" එපා දාලා යන්න එපා...මගේ ලග ඉන්න...."
මම වෙව්ලන දෙතොල් වලින් කියුවෙ.
" ඔහොම ඉන්නවා....දැන් තමුසේ ඇයි කලබල වෙලා...."
එයා ඇහුවා.
" කවුරුම හරි හිටියා ඇද ලග....කවුරුමහරි....අනේ මට බයයි...."
මම මූණත් අත්වලින් වහගෙන අඩන්න ගත්තේ.