8

459 23 1
                                    

Tae Hyung POV

Incepem sa ne mișcam pe ritmul muzicii lente. Pe la sfârșitul muzicii ma aplec și-i las un sărut pe urechea dreapta.

Ne îndreptăm spre masa noastră. Un chelner ne aduce 2 pahare cu vin, noi mulțumindu-i.

-Atentie toată lumea! Vreau sa va multumesc ca ati avut buna plăcere să veniți la această petrecere.

Începe mama sa vorbească făcându-mi semn să vin spre ea. Îi i-au mâna lui Hyun intra mea mergând spre mama.

-După cum bine stiti, el este fiul meu, Tae Hyung iar ea... Este viitoarea lui soție, Lee Hyun.

Un rând de aplauze se aud dar în același timp și huiduieli.

O i-au pe Hyun și iesim afara din  clădiree, stand pe terasa.

Hyun POV

După ce iesim pe terasa ne așezăm pe canapeaua de pe aceasta, când o fată,cu ochii căprui și parul vopsit într-un roșu, îmbrăcată cu o rochie neagră stramta ce-i scoate formele în evidență,se apropie de noi.

-KIM TAE HYUNG! Cum ai putut să-mi faci asta?!? Esti un bou! spune dându-i o palma peste față lui Tae eu rămânând stana de piatră. Iar tu! Nu iti va merge prea mult cu Tae! Crede ma. Nu s-ar uita la una ca tine niciodată! Esti doar pentru distracție fetițo. încheie plecând.

De ce ma simt așa rău? De ce ma tem că fata asta, oricine ar fi, să aibă dreptate? Nici nu-mi pasa dacă s-ar uita sau nu Tae la mine.

-Cine era?

-Iubita mea. Adică fosta. Stii.. Cu ea trebuia să ma însor până să aflu ca părinții mei mi-au organizat o nuntă cu tine. Ea nu știa că trebuie să ma însor.

-Tae... Imi pare rau.... E numai vina mea..

-Ia! Nu-i vina ta. spune luându-mi obrajii în palmele lui mari.

-Vreau acasă.... Nu ma simt bine...

-Bine iubito. Du-te în mașină. spune și imi înmânează cheile mașinii. Eu ma duc sa o anunt pe mama.

Aprob din cap ducânduma spre masina. Ma așez pe scaunul pasagerului așteptându-l pe Tae. Apare și acesta și pornește imediat masina.

După ce ajungem acasă ma duc și imi schimb rochia. Un fulger face lumina în camera mea întunecata total. Tresar când și un tunet se aude.

Ma ridic din pat și ma îndrept spre camera lui Tae. Bat ușor la usa acesta spunândumi să intru.

-Tae... Pot dormit cu tine?

-Sigur că da! Vino aici! spune făcându-mi loc pe pat lângă el.

Ma așez ușor acesta luânduma în brațele lui.

Se apleacă și imi saruta ușor buzele. Un sarut plin de iubire și dor. Imi linge ușor buza de jos apoi îndepărtându-se.

***

Mai sunt 2 săptămâni până la nunta noastră, începând de acum sa ne pregatim căutând flori și decoratiuni.

Eram cu Tae în oraș, cautam tot feluri de lucruri pentru nunta. Portbagajul masinii sale era plin de decoratiuni. Flori ce vor sta pe de-a lungul mesei noastre, baloane, flori pentru invitați și multe alte chestii.

Ne urcam in masina și pornim spre casa. Relația mea cu Tae este la fel ca acum 2 luni. Ne sărutăm dar nimic mai mult. Habar nu am ce simt pentru el. Defapt... Este doar o atracție fizică. Nimic mai mult.

-Comandam ceva? întreabă când intram în casa.

-Bine.

Soneria se aude eu ducânduma să văd cine este. Deschid ușa din de 7 fețe vesele. Le fac loc băieților și lui Eunji să intre în casa. 

-Am adus băutură! spune Jungkook vesel.

Pune punga cu tot felul de băuturi pe masa apoi se tranteste pe canapea. Tae vine și el cu pahare și toarnă în fiecare dintr-o sticla de Tequila. Imi înmânează și mie un pahar zâmbindumi. Beau o gură din lichidul din paharul meu apoi îl las pe masa. Ma așez pe unul din fotolii ascultândule dicția băieților.

Beau și restul băuturii din pahar, turnandumi altul. Soneria se aude și Tae hyung fuge spre ea. Se întoarce cu 10 cutii te pizza punându-le pe masa. Incepem sa mâncăm și să discutam.

Jimin da drumul la muzica baietii începând să cânte și să danseze, eu și Eunji amuzandune teribil pe seama lor. Tae vine spre mine și ma trage de mână, ridicându-ma sus și luânduma după el pentru a dansa. Jimin face același lucru cu Eunji

Încep să-mi mișc șoldurile pe ritmul ademenitor al muzicii. Două mâini imi cuprind șoldurile trăgându-ma mai aproape de corpul lui. Stau cu spatele la el, putând săi simt umflatura din pantaloni. Ma intorc cu fața zdrobindumi buzele de ale sale. Imi răspunde sărutului, trăgându-ma mai aproape de corpul lui fierbinte.

Muzica se termină, eu ducânduma la locul meu pentru a mai bea un pahar. O altă piesă își face apariția și eu ma duc de data aceasta spre Jungkook iar Eunji spre Jin. Incepem sa dansam dar nu apuc să dansez jumătate din piesa ca două mâini puternice ma trag spre el.

-Nu-mi place când dansezi cu altcineva. imi șoptește în ureche apoi mi-o muscha ușor.

-Gelosule. s arepun sărutându-i buzele pline.

-Imi apariții! Eu nu împart ce-mi aparține cu nimeni! spune serios și ma trage protectiv spre el.

-Ar trebui să ma simt onorata?

Se apleacă și-mi saruta buzele.

-Te plac.

____________________

Scuzați greșelile gramaticale

CASATORIE ARANJATA /K.TH/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum