|Skúsenejšia|

28 2 0
                                    

V tomto svete som už mesiac. Každé tri dni chodím do hier a získavam karty. Aj keď nie vždy ale už ich mám 5. Neviem síce na čo mi budú ale pre istotu ich zbieram. Bola som na ceste k ďalšej hre.

Zohnala som si nejaké lepšie oblečenie:

Zohnala som si nejaké lepšie oblečenie:

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Našťastie je v japonsku teplo.

Samozrejme som mala aj svoj luk. Ale musela som si zohnať nejaké šípy do zásoby. Zbrane som nasla na polícii. Nebránim sa fyzickým bojom ale zbraňami.

Išla som k hre ktorá už dlhšie svietila. Vošla som do vnútra. Boli tam traja chlapci asi v mojom veku a jedna žena o niečo staršia. Jeden bol nízky rozkošný. Druhý bol vyšší, z nevinným pohľadom . A posledný bol najvyšší mal blond vlasy a vyzeral celkom dobre. A bola tam aj nejaká žena, celkom nahodená musím povedať.

Cestou som si všimla že na zemi leží menovka jedneho z nich  z prepalenou fotkou.

-to si ty ?- spýtala sa žena. Zamračíla som sa.

-My sa poznáme?- spýtala som sa. Áno som lukostrelkina ale niesom až taká známa aby ma každý poznal.

- No osobne nie. Ľudia mi hovorili že hrali hru z nejakou krátko vlasov kráskou z lukom ktorá kradla karty ľuďom pred nosom.-povedala čudovala som sa prečo by to niekto hovoril iným hráčom.

- No čo sa týka tých kariet tak ak sa dá tak áno kradnem im karty z pred nosa. Kto ti to povedal?- povedala som a teraz sa zase ona zamračíla.

-To nieje podstatne. Inac volám sa Shibuki.- povedala zena a podala mi ruku.

-S takými ako si ty si ruky nepodávam.- dopovedala som.

-ako to myslíš?- spýtala sa ten nízky.

-pocuvaj ma sem Carino. Pozri sa na ňu. Žijeme vo svete kde bojujes o vlastný život, a ona si nosí kostým a podpätky. Musí si predsa držať svoju hrdosť. A podľa toho ako sa na teba pozera, chce ťa zneužiť, na to aby prežila... Ale bez teba.- povedala som zatiaľ čo Shibuki mala nahnevanu tvár a Carino prekvapenu.

-To hovoríš o mne. Práve si ho nazvala Carino. A že ja som stetka.- povedala...

-Po prvé môžem volať každého ako chcem, a po druhé... SKVELÁ PRÁCA SHIBUKI. Práve si sa prezradila. Nikto totiž nehovoril že si stetka.-zmurkla som na ňu pri dokončení vety.

Shibuki iba sklonila hlavu a otočila sa mimo. Otočila som sa na východ keď som počula kroky. Bolo to mladé dievča, stredoškoláčka. Jej príchodom sa registrácia uzavrela a mi sme vstúpili do hry.

Hra sa volala Život alebo smrť. Boli sme v sivej miestnosti z dvomi dverami. Na jedných bol obrázok nejakého anime dievčatá zo srdcom na hlave. Život. A na druhých bol obrázok kostri s kosákom. Smrť.

Museli sme si vybrať.

Ahojtee. Po dlhom čase kapitola. Dúfam že sa páčila. Budem sa snažiť vydávať kapitoly častejšie ale neviem ako to bude. Opäť budem vďačná za každý hlas a samozrejme komentár. 💜

PSYCHOLOGY-ALICE IN BORDERLAND Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora