VI

211 27 4
                                    

Yazarın ağzından, devam.

"Chuuya?"

"Evet, benim Ane-san"

"Nerelerdeydin? Daha doğrusu.."

"Lütfen devam etmeyin. Size bir şey danışmaya geldim."

"Tabii. Otur şöyle."

"Bakın, nasıl geldim ve bana ne oldu bunları sonrasında anlatırım. Cidden daha önemli şeyler var."

"Anlat Chuuya, dinlerim."

"Ben geldiğimde Dazai beni çok içten karşıladı. Çökmüş gibiydi. Sarıldı, ağladı. Ama o kadar süre boyunca beni bekleyecek biri değil o. Birine bağlı kalamaz. Siz de tanıyorsunuz onu."

"Evet, Dazai asla rahat durmaz. Onu bildim bileli böyle. Ama sen başkası değilsin, 'Chuuya'sın. Özelsin."

"Biliyorum onun için öyleyim. Ama asla özelmişim gibi hissetmiyorum. Başkası varmış gibi hissediyorum. Bir kadın. Dazai benden sonra bir erkek sevmezdi."

"Başka bir kadın?"

"Evet evet. Dazai bir intihar manyağı, bunu herkes biliyor. İntihar için yanına bir eş aradığını da. Benim buna ilgimin olmaması onu başkasını sevmeye yönlendirmiş gibi hissediyorum. Geçen kafeye gittiğimizde bir anda intihardan vazgeçtiğini söyledi. Saçmalık."

"Yani bunu seni başkasının olmadığına inandırmak için söylediğini düşünüyorsun, öyle mi?"

"Öyle. Dazai zeki biri. İlişkide asla sağlıklı düşünemese bile benim başkası olduğunu düşüneceğimi tahmin etmiştir."

"Geçmişte de benzer olayların olmasını da düşünürsek..."

"Geçmiş de var doğru. Hep başkalarıylaydı Dazai. Bu yeni bir şey değil. Ama biliyorsunuz geçmiş işte. Affettim zamanında."

"Biliyorum Chuuya. Peki sen Dazai için bir şeyler hissediyor musun?"

"Aslına bakarsanız duygularımı anlamlandıramıyorum. Sanırım seviyorum. Ama hayır, öyle iğrenç birini neden seveyim? Onu mu özlüyorum yoksa anılarımızı mı bilmiyorum."

"Chuuya, bunları anlatmana sevindim. Her zaman gelip danışabilirsin. Ancak bunları ben yerine Dazai ile konuşmalısın. Sana asıl yardım edebilecek kişi o."

"Haklısınız. Teşekkürler Ane-san."

"Ne demek her zaman."

'''

Chuuya gidip konuşmalıydı. Ama konuyu nasıl açacaktı? Gerçi Dazai için bu kadar düşünmeye gerek yoktu. Herhangi bir anda açabilirdi konuyu.

"Ben geldim."

"Neredeydin?"

"Seni ilgilendiriyor mu?"

"Senin fikrince sevgilin değil miyim Dazai?"

"Haklısın, her neyse."

"Bir yanıt bekliyorum."

"Ve Chuuya, senin fikrince sadece rol yapmıyor muyduk?"

"Osamu, sana katlanamıyorum. Şimdi kulağını aç ve diyeceğim her şeyi dinle. Başında da dediğim gibi sana katlanamıyorum. Bir gün beni seviyormuş gibi davranıp ertesi gün bir yanamcıymışım, bir hiçmişim gibi kenara atmana dayanamıyorum. Hep susuyorum ama o da içimdeki anlamlandıramadığım hisler hatrına. Tanrım, keşke iki farklı insan olsaydık."

"Kafanda pek güzel kurgulamışsın Chuuya."

"Öyle mi? Sen kendin hariç herkesi aptal sanmaya devam et. Dazai kaç kere istesem de hiç dürüst olmadın. Ama şimdi 'lütfen dürüst ol' demiyorum. İtiraf et, Dazai."

"Böylesine gereksiz konuları açmaktan bıkmadın mı?"

"Bıkmadım. İçimdeki her şeyi kusana kadar da bıkmayacağım."

"Konuşarak çözmek yerine bağırmayı mı tercih ediyorsun?"

"Konuşmak mı? Güldürme beni. Biz pembe dizilerdeki konuşarak anlaşabilecek, her şeyi aşkla çözebilecek o çiftlerden değiliz."
"Hep başkaları varken bize düşmez konuşarak çözmek."

"Chuuya,"
"Sana benim için en değerli olan 3 şeyi sunuyorum."
"Kalbim, yurdum ve hayalim"

"Çok cömertsin!"

"Chuuya, beni dinlemek zorundasın"
"Tanıştığımız o ilk saatten beri tamamen senin oldum."
"Benim için başkası olmadı ve asla olmayacak."

"Lütfen, lütfen daha fazla söyleme. Girdaplar arasında kelimelerle köprü kurulamayan dünyalar var."

(italik yazılan yerler; dangerously yours)

"Güvenilir biri değilsin."

"Biliyorum. Ama hala başkalarının olmadığını sana kanıtladığım süre bitmedi."

"Bekleyeceğim öyleyse."

_______________________

selaam! of nereye gidiyor bu fic ;(

neyse finale az kaldi diyebilirim cunku cok uzadi 😭 ama cok iyi olacak güvenin (guvenmeyin)

cigarettes out the window - soukoku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin