tumblr
wearewhoweare
bilmiyorum, belki de ben yanlış kişiyi sevdim.
56 not 🔁 💬 ♡
_
wearewhoweare
içimde bitmek bilmeyen koca bir yangın var y. o gece beni neden kendine yasladın, o sarhoş, budala kafanla neden dudaklarıma asıldın, bilmiyorum. geçemiyorum o geceyi, sen hatırlamazken ben hayatımın miladını yaşıyorum. dayanması çok güç. anlatamadıkça birikiyorum. pişman olup olmadığıma dahi tek başıma karar veremiyorum. sadece biraz olsun kurtulmak istiyorum senden. hayır, senden değil. senin bende uyandırdıklarından. lütfen onları geri uyut.
14 not 🔁 💬 ♡
_
wearewhoweare
şimdilerde dünyadaki tek insan sensin, kendimi ve diğerlerini bulamıyorum.
73 not 🔁 💬 ♡
_
wearewhoweare
özür dilerim. senden mi yoksa kendimden mi bilmiyorum ama çok özür dilerim. bugün soluduğun tenin kokusu ciğerlerine ferahlık versin. yarın gelip gözlerimin en içine bakarak başkalarında nasıl hayat bulduğunu anlatırsın yine. dinlerim. yangınım büyür ama sözünü bir an bile kesmem. çünkü ben varlığına kırgın ama bir o kadar da minnettarım.
81 not 🔁 💬 ♡
_
wearewhoweare
bilmiyorum y. belki de en yakın arkadaşlar olarak kalmalıydık ve bilirsin, en yakın arkadaşlar aslında hiç öpüşmez. en yakın arkadaşlar birbirlerinden hoşlanmaz, başkalarından hoşlanıp birbirlerine anlatırlar. ben seni sana anlatmak istemiyorum. hâlâ uyutmadın içimde uyandırdıklarını. yine de gülüyorsun. ne bileyim, bazen gerçekten birimizin gitmesini diliyorum. endişelenme, en çok kendim gitmek istiyorum.
20 not 🔁 💬 ♡
_
wearewhoweare
bugün aylardan beri hayalini kurduğum o telefonu aldık. çıkarıp göstermek istedim ama çok da ilgili değildin bana karşı. dramatize etmek istemiyorum, sadece her zamankinden farklıydın işte. kahvemi almayı bile unutmuştun. olsun. canın sağolsun.
7 not 🔁 💬 ♡
_
wearewhoweare
bir ay olmuş. hatırlayamadığın o ilk ve tek öpücüğümüzün birinci ayı. kendimi olur olmadık şeylere alınırken bulduğum, sana karşı çok daha farklı hisler beslediğimi fark ettiğim koskoca bir ay. neyse. ben zaten oldum olası nefret etmişimdir mayıslardan. kendini suçlama.
23 not 🔁 💬 ♡
_
wearewhoweare
sanırım senden hoşlanmıyorum, sana aşığım. insanlar birinden hoşlanınca mutlu oluyorlar ama aşık olunca ızdırap başlıyor. aşık olmak için çok erken oysa ki. nereden geldi başıma bilmiyorum. aşkı sevmiyorum. sen vardın, ben vardım ama o yoktu. ve biz mutluyduk.
70 not 🔁 💬 ♡