Jimin'lere vardıktan sonra korumalar kapıyı açtıktan sonra aşağı indik.Taehyung yanıma gelip elimden tutup kapıyı çaldı.Kapıyı jimin'in açmasıyla ilerleyip sarıldım.Çok özlemiştim!
Biraz sarıldıktan sonra içeriye geçip Yoongi
İle sıkıca sarıldık.Jimin mükemmel bir sofra
hazırlamıştı ama hiç iştahım yoktu.Masaya oturduktan sonra Taehyung kaşığa yemek koymuş ağzımı açmamı bekliyordu.
"Ama Taehyung hiç iştahım yok.."dedikten sonra dudağımı büzmüş Taehyung'a bakıyordum.
Taehyung dudağıma öpücük kondurduktan sonra"Güzel bebeğim yemek zorundasın."dediğinde zorlada olsa ağzımı açtım.
Biraz yedikten sonra artık hiç yiyemeyeceğimi
anladıktan sonra elimi ağzıma koyup yiyemem diye kafamı iki yana salladım."Bugün bar tarafına gidelim mi?"Jimin'in sorusuyla Taehyung'a baktım.
Taehyung ise kafasını sallayıp,"Jungkook için oralar yasak."dedikten sonra Jiminin biraz tatlı ikna etmesi sonucu kabul etmişti.
Jimin gidip hazırlandığı zaman ben de birleşik olan ellerimize bakıyordum ve gülüyordum.
Jimin aşağı inip,"Hazırım."dediğinde ayağa kalktık ve Yoongi'nin arabasına bindik.
Hepimiz arabaya binip giderken Taehyung,
"Bebeğim sakın elimi bırakmıyorsun."demesiyle kafamı onaylar gibi salladım.Yarım saat sonra geldiğimize dair nidalar döktü Jimin.Hepimiz indikten sonra Taehyung ellimi tutuktan içeri girdik.Çok kötü kokuyordu!
Dans edenler,içki içenler,öpüşen çiftleri görünce suratımı büzdüm iğrençti.
İki saat sonra bir şarkıyla Taehyung'la yavaştan birbirimize bakarak şarkıyı söylüyorduk.
Jimin'in buraya bakın demesiyle oraya dönüp kameraya şarkıyı söylemiştik.
Taehyung içki içmeme izin vermediği için elmalı soda içiyordum.Gerçekten şaka gibiydi!
Jiminsshi:
2.683 beğeni
Jiminsshi:benim güzel çiftim🥹
Yorumları gör:
Hoseokiştecanim:beni niye çağırmadın hain jungkooook
Jiminsshi:↩️Taehyunggg duymasııın
H:aağğğğğ çok tatlı yaaaa Taekook❤️🥹❤️🩹
Y:↩️değil amk neresi tatlı kafayı yemişsiniz
H:↩️sana sorduğumu hatırlamıyorum küçük şeyTaehyung,Jimine dönüp"Ben lavaboya gidiyorum Jungkook yanında kalsın!"demesiyle
gözlerimi devirdim sanki çocuktum(!)Taehyung giderken ben hala şarkıyı kendi kendime mırıldanıyordum.Taehyung on beş dakikadır gelmiyordu ve endişelenmiştim!
Lavaboya giderken,Jiminin sarhoş olduğunu görünce bir şey demeden yanlarından ayrıldım.
Lavaboya gittiğimde asla beklemediğim şeyle karşılaşmamla elimdeki bardağın düşmesi bir oldu.
Lisa ve yanında bir erkeği görmemle şoka uğraşmıştım.Taehyung görse biterdi Lisa!
Hemen yanlarına gittiğim ve sinirle Lisaya bakıp
kolundan tutuğum gibi kapıyı açıp dışarı doğru çıkardım.Fakat Taehyung'la burun buruna gelmemiz ile Lisa ile birbirimize bakıp işte şimdi bittik bakışları attık.
*********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jealousy love | Taekook
Action[tamamlandı] Teahyung'un minik ve kıskanç sevgilisi Jeon Jungkook, Jungkook'un kuralcı ve baskıcı sevgilisi Kim Taehyung.