JK. sz.sz.
Mikor fel keltem egyedül voltam. Ami nem meg lepő hiszen aludtam. Jinnel hála istennek mindent meg beszéltünk. Valószínűleg kicsit tényleg jobban ki akadtam mint kellett volna, nem tudom miért. Lehet tényleg fájt ez, a régi sérelmek miatt. De most ezen túl kell lépnem. Legalább most már hivatalos van egy anyuka és egy apuka. Vagyis én is most már hivatalosnak tartom, de kinek mi. Szóltam Jinnek hogy majd beszélni szeretnék vele valamiről. Ez a valami a Teahyungos dolog. Mivel ezek szerint nincs baja ezzel mivel ő is együtt van Namjoonnal, szóval úgy gondoltam talán meg beszélhetném vele ezt. És akkor ő meg tudja mondani hogy csak legjobb baráti viszony vagy szerelem. Őszintén nem tudom melyik lenne jobb. Lehet hogy TeaTea nem fogja viszonozni ezt, sőt inkább biztos mivel nem vonzódik hozzám úgy. Amit nem csodálok, hiszen elég furcsa és ronda vagyok. Van rajtam tetkó és piercing is. Szóval lehet hogy undorítónak talál. Nem tudom mit gondoljak. Félek ettől az egésztől. De az biztos hogy nem most fogom ezt még említeni Jinnek. Inkább majd jövő héten, valamikor. Amikor csak ketten leszünk egy helyen, nem lesz ott senki és semmi.
De ebből a gondolatból az ajtó nyikorgása vitt ki. Érdeklődve figyelték ki lép be azon az ajtón. Nos ami volt azon nagyon meg lepődtem. Egyáltalán nem számítottam hogy ők ketten jönnek be azon az ajtón. Jimin le ült az ágy szélére, míg Suga csak állt és nézett maga elé. Most mivan? Miért vannak itt? Jimin is csak bámulta a lábát. Nem akartam még zavarni őket mivel nagyon furcsán néztek ki. És féltem Yoongi-hyungtól. Egyszer csak Jimin rám kapta a fejét és ki nyitotta a száját. De nem tudott vagy nem akart meg szólalni. Nekem ez kicsit kínos volt, de én sem akartam meg szólalni. Végül ennek Suga vetett véget.
- Szia.. JK - kezdte. Okéé?
- Sziasztok.. - válaszoltam rekedt hangon. De furcsa a hangom!
- Jungkookie! - kezdte Jimin is
- Igen? Mit szeretnétek? - néztem a két idősebbre. Yoongi is le ült az ágyra és meg simogatta Jiminshi hátát. Most komolyan... mivan itt? Ők is járnak..? Lehet.
- Tudod meg néztük hogy hogy vagy és.. - kezdtett bele Suga de végül Jiminre nézett. Aki nagy levegőt vett és el kezdte hadarni a szöveget.
- Szóval, tudom hogy össze voltál törve amiért Jin nem mondta el neked azt a dolgot Namjoonnal. És arra gondoltam hogy ne romoljon semmi köztünk, és hogy ne legyen megint ugyan az mint múltkor el mondok neked valamit.. Tehát én is Suga együtt vagyunk. És mielőtt kérdezed csak 1 hónapja van. Nagyon féltem most ezt el mondani neked, mivel nem akartam, hogy ugyan azon át menny egy nap vagy egy hét alatt! Szóval ezért mondom el most és te vagy az első szóval ne mond el senki másnak! És nagyon szeretlek és nem akarlak el veszíteni és.. és.. - nos itt el elegem belőle. Be fogtam a száját és meg öleltem. Ő egy kicsit le döbbenet de egy idő után vissza ölelt. Suga csak mosolygott ezen.
- Elsősorban nem mennék még egyszer keresztül azon ami történt köztem és Jin között. Azt nagyon túl reagáltam.
Másodszor én is szeretlek és nem mondom el senkinek sem ezt. Mivel ezt nektek kell meg osztani velük.
És harmadszor örülök hogy nekem mondtad el először és hogy ennyire még bízol bennem. Sokat jelent ez nekem. Szóval köszönöm mind kettőtöknek. És hidd el nekem is fontos a barátságunk. - mosolyogtam rájuk. Örülök, tényleg örülök hogy nekem mondták el először ezt. És boldog vagyok hogy még bíznak bennem. Meg persze annak is hogy együtt vannak. - Amúgy régóta gyanítottam valamit köztetek! - avatam be őket a gondolataimba. Jiminshi persze röktön el pirult Suga meg csak kuncogott a párja arcán. Olyan furcsa ez. Egyedül nekem, J-Hopenak és Vnek nincs senkije.. Persze lehet hogy van valakijük csak még nem mondták el.
- Oké.. Ennyit akartunk, most megyünk hagyunk piheni Kookie! - mosolyogott Jimin majd el ment. Suga meg nem ment ki. Előtte szúrós pillantással dijazva közölt velem valamit.
- Hidd el, ha hozzá érsz Jiminhez ÚGY én magam ölek meg, de azért szeretlek Jungkook! Na csá! - ezzel ő is ott hagyott. Mondtam hogy szeret. Csak furcsán fejezi ezt ki felém.Na mindegy. Újra egyedül voltam. Legszívesebben le mentem volna de ki nézve az ablakon már este.. Hogy tudok ennyit aludni de komolyan. És ami a legjobb hogy most már nem vagyok álmos. De félek hogy ezzel fel keltem a többieket. Nos ezzel három problémám is van most. Vagy inkább négy.
1. Este van
2. Éhes vagyok
3. WC-re kell mennem, szóval szupi
4. Nem tudok aludni és semmit sem csinálni.
Muszáj voltam végül ki mennem a folyosóra aminek a padlója nem kicsit nyikorgott. Istenem add hogy ne keljen fel senki. Szerencsémre semmi lépést vagy ilyesmit nem hallodtam. És sikeresen el értem a mosdót is. Gyorsan el végeztem mindent és batyogtam a konyhába. Ott volt valami epres, csokis süti. Biztos Jin sütötte. El vettem egy szeletet és le ültem a kanapéra. Érdeklődve figyeltem a telefonom, hogy jött e bármi, de semmi nem volt. Semmi értesítés vagy ilyesmi. Szóval el kezdtem a régebbi videókat nézegetni. Elég hülyén néztem ki, meg kell hagyni. És örülök hogy most már nem ilyen a stílusom. Vajon mi lett volna ha nem vesznek be? Lehet hogy valami kis kávézóban dolgoznék hogy legyen pénzem vagy valami hasonló. Őszintén szólva nem akarom tudni mi lett volna ha.. Nekem jó így, van egy családom és ők egyben a legjobb barátaim. Nem kell több, se kevesebb. Nekem tökéletes így. Annak viszont örülök ha én meg Tea együtt lennénk. Tudom eddig úgy volt hogy lehet, de rá jöttem hogy még is szeretem őt.. de annek az eséje hogy össze jövünk egy az egymillióhoz. Tehát szinte semmi. De nem tudom ki verni a fejemből. Egy kis idő múlva át léptem egy másik videóra. És ez így ment egy ideg. Csak néztem és néztem a régi videókat és nem gondoltam semmire. Ha nevettem azt halkan tettem. Viszont olyan hajnal körül el aludtam. Mert nem emlékszem semmire az után hogy ettem még egy szelet sütit. Tehát igen el aludtam.Reggel mikor fel keltem be voltam takarva. Ezzel semmi furcsa nem lenne de én nem takaroztambe mielőtt el aludtam volna. Tehát valaki be takart. Fel akartam állni ami sikerült is, de az első lépésnél meg botlottak valamiben. Vagy inkább valakiben! Mi a..?
__________
Eredetileg nem így terveztem, mivel először V ment volna be JK, de az nekem egyértelmű lett volna ezért lett a Yoomin páros. Bár későbbre terveztem de van ilyen. Meg nem tudom mikor hozom a következőt de már vannak ötletem szóval lehet hamar. Remélem tetszett és köszi ha el olvastad ❤️💜
STAI LEGGENDO
Veled Vagyok Örökké (vkook/taekook)
Storie d'amoreBefejezett "- 1,2,3: Üdvözöl a BTS! Hallani lehetett ezt az egész teremben, miközben Jimin vissza nézte a felvételt. Hello a nevem Jeon Jungkook és a BTS K-pop fiú banda legfiatalabb tagja vagyok. Örvendek! És ez egyben az én történetem" Igazából ne...