Utorok pokračovanie

721 66 4
                                    

Ach, trvalo to dlho a nakoniec som ich nepresvedčila na pizzu ale na bagetu. Nevadí. Potom sme šli s Paulou a s Ninou do Auparku. Kim šla s akýmsi chalanom a s Wewou do obchodov. Každopádne sme si skúšali oblečenie. Všetko sme si odkladali kvôli nízkemu debetu a neskôr sa vratime po to s našou small bankou.....rodičmi. No dala som si odložiť veľa vecí. Dúfam že to mamči nebude vadit. Zajtra asi pôjdeme aj s Alexom. Aj keď ho tam nechcem. Mám ho rada ale ja idem vybrať podprdy a podobne. Viem mám 15 a smiala som sa Sebastianovi ale keď ja s mamkou nevtravím skoro vôbec žiaden čas. Robí nejakú prácu a mne tu chýba. Mám pustenu pesničku od Yruma Kiss the rain. Je mi smutno. Chýba mi tu Kim, Paula, Heni, Amanda, Adam. Som sama a je mi hlúpo. Adama som nevidela už 3 dni. Je to možno hlúpe ale chýba mi. No vrátim sa k včerajšku. Po bagete sme šli na nákupy teda ako som to už spomínala. Po nakupoch sme s Ninou utekali domov. Nastúpili sme na bus. Bol to ale zlý bus tak sme museli vystúpiť a šli sme pešo. Nevadilo by to leby sme nestretli jeho. Peťo. Hnusny slizky had. Neviem ako môžu byť súrodenci.
"Ale ale koho to tu máme??"spýtal sa.
"Nikoho!"povedala som a zrychlili sme krok.
"Nevyzerá to tak."povedal a šiel za nami. Postupne pridával do kroku.
"Bezme!"posepla som Nine a obe sme sa rozbehli. On si to všimol až neskoro. Utekali sme a utekali. Nedobehol nás. Keď sme boli ďaleko od miesta stretnutia pomaly sme sa vydýchali a pokračovali sme v ceste. Nina šla k babke a ja domov. Uvidíme čo budem robiť ďalej. Asi najskôr chatovat s Adamom.

Denník školskej JaWhere stories live. Discover now