Vuoden vaihde on yhtä aikaa täynnä toivoa ja pelkoa. Joskus sitä haluaa kipeästi jättää edellisen vuoden taakse ja aloittaa taas alusta, mutta joskus se ajatus pelottaa. Vaikka kyseinen vuosi ei olisikaan ollut se paras niin saattaa pelätä, että entä jos tuleva vuosi onkin vielä kurjempi ja täynnä vastoinkäymisiä. Toisaalta jos taas odottaa paljon uudelta vuodelta ja toivoo paljon hyvää tulevaksi, pelkää pettyvänsä jos kaikki ei menekään suunnitellusti.
Uusi vuosi on kuin uusi luku ihmisen elämässä ja kääntää jokseenkin puhtaan sivun täytettäväksi omalla elämäntarinan uudella osiolla. Joidenkin tarina on yhteinen ja sisällöltään sama, vaikka tapahtumat koetaankin eri tavalla ja ne herättävät ihmisessä jokaisessa erilaisia tunteita, jättäen tietynlaisen muistijäljen.
Riippuu näkökulmasta - toiset itkevät epätoivosta, toiset taas juhlivat onnesta kun kello lyö kaksitoista ja siirtymä uuden vuoden puolelle on tapahtunut. Se kuinka vakaata oma elämä on ja millaisia mahdollisuuksia uudelle vuodelle saattaa olla tiedossa, määrittävät tämän.
Taehyungille ja Jungkookille uusi vuosi lupasi paljon. Vaikka oma elämä olisikin kuin satukirjasta, ymmärtää taas todellisuuden kun tapaa jonkun, jonka tilanne onkin toisenlainen. Julkisivu on se mikä näkyy päällepäin jokaiselle vastaantulijalle, mutta sisin on se mikä paljastetaan vain niille joihin todellisesti luottaa.
Oppiessaan tuntemaan toisen sisimmän saattaa oppia itsestä ja omastakin elämästään paljon. Se antaa usein paljonkin ajateltavaa ja tarvetta itse tutkiskelulle.
Onni ei ole kaikille yhtä helppoa ja yksinkertaista saavuttaa. Jos siis löytää onnensa siitä tulisi ottaa kaikki irti ja vaalia sitä kalleimpana aarteenaan. Taehyung ja Jungkook saivat käydä paljon läpi, jotta oppivat ymmärtämään onnen haavoittuvaisuuden. Tapahtumat Hyun-sikin kanssa viimeistään havahduttivat heidät todellisuuteen ja saivat kaksikon arvostamaan toisiaan ihan uudella tavalla.
Telkkarissa pyöri joku vuodenvaihteen show, kuohareita oli avattu jo muutama pullo ja kello juoksi kovaa vauhtia keskiyötä kohti.
Taehyung ja Jungkook makoilivat Yeontanin kanssa rauhassa sohvalla nauttien hiljaa juomiaan. Vuodenvaihteen ei aina tarvitse olla hullua rellestystä vaan ihan kahdenkeskenkin kotona voi sitä juhlistaa rauhassa.
"Mua pelottaa vuoden vaihtuminen." Taehyung tokaisi yllättäen.
"Miks ihmeessä? Eikö se muka oo just kivaa?" Jungkook ihmetteli.
"Niin noh... mulle tulee aina vaan sellanen fiilis, että maailmanloppu tulee. Ehkä se johtuu vaan siitä että ennen vanhaan ihmiset uskoi niin." Taehyung kertoi itsekin huvittuneena taikauskoisuudestaan.
Jungkook vaan nauroi, "Ei mitään maailmanloppua tule, se jos jokin on aika varmaa."
"Niin kai..." Taehyung kohautti olkapäitään. "Meidän pitäis muuten antaa jotkut uuden vuoden lupaukset. Kerro sä eka."
Kaikkea pitäisi parantaa, kaikkea voisi aina tehdä paremmin, mutta Jungkook koitti keksiä jotain yksinkertaista arkielämää koskettavaa.
"No mä lupaan, että vien Tannien lenkille iltaisin - sä teet sen aamuisin - ja lupaan tehdä ruokaa meille kotona vähintään viisi päivää viikossa, enkä tilaa enää roskaruokaa lähetillä ovelle." Jungkook lateli lupauksensa, jotka pyrkisi pitämään.
"Miks mä saan aamupissatus vuorot!?" Taehyung parahti pahastuneena.
"Ööö... sen takia, koska sä oot Yeontanin virallinen iskä ja tietenkin se haluaa nähdä sut ekana aamulla, eikä mua." Jungkook perusteli keksien mahtavan syyn tälle, että halusi vaan nukkua itse aamulla pidempään.
ESTÁS LEYENDO
I want to make You mine
FanficAika on suhteellinen käsite, sen todistaa kahdesta eri maailman ajasta tulleen nuorukaisen kohtalokas tapaaminen. Taehyung päätyy boheemista ja juhlinnan täyteisestä taidetta tulvillaan olevasta 1920-luvun Pariisista nykypäivän Souliin aikaporta...