Yazdıkça yazasım geldi, Kaos olunca sarıyor..
Biliyorum biliyorum bölüm sonunda çıldıracaksınız ama hayat böyledir..
Keyifli okumalar Aşklarım ❤️
Şarkıyla beraber dinleyin lütfen..
......
Artemis Katipoğlu
Araba , Midasın gaza yüklenen ayağı ile yağ gibi kayıyordu Asfaltta..
Zeus öylece yan koltuğunda oturmuş, gözleri camdan dışarıya dönerken.. tek bir kelime bile etmediler.
Aralarında ki Bu gerginlik, ne kadar sürecek bilmesem de, Zeus'un dinliğinden alıyordum..
İlaçlarını almıştı.. mantıklı davranıyordu..
Çok daha büyük bir yıkım beklerken, öylece birbirlerine sarılmışlardı..Açelya fenalaştığında, Hep beraber çıkmıştık şirketten.
"Şimdi ne olacak.." dedi Zeus yılgın bir sesle..
"Bilmiyorum." Midas ilk kez böyle kasvetli bir havaya bürünmüştü.
Oda bilmiyorsa , diye geçirdim içimden..
Kim bilecek.."Nereye gidiyoruz?" Dedim arka koltuktan öne doğru eğilirken..
Yine hep berberdik, hep hayal ettiğim gibi..
Ama bu kez, araya ihanetler ve yalanlar girmişti."Dağ evine.. bu gece Cem şerefsizinin bildiği her hangi bir yerde tutamam seni.." dikiz aynasından bakışlarını bana çevirdi.
"Ben ne alaka.." dedim şaşkınlıkla
"Hayatında ki değer verdiği tek varlığı incittim.. doğal olarak karşı atağa geçecek." Saçmalık..
"Bana bir şey yapmaz.." sesimdeki titreklik, söylediğim şeyden emin olmadığım içindi.
"Artemis lütfen Uzatma." Bu kez konuşan Zeus'tu.
"Cem Açelya için, herşeyi yapar.." kafasını arkaya çevirdiğinde, gözlerinde ki yorgunluğu görüyordum.
Hiç bir şey demeden kendimi koltukta geri bıraktım..
Hızla geçtiğimiz tabelalar , bizi şehirden uzaklaştırıp, bilindik dağlık yola sokuyordu.
Dağ yoluna giden patikaya saptığımızda, Aklım sadece Seymendeydi..
Ona koşup sarılmak, başımızdan geçenler bir bir anlatmak istiyordum..Araba garaj yolunda durduğunda, Midasın gözleri ilerideki Minicooper da gezindi.
"Bu hala gitmemiş." Dişlerinin arasından tısladı.
"Burası onların evi Midas, sakinleş biraz, kızıda rahat bırak.." dedim arka kapıyı açarken
"Kız beni rahat bıraksın.. ben bunun Böyle manyak olduğunu bilsem, yaklaşır mıydım." Bakışlarım yüzüne döndüğünde, gözlerini devirdi
"Lütfen diyorum.." uyarıcı sesimle beraber ağzının içinde bir şeyler mırıldandı.
Zeus peşimizden arabadan indiğin de, Midas ona doğru ilerledi.
"Burada kalıyordum, bunca zaman boyunca.." bakışları birbirlerinde kilitlendiğinde, İkiside gözlerini kaçırdı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAS 7 +18 (Sezon Finali- Devam edecek.)
Fiksi Remaja3 Kardeş, dünyanın farklı şehirlerinde, birbirlerinden kopuk hayatlar yaşarken, Zamanını bekleyen bir Miras, hepsini bir Araya toplayacak.. Sahip olacakları yeni mevki, kimini yıkıp geçerken, kimine Amacını bulduracak.. Aşklar, imkansızlıklar, Ve bo...