Yatağımda yayılırken kucağım da ki bilgisayar ile oynamaya devam ettim arabam hazırlanmıştı ama şu aptal oyunda hâlâ level atlayamamıştım.
Yine aptal bir hamle ile öldüğüm için leptopu hızla kapattım ve duvara attım. Cidden sinirlenmiştim şakasız yarım saattir o leveli geçmeye uğraşıyordum.
Göz ucuyla parçalanan bilgisayara baktım, pff bilgisayar umurumda değildi babam yenisi alırdı zaten, sonuçta zenginiz.
Siyah okul çantamı alıp tek omuzuma taktıktan sonra en aşağı kata inmeye başladım benim odam 3. Yani en üst kattaydı aslında güzeldi çünkü 3. Katta çalışma odaları vardı diğer odalar boştu yani ben eşyalarımı koyuyorum bazı odalara ama boş sayılır.
Aşağı indiğimde koltukta oturmuş dosyalara bakan babam ile karşılaşmayı beklemiyordum çünkü bu saatte ya uyurdu ya da şirkette olurdu ama bu kez değişiklik yapmıştı.
"Baba seni burada görmeyi beklemiyordum." Babam gözlerini dosyalardan çekip kısa bir süre bana baktı ardından gözlerini tekrar dosyalara çevirdi.
"Bu gün bir değişiklik yapıp evden çalışıyım dedim çokta kötü değil, yani şuanlık." Babam konuşurken ben de masanın üzerinde ki çikolatayı açıp yemeye başlamıştım. Agzim hala doluyken konuştum.
"Baba bu saatte kalkmana gerek var mıydı," ardından duvarda ki saate baktım "neyse ben kaçtım görüşürüz."
Hızla kapının önüne gidip ayakkabılarımı da giyerek dışarı çıktım eminim bu soğuk havada dışarıda beklemek zorunda kaldığı için şoför bana içtenlikle sövüyor ama belli etmemek zorunda, üzgünüm şoför bey.
Arabaya bindiğimde direkt olarak çantamı yana atıp telefonumu aldım. Ne yani yarım saatlik yolu boş boş oturarak mi geçirseydim? Up cevap belli şu lanet olası oyunu oynacaktım.
Oyun oynarken Instagram'dan mesaj gelmişti oyunu boşverip mesaja tıkladım mesajı atan kuzenim Lee Minho'nun ta kendisiydi sohbet kutusune gelip mesajı okurken sırıtmama engel olamamıştım çünkü aptal Hwang Hyunjin ve arkadaşları şuan kendileri çok güzel bir şekilde rezil ediyolardı ve bu çok komikti. Ah, aslında sadece Hwang rezil oluyordu.
Tam cevap yazacakken Minho bir video gönderdi bende hemen video'yu izlemeye başladım.
Bir dakika..bu çocuk ne yaptığını sanıyordu? Hwang Hyunjin, neden benimle ilgili olan fotoğrafları tüm okula asmıştı..?
...
Whiyy sizce fotolarda ne var? Gelişi güzel yazdım ehem aklıma geleni yazıyorum ben yazım hatası varsa kusura bakmayın otomatik düzeltme açık ve abuk subuk şeyler yazabilir neyse öptüm hadi bays
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKEY
Teen Fictionokulda popüler olan ve çocukluk arkadaşına zorbalık yapan Lee Felix zorbalık görmesine rağmen hep ayakta duran ve çocukluk arkadaşının saf yüzünü ortaya çıkarmaya çalışan Hwang Hyujin